Han smiter!

Sv: Han smiter!

Då tycker jag ni ska ta kontakt med SKK, när hunden hämtas så ska stamtavlan lämnas med. Även om man så skulle ha hunden på avbetalning eller man har kommit överrens att betala senare.
 
Sv: Han smiter!

Är han tatuerad i örat då? Chippad? Någon kan kanske hjälpa till att läsa av hans chip om han är chippad, annars kan man ibland känna den lilla knölen med fingrarna. Känns i nacken. Obs ingen pålitlig metod ;) Men ändå en ibland fungerande nödlösning ;)
 
Sv: Han smiter!

Jag har, som jag tidigare skrev, mailat den juridiska avdelningen på skk. Får se vad dom svarar. GAH, jag försöker få tag på pojkvännen men såklart jobbar han under jord så han har ingen täckning. Varför ska allt vara emot mig just nu? :mad:

Brandgul: Han ska tydligen vara chippad, har försökt klämma och känna på honom men känner ingenting. Får väl ta honom till en veterinär så får dom kolla upp det, han skall ju ändå vaccineras..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 334
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Min 6-månader gamla valp (unghund?) och jag har lite problem vad gäller möten med människor och hundar. Han går oftast lös, och när...
Svar
3
· Visningar
1 596
Senast: Nila
·
Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 912
Senast: ebba85
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
32 204
Senast: yennork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp