Hund på buss

Sv: Hund på buss

Mina är Leonberger :) :love: Våran gammelman (han dog förra hösten) var ingen linslus men dom korten som blev hyffsade ser konstiga ut eftersom det var en liten hund och då blev fotografierna tagna i "fågelperspektiv" Visst det finns något enstaka som blev fina men inte många, lite tråkigt :(
 
Sv: Hund på buss

ja så heter dom ju!:idea: att det ska vara så svårt å komma på saker när man vill de!:angel:


aa lite tråkigt är det men man får vara extra glad åt dom fina korten då :)
 
Sv: Hund på buss

men om man skulle gå tillbaka till ämnet!

är det inte någon som har några negativa synpunkter på att ha hund på bussen?

om inte så är ju det bra:) men har du något så skriv gärna det också!
 
Sv: Hund på buss

Jag vet precis hur det är, ibland blir det kortslutning där uppe :angel: :D Mmm det får man, tyvärr så hade vi ingen digitalkamera då så det är enbart inscannade bilder men men det är inget att göra något åt.

Men som sagt tillbaka till huvudämnet :)
 
Sv: Hund på buss

det är väldigt lätt å virra bort sig från ämnet när man hittar nån trevlig att prata med också:angel:


får se då om några andra vill skriva här mera

som sagt!

buss erfarenheter önskas, bra som dåliga!

funderar på att ta med skruttan på en bussresa i morgon får se hur det går, det blir kanske hela 2 eller ännu bättre 3(!!!!) hållplatser. får se hur hon regerar :P
 
Sv: Hund på buss

Mmm precis :angel: Hmm det enda negativa jag kan komma på är om det mot all förmodan skulle kliva på 2 barnvagnar, då har inte jag någonstans att ta vägen. På våra bussar finns det bara en plats för barnvagnar och den är inte så stor. Hundar får ju vara där lika mycket som barnvagnar men jag har en känsla av att jag i så fall skulle få kliva av om det kom två stycken barnvagnar, även om jag satt där först. Hmm det skulle vara intressant om det hände någon gång :idea:

Ett stort lycka till med lillfröken i morgon (eventuellt) och du märker ju om hon börjar bli orolig men ha lite godis eller någon rolig leksak som hon kan hålla på med. Jag körde med lite godis första gången mina åkte med buss.:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 083
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 663
Senast: Tantan
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 652
Senast: ii-ssa
·
Hundträning undrar lite då han har börjat tuffa till sig. Inte mot de lite starkare hundarna vi känner, där lägger han sig platt, men mot den...
Svar
13
· Visningar
646
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp