Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Jag är sugen på att börja träna agility med min lilla vovve:) Inte för att tävla eller så, utan bara för skojs skull. Hur gör man för...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: Miiip
·
Övr. Hund låg å myste med min hund nyss när jag upptäckte nåt skumt under huden vid bröstbenet! en hård sak, ca 0.5 cm långt å ca 1 mm brett. man...
Svar
10
· Visningar
857
G
Övr. Hund Frågor: Jobbar man med hunden lös i eftersök?
Svar
13
· Visningar
2 535
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Och 2:a bästa tik, med CERT blev lilla fröken Tita :banana: :bump: :banana: Strumpan blev 2:a bästa unghane, slagen av den hund som...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: syrran
·
T
Övr. Hund Vad kostar det att röntga HD och AD? Vad betyder HD A?
Svar
8
· Visningar
896
Senast: islands_lover
·
Övr. Hund Våran djuraffär har inte kalk i sitt lager. Kan man ge något annat med mycket kalk i till sin hund? Hur är det med tex filmjölk??
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Vad vill man ha när man mentaltestar en hund? Hur ska den vara? Göra vad och när? Ska mentaltesta min schäfer till våren men funderar...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 445
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund En del saker var knappt kul, men andra kan man ju inte sluta skratta åt :p http://www.youtube.com/watch?v=miXjWN7MSrM&NR
Svar
9
· Visningar
974
Senast: Farrix
·
Övr. Hund Blev förvånad i helgen då jag fick höra av en person att han skulle få hem en blandrasvalp mellan karelare-finnspets och den är...
Svar
10
· Visningar
1 189
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Den som inte tror på det kan kolla in dom här bilderna! :rofl: :rofl: :rofl: :D
Svar
18
· Visningar
2 444
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Alltsa inte precis nar de rullar sej utan nar du upptacker det? Man kan ju inte bada dem i tid och otid.... kla in dem i cellofan kanns...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: nyponros
·
K
Övr. Hund Amber och Pricken , ni kan gissa vem som är vem...5,5 månader
Svar
8
· Visningar
1 977
Senast: Sofie_g
·
U
Övr. Hund Hejsan. Jag har då en blandis som har c.a 80% schäfer i sig (ser ut som schäfer) och han är en glad och sprallig hund. Han är nu 1år...
2
Svar
28
· Visningar
6 108
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Det har gått jättebra med vovven, fram tills i natt. Hon bajsade inne. Hon är jätteduktig för övrigt. Det började bra, hon är busig och...
Svar
2
· Visningar
723
T
Övr. Hund Det blir nog en liten bearded collie, men de är svåra att hitta. Just nu passar det bra att ha en liten valp, så håll tummarna i mitt...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 421
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Vet att det finns ett spray till tikar som löper för att hanen inte skall bli intresserad av henne, är det någon här som provat detta...
Svar
1
· Visningar
1 777
Senast: Minja
·
A
Övr. Hund Ja, hon är uppväxt med att rymma, rymma hela tiden. Men hon sticker inte långt utan håller sig i behörigt avstånd från oss. Hon hoppar...
Svar
10
· Visningar
2 217
Senast: nidron
·
S
Övr. Hund Ja, som rubriken.. Vad kostar det för dig som har hund per månad att ha den, och vad kostar hur mycket? Vet att det är individuellt...
Svar
10
· Visningar
5 636
Senast: Ambra
·
M
Övr. Hund vet någon vad det är för ras på hunden som sofia har i bonde söker fru? Hon som bor med marcus? så grymt fin. En sån vill jag ha. Och...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: Copydrew
·
Övr. Hund Jag undrar hur man går till väga om man vill träna sin hund för att kunna medverka vid t.ex. eftersök och assistera t.ex. hevärnet. Jag...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: LillMumlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp