En strandad val

Sv: En strandad val

Icebound är helt bedårande.:love:
Hur mår mamma? Och hur trött är du?;)

Mamma mår toppen och tar bra hand om de små. Hon bryr sig inte i att de andra hundarna knallar förbi, eller att någon i familjen hanterar valparna.

Själv är jag hyfsat pigg faktiskt ;)

Valpar1dag_1.jpg


Molly_o_valpar_1_dag.jpg


Magda_Cujo.jpg


Magdalena & Cujo. Hon kan bara inte motstå att snusa på valparna..
 
Sv: En strandad val

Avundas dig inte väntan dessa 4 sista veckor ;)

Jag är glad att min väntan är (nästan) slut.

Just nu ligger det 7 små knytten och diar i valplådan :love: :love:
Nej inte jag heller jag är som en överbeskyddande jag vet inte vad som bara ser värsta scenarierna framför ögonen tyvärr....
 
Sv: En strandad val

De är väldigt jämna i storleken och har bra hull allihopa, och framförallt mår både tiken och valparna bra, så kan man vara annat än nöjd? :banana:
 
Sv: En strandad val

Nix, tror inte det!:D

Söta namn på de små liven var det, och magdalena ser ut precis som hon låter:D Söt liten tjej!
 
Sv: En strandad val

Grattis "mormor". Blev lite äcklad sen tanken på oooont och sen huga så söta.:love:
Fast hon har inte haft ont, när hon födde dem, de bara "halkade ut" utan synbar anstängning från tiken. Hon är så pass bred över bäckenet att det gock väldigt smidigt att valpa :)

amarillo skrev:
Nästa gång förvarna om blodiga bilder och läskigheter.:p
:devil: Jag är Ooond och varnar sällan för läskigheter ;)
 
Sv: En strandad val

Oki:D hade jämthund när jag var liten:)
En trevlig ras:)

Grattis till valparna! Jättesöta!
 
Sv: En strandad val

Undrar vad pappas Ante skulle tycka om din fina tik. Han är så förbaskat kräsen när det kommer till flickor. Fast Ante är ju 13 år så det skulle väl inte bli något.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 093
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 669
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 179
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp