Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund :crazy: Jag ska köpa en valp, men min nya pojkväns hund är aggresiv mot andra hundar:eek: Vad göra???
Svar
10
· Visningar
1 015
R
Övr. Hund Min tik är nu över året och har fortfarande inte löpt än. Det är väl ganska sent? Hur länge kan det dröja?
Svar
7
· Visningar
3 413
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Imorgon ska Hugos knöl på svansen tas bort eftersom den växt väldigt mkt på kort tid. Jag är inte lite nervös, även fast det tydligen...
Svar
4
· Visningar
658
Senast: Sablar22
·
F
Övr. Hund Vad har dom för längd på sina täcken? Har hittat ett täcke till Moa som hon ska ha som vuxen men jag vet inte vilken storlek jag ska...
Svar
3
· Visningar
647
S
Övr. Hund Det är inget jag tänker göra nu, inte förrän om några år i så fall. Det jag undrar över är vad ni tycker man ska ha för erfarenhet innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 223
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Hej. Jag är nyfiken på att se bilder på era hundar i jaktformat, tex Eng. Springer, cockerspaniel, golden, labrador, setter osv. Skriv...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 586
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Nån som har det här? Hur är dem i temperament/psyke? Hur sköter ni pälsen? Vad kostar dem? Bilder? Tycker dem är så grymt...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund Igår morse så hörde jag min lilla DSG pipa i sovrummet, först tänkte jag inte på det men efter en stund så började jag ju på o fundera...
Svar
3
· Visningar
794
S
Övr. Hund Vad brukar den ligga på för pris?
Svar
3
· Visningar
639
Senast: _Sparris__
·
Övr. Hund Hur f*n kan man låta sin hund bli såhär fet?:mad: Jag är så ARG, ägaren förstår inte varför hunden är så fet, trots sättet hon fodrar...
2
Svar
21
· Visningar
1 900
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Ni som har olika raser på era hundar, hur kompletterar dom varandra. Själv har jag en Basset Hound på 3 år och en Sheltie på 7 1/2 år...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Har en american bulldog på ca 1,5år... Han är väldigt väluppfostrad o medveten om sin plats i flocken o hemmet...så länge vi är...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: Dingelass
·
Övr. Hund Kom precis in från kvällspromenaden med hunden. En blandis på 7 mån :love: Men han är så mörkrädd. Drar i kopplet och vill bara hem...
Svar
1
· Visningar
1 268
Senast: Athos
·
Övr. Hund (Nu kanske tråden hamnar fel, men tyckte den borde passa bättre här än på Senior.) Ni som har hund på jobbet: - Vad jobbar ni med...
Svar
9
· Visningar
946
Övr. Hund Ja, chineser är allt roliga! :rofl:
2
Svar
22
· Visningar
1 872
Senast: Smulis
·
F
Övr. Hund Hej!! jag har ett problem som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Jag har en kompis som jag lärde känna i somras som...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Athos
·
Övr. Hund jag tänkte höra vad ni skulle se detta som: ett barn, ca ett år, står i ett rum när en hund kommer in och ser barnet, hunden nosar på...
Svar
4
· Visningar
1 059
Övr. Hund jag har lite problem med prissättning på två st burar... :crazy: det är en vinröd/svart dogman professional canvasbur i stl XL, ser...
Svar
0
· Visningar
978
Senast: wtf
·
Övr. Hund Såg ni filmen igår. Livet från den ljusa sidan. Den lilla hunden som var med, vilken ras var den?
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: mimus
·
Övr. Hund Hur går en hundutställning till? Är det någon skillnad beroende på vilken ras det handlar om? Vad menas med en Champion? Vad krävs...
Svar
13
· Visningar
9 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar