Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund min tik är väldigt reserverad mot främmande människor hemma hos oss, ute är hon mer framåt och vill fram och hälsa (slänger sig framåt...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: escodobe
·
C
Övr. Hund :love: Nu har dom efterlängtade valparn kommit =) 3 st tikar blev det. 2 svarta o en svartsilver. Den som var först ut hade ett...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: Chanel_
·
D
Övr. Hund Jag är så orolig och förtvivlad då min lilla vovve på 1,5 år blev inlagd i går. Visst är jag glad och tacksam att Djursjukhuset finns så...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: shampiz
·
Övr. Hund Håller på väntar ihjäl mig tills min lilla kommer :D Så lägg ut bilder på era gårdshundar så jag har nått att dregla över så länge :)...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Targa
·
D
Övr. Hund vi har ju två syskonvalpar, varav tiken har börja löpt nu... (höglöpt också?) Och vi har hållt dem avskilda från varandra, men igår...
Svar
0
· Visningar
1 381
Senast: dorisdoris
·
Övr. Hund gaah! nu har tintin haft gaskammar-party här hela kvällen, det luktar RIKTIGT illa!! *spysmiley* så illa att man får kväljningar...
Svar
9
· Visningar
1 665
Senast: Ginne
·
T
Övr. Hund Har era hundar blivit skadade "i strid" nångång? Allt från fjärilar till älgar räknas. ;) Vår tax har, under bara de senaste två...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: Fibusen
·
A
Övr. Hund Ett Burberrymönstrat Fleecetäcke med reflexer på till hunden. Sött o tufft, hon gillade det dessutom (har aldrig haft täcke)...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: ylvali2
·
Övr. Hund Kan inte ni lägga ut bilder på era voffar så att jag och sambon får dregla lite? :d ;)
Svar
17
· Visningar
1 293
Senast: belzebub
·
B
Övr. Hund Hur skulle ni se på det? Om dottern i fråga inte uppvisat några somhelst allergi tendenser.... och är gott och väl över åldern där...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: lady_vip
·
W
Övr. Hund Kanske är lite upprepning från den tidigare tråden. Har för mig att jag har hört att vissa här ger sina hundar rått kött. Var får ni...
Svar
4
· Visningar
1 357
Senast: Websters girl
·
S
Övr. Hund Hur är det egentligen, har sökt men inte fått nå konkret svar förutom att storvuxna raser bör bäras första tiden. Jag har en 9... 2
Svar
28
· Visningar
9 571
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund *jihoo* Nu funkar MH-fliken! Jag har inte hunnit kolla runt ännu. Hoppas att jag inte ropar hej innan jag är över bäcken ;)
Svar
1
· Visningar
1 217
Senast: Brandgul
·
G
Övr. Hund Har en liten fundering på en sak..:confused: Varför är det sådan skilldnad på små o stora hundar... när småhundar skäller o hugger...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: gwennie
·
Övr. Hund Okej, nu vill jag veta vilka här inne på buke som har vita herdehundar!! Gärna med bild också:d Själv har jag en tik på 7månader...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: Isis
·
Övr. Hund Jag vill gärna veta från er som har erfarenhet med eller själv äger en sånn, 'allt' som är bra och dåligt.. Jag och fin pojkvän har...
Svar
3
· Visningar
1 103
Senast: Hedda_007
·
K
Övr. Hund Såg denna annons på....en känd annonsida.
Svar
12
· Visningar
1 214
Senast: Krims
·
Övr. Hund våran underbara greyhound som bara har bott hos oss en dryg vecka fast det känns som om hon alltid har varit en i familjen. Odell...
Svar
1
· Visningar
724
Övr. Hund till HUND 2006! Vilka är det nu som ska dit och vad är det för hund/ar ni ska ställa? Ålder, ras, kön, har den ställts ut förut och...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund Dags för alla åldriga hundar att visas upp på bild! Alltså 10 år + and still going strong =) Berätta allt Ni vill! 2
Svar
33
· Visningar
2 699
Senast: Casper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare