Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,929580,00.html Är alltid svårt att säga om det verkligen är sant. Men det skulle...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Athos
·
Övr. Hund Usch!!! Jag har legat och hostat hela natten, så jag är helt slut och sov därför lite extra efter morgonrundan med valpen vid femtiden...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: buschiq
·
F
Övr. Hund Har plockat lite fästingar på vovven den här veckan. Är det inte lite onormalt sent? :confused: Han har haft 3 stycken den här...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: pumah
·
Övr. Hund Min west highland ska ta bort tandsten om en månad och ska tydligen sövas för det. Han är snart 11 år gammal och blev sövd senast för...
Svar
6
· Visningar
1 326
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Hej! Har en blandrastik på 12 år som haft 3 kullar i sitt liv. För snart 2 år sedan tjuvparade hon sig och fick livmoderinflammation...
Svar
3
· Visningar
1 654
Senast: Stoppard
·
H
Övr. Hund Har en blandras hund på "foder", egentligen bara tillåns eftersom ägaren skulle börja plugga. Skulle ha honom i ett år och ev. längre...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Hastenforresten
·
Övr. Hund Finns det inga koppel eller spårlinor som är längre än 15 meter? Man kan ju göra själv, men vart köper man linor/rep på metervara (typ...
Svar
7
· Visningar
1 768
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nu är det igång igen, Harley har ett sånt himla kurr i magen. Det låter alltså riktigt HÖGT! Han är inte intresserad av maten precis...
Svar
6
· Visningar
8 823
Senast: tuttan
·
Övr. Hund Rubriken säger väl allt? Jag måste be er om hjälp om en sak som håller på att driva en i familjen till vansinne. För ett tag sedan...
2
Svar
22
· Visningar
1 909
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Ja, vad tror ni detta är för typ? Lite svårt kanske, då sötingen i fråga bara är 10 veckor på bilden :devil:
2
Svar
29
· Visningar
1 971
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Läste på en annan tråd här om någon som försökte "trigga" sin hund för att se om den blev aggressiv..lyckades inte;) Jag undrar om...
Svar
9
· Visningar
1 617
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund imorgon ska vi på besök med lill fian hos hundfotografen *wee* någon som varit med sin hund hos en fotigraf, bilder att visa??
2
Svar
23
· Visningar
2 868
Senast: martha
·
S
Övr. Hund Jag har velat fram och tillbaka om att skaffa hund. Jag har ännu inte råd, men hoppas att jag under nästa år kommer att ha det. Jag har...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 552
Senast: Stollan
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite råd... Min unghund (9 mån) är väldigt "på". Jag misstänker att han är inne i nån slags trotsperiod just nu...
Svar
6
· Visningar
6 855
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Min 8 månaders Samojed tik äter typ ingenting!! Vad man än ger henne för mat så duger de inte. Inte änns om man bara ger henne sånt...
2
Svar
31
· Visningar
3 311
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund Sista veckan har jag och sambon slitit vårt hår för det kändes som om vi gått bakåt i utvecklingen med valpen. Bitbeteendet som nästan...
Svar
11
· Visningar
826
Senast: skaraborg
·
J
Övr. Hund aaaa blir galen....doggen blir ALLTID skendräktig efter löpning...Jag vill ta valpar men det finns vissa andra som inte vill det....är...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Sol
·
Övr. Hund :banana: På torsdag åker vi till Hamar och sover över tills på fredag, då vi åker till utställningen med tre troll. Har ju inte...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Om allt blir som jag önskar så kommer jag få hem en 2-årig liten vovve, en Dvärgpinscher. :love: Nu ska jag bara få mamma att falla...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: attempt
·
Övr. Hund Jag undrar hur mycke era valpar vägde som 6 månaders valp. Så jag får veta om min är stor. Hennes syster väger 23 kg
Svar
6
· Visningar
4 561
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp