Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund eftersom min lilla amristik har tunn päls och är en riktig fryslort. hon fyreser alltså på en gång. det går ok om det är torr kyla men...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Hej. En kompis till mig har lust på er border som jaktkompis. Jag tycker det är en jättetrevlig ras, men har bara träffat dem som...
Svar
2
· Visningar
1 627
Senast: hoppsann
·
Övr. Hund Har jag hittat på mion hund och undrar vad det kan vara? Någon som haft något liknande? Väldigt små man ser dem förts om man riktigt...
Svar
1
· Visningar
1 286
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Kolla denna videosnutten. Här sprutar dom två pudlar, en storpudel o en dvärgpudel i olika färger. Helt sjukt...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Ramona
·
D
Övr. Hund Detta skulle alla som talar om farliga kamphundar se. Visst är det gulligt
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: Casper
·
Övr. Hund som ni kanske vet så har jag en omplacering, är inte så hajj på det där med försäkringar.. meen, han har agria livförsäkring (?) och...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Som ni ser av rubriken. Hur mycket vatten kan man tänka att en mellanstor hund dricker under ett dygn?
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Tramptass
·
B
Övr. Hund Min väninna har köpt valp av liten terriermodell. På veterinärintyget står det "för dagen lindrigt överbett". IRL skiljer det 3-4 mm och...
Svar
12
· Visningar
1 977
Senast: Grana
·
R
Övr. Hund Kan ni hjälpa mej, ni duktiga hundmänniskor!? I måndags halkade min hund nerför dom sista trappstegen i trappen. Jag såg när det hände...
Svar
7
· Visningar
10 540
Senast: Rigoletto
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,937995,00.html usch och fy :(
Svar
9
· Visningar
1 104
Övr. Hund Någon som vet det medicinska ordet för slapp luftstrupe? Och vad har denna sjukdom för symtom?
Svar
5
· Visningar
3 378
·
C
Övr. Hund är det några D/S gårdshundsägare i Skåne som tycker att det vore kul med en gårdshundsträff ?? Maila mig i så fall så ska jag försöka...
Svar
2
· Visningar
668
Senast: caos
·
K
Övr. Hund Min schäferflicka har haft oerhört mkt fukteksem denna sommar. Något som dock läkt ut vid rakning och tvättning. Nu har hon börjat klia...
Svar
11
· Visningar
1 665
Senast: Piavik
·
Övr. Hund Jag vet inte riktigt hur folk funderar ibland. Jag har en massa grannar som jag möter varenda gång jag är ute med mina hundar. Och en av...
Svar
6
· Visningar
947
Senast: fjutten
·
Svar
0
· Visningar
137
Senast: raggarn
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: raggarn
·
Övr. Hund jag och några till har precis startat en ungdomssektion för den hundklubb vi är mäst aktiva i. vi behöver alla tips vi kan få om hur...
Svar
1
· Visningar
743
·
Övr. Hund (alltså fler än tre!) jag och familjen har 4 hundar. just nu är det bara jag som ansvarar för aktiveringen av dessa 4 hundar. dels...
Svar
7
· Visningar
1 049
·
Övr. Hund Hjälp en okunnig :o Har noll koll på detta med utställning och har ringt på en hund som är utställd med ettor. Nån vänlig själ som...
Svar
13
· Visningar
1 104
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare