Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Då tycker jag ni ska ta kontakt med SKK, när hunden hämtas så ska stamtavlan lämnas med. Även om man så skulle ha hunden på avbetalning eller man har kommit överrens att betala senare.
Är han tatuerad i örat då? Chippad? Någon kan kanske hjälpa till att läsa av hans chip om han är chippad, annars kan man ibland känna den lilla knölen med fingrarna. Känns i nacken. Obs ingen pålitlig metod Men ändå en ibland fungerande nödlösning
Jag har, som jag tidigare skrev, mailat den juridiska avdelningen på skk. Får se vad dom svarar. GAH, jag försöker få tag på pojkvännen men såklart jobbar han under jord så han har ingen täckning. Varför ska allt vara emot mig just nu?
Brandgul: Han ska tydligen vara chippad, har försökt klämma och känna på honom men känner ingenting. Får väl ta honom till en veterinär så får dom kolla upp det, han skall ju ändå vaccineras..
Kropp & Själ @Twihard , det var nån i tråden som tipsade om Pikmin bloom igår, så jag testade det. Jag råkade gå två extra promenader av bara farten...
Hundavel & Ras Jag har inte traffat nagra Portugiser i Sverige, men de jag traffat har har varit trevliga och mycket villiga att lara sig och att jobba...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.