Jag blir så ledsen...vad ska jag göra??

Sv: Jag blir så ledsen...vad ska jag göra??

Men låt säga nu att jag anmäler... valpen är trots allt i fint hull, pigg, inte sjuk på nåt sätt och inga synliga skador/sår.

Ägarna anser ju inte alls att dom behandlar valpen fel = kommer inte tycka/erkänna att deras hund far illa.

Kommer det hända någonting då??
 
Sv: Jag blir så ledsen...vad ska jag göra??

jag vet inte men det är ju en slags misshandel som pågår så det borde dom väl agera på de ser ju till hundens beteende en valp ska vara nyfiken framåt o våga ta för sej inte kissa på sej av rädsla
 
Sv: Jag blir så ledsen...vad ska jag göra??

Köp en hundbok till dom. Har de vett att läsa så borde de förstå att de gör helt fel.
 

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 389
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 429
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 611
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp