Sv: ......

Många kramar från MulleMonster också. Det är alltid lika hemskt med avlivningar...:(
 
Sv: ......

Tack för alla kramar allihop!

Det är värdefullt :bow: :bow:

Nu såhär dagen efter känns det jättebra. Hon hade förstorad lever enl. vet. Hon sa att man kunde lägga in henne på djursjukhus men att man genombehandling ändå bara förlängde hennes liv ett par dagar. Så jag tycker vi gjorde rätt iaf.

Tänd ett ljus för lilla Kicki

PICT1519.jpg
 
Sv: ......

åhh så vacker :love: hon blir behandlad som en prinsessa på hundarnas ö, där jag har hört att alla hundar kommer till i livet efter detta.. :idea:

kram på dig!
 
Sv: ......

Så himla söt hon var då!

Tycker absolut ni gjorde rätt, som det låter. Att förlänga med några dagar kan inte vara nåt värt för hunden.
Sörj klart länge och se sen om ni kanske kan ha en ny individ att älska - det är mitt råd i sorgen.
 
Sv: ......

Tack!

Jag har två collie som bor hos mig :love:
Pappa o lillebror har 2 sheltisar kvar nu så det finns flera att skänka all kärlek till :love:

Även att inte Hannes, Pippi eller Kicki finns med oss idag så älskar jag dom oändligt iaf :love: :love: :love:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 669
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 399
Senast: lilstar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 179
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
6 226
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp