Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund Är det någon här som har en forster? Jag undrar lite kring denna ras. Hur den är att ha och så... Visa gärna bilder!!!:banana:
2 3 4
Svar
62
· Visningar
15 298
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hur går man till väga för att lära in höger och vänster? Har sett en tjej som hade typ musmattor hon la ut, och la väl nåt gott på...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Mysgrisen
·
T
Övr. Hund Någon som vet vart man kan köpa det? En sådan att ha att skärma av vardagsrummet med. Hitta en sån bra annons för ett tag sedan på...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag är helt frälst i den här rasen och skulle väldigt gärna vilja köpa min egen, men det verkar helt omöjligt för en 'vanlig dödlig' ej...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 505
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Planerar att flytta till egen lägenhet inom närmsta halvåret, om saker går som de ska vill säga. Har ju två hundar att ta med mig...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: Sony
·
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: _Netty
·
Övr. Hund vill att min hund ska få mera självförtroende å tuffa till sig lite så jag ska miljöträna henne lite. funderade på att åka buss med...
2
Svar
25
· Visningar
1 826
Senast: Smulis
·
S
Övr. Hund Detta hände inte så lång från mitt hem i förra veckan; http://hd.se/hoganas/2006/11/21/ilsken-hund-attackerade-haest/ Själv vet jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 881
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Har tittat på hunddata vad gäller min hund men är så dåligt insatt i utställningsfrågor. Så kan någon hjälpa mig med lite förkortningar...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Smulis
·
D
Övr. Hund Hej! Nu vet jag inte det blekaste annig om om det finns en sån här tråd.. Och jag tycker att finska lapphundar är såå fina :love...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: Annastazia
·
V
Övr. Hund Ok nu kommer jag här igen och undrar över era erfarenheter av raser. Denna gång undrar jag vad ni har för erfarenheter av Pincher. Har...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 425
Senast: fjutten
·
R
Övr. Hund Ja klart jag måste ställa hunden min i strålkastarna:love: Här kommer vår 8 mån finska lapphunds grabb på film-ända sen vi hämtade...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Flicka
·
S
Övr. Hund Hej hej !!! Jag har en Cavalier King Charles spaniel tik som heter Lacey och henne har jag på foder och nu har hon fått valpar för tre...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: elmelts
·
K
Övr. Hund Hej:D Jag har planerat att köpa en gråhundsvalp till våren. Men jag vet inte om jag vill ha en hane eller tik:confused: (Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: G-uldlock
·
Övr. Hund :o Vovvan äter kattens avföring :crazy: Är det ett tecken på någon brist eller tycker hon att det är gott? Finns det nått sätt för...
Svar
8
· Visningar
826
Senast: k i m
·
Övr. Hund Vi fick nyligen hem vår valp, en BC som nu är 13 veckor. Allt funkar bra, han passar jättebra hos oss och börjar få kläm på livet på...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Belgien vill införa spöstraff på hundar som exempelvis bajsar där dom inte får. Är det inte ÄGAREN som isf ska få spöstraff då? Hundar...
Svar
10
· Visningar
937
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Pappas 7 månader gamla riesentik fick åka akut till djursjukhuset igår. Har varit som vanligt innan (en urinvägsinfektion som 10 - 12...
Svar
1
· Visningar
1 014
Senast: villi
·
Övr. Hund Denna gång var det "frysboxens" tur :D Även hon UA :banana: :bump: Skönt att man han göra ögonlysningen innan hon löper, så nu...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: Gnist
·
Övr. Hund jag ska kanske börja passa en liten schäferhane på 3 år! :bump:
Svar
2
· Visningar
670
Senast: attempt