Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Är ju nybliven hundägare sedan 5 månader tillbaka, då jag och min sambo köpte ett syskonpar, en tik och en hane. Men (har ännu inte...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: martha
·
Övr. Hund Var ska man leta? Annonser? Direkt från uppfödares hemsida? Tycker att bl*cket.se är lite... jag vet inte. Inte helt seriöst kanske...
Svar
12
· Visningar
1 223
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Har ni täcke på eran/a hundar? Varför? Är det när ni ska göra något specíellt? Vad för täcke har ni? Helfodrat eller bara ett...
2
Svar
37
· Visningar
3 085
Senast: Kamomilla
·
P
Övr. Hund Fick ta bort min älskade hund i början av året efter 14 härliga år tillsammans. Även om jag verkligen minns honom med glädje så är...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: portofri
·
Övr. Hund Om er hund hade varit något annat än en hund, vilken kändis hade den då varit? Min tänker skicka sin meritlista till Hollywood så han...
2
Svar
21
· Visningar
1 775
Senast: Rea
·
Övr. Hund Hittade en bild på en rottweiler, ser ut som en utställningsbild. Är det bara jag, eller ser det helt fel ut? Ska verkligen en...
Svar
14
· Visningar
1 352
Senast: RealRelation
·
Övr. Hund nu är vi tillbaka efter en extremt stressig släktträff. Loke skötte sig helt fantastiskt bra och lekte i flera timmar med min 2,5 åriga...
2
Svar
26
· Visningar
14 833
Senast: Brandgul
·
P
Övr. Hund I somras gjorde liten Nova en rejäl vurpa. Hon haltade ett tag men inte allvarligt, vet då såg inget. Under den här veckan har -jag sa...
2
Svar
25
· Visningar
1 572
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Behöver ett täcke till hunden, ett i skarpa färger och med rejält med reflexer så vi syns i mörkret. Men novis som man är så undrar jag...
Svar
13
· Visningar
1 249
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund :cry: :cry: :cry: I morse kl 9:15 var vi till veterinären och avlivade vår hund, Lillen. Det var fruktansvärt jobbigt! Jag kunde inte...
Svar
10
· Visningar
1 477
Senast: domino
·
Z
Övr. Hund Jag skulle behöva råd och tips från er angående min ungtik, flat 8 månader. Hon är så himla osäker och feg när hon ska hälsa på...
Svar
6
· Visningar
1 942
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Varning för icke så se vänliga bilder på filmen! http://media.putfile.com/An-American-Hero-The-Pit-Bull :cry: Var tvungen...
Svar
12
· Visningar
1 017
Senast: linnsan
·
P
Övr. Hund Min hund blev lyckat parad för två veckor sedan o nu vill jag veta grav tecken hos hund från er som har kunskap o erfarenhet o nu vet...
Svar
2
· Visningar
3 028
Senast: Gnist
·
V
Övr. Hund Har en boxerkille på 8 år som har fått artros. Har varit hos vet. och har gett attrox, men då det inte funkade vidare bra, ska jag börja...
2
Svar
28
· Visningar
7 248
Senast: Visa
·
Övr. Hund Vi står ju i begrepp att skaffa en hund till, och kommer i så fall att behöva en bilbur. Tidigare har Zorro åkt med bälte i baksätet...
2
Svar
20
· Visningar
3 303
Senast: Minja
·
U
Övr. Hund vad kan de vara för fel? min hund blöder nämligen ur örat..tror de kommer innifrån örat..har bara tvättat rent de nu utanpå örat..vill...
Svar
5
· Visningar
4 044
Senast: Pigan
·
M
Övr. Hund Är inne på hund inom en snar framtid och är väldigt inne på Hovawart, var inne på Njuffe innan man ska flytta till lgh snart så en sån...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Möller
·
Övr. Hund Jag har helt plötsligt fått ett ganska stort problem som måste lösas hyffsat fort. Har hittills aldrig haft något behov av att lämna...
Svar
11
· Visningar
2 039
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund ... om hur man bäst introducerar en valp för en vuxen hund som redan finns i familjen? Snälla ;) ! Hur tycker ni man ska göra när man...
Svar
9
· Visningar
864
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Om ni fritt fick välja en av bukefalisternas hundar, vilken hund skulle det bli och varför?? Mitt svar kommer längre in i tråden :D :D
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 805
Senast: Cezzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp