Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Ni som har hund hur länge är era hundar ensamma hemma om dagarna? Vissa hävdar ju bestämt att hunden inte har någon tidsuppfattning...
2
Svar
34
· Visningar
2 733
Senast: LadySara
·
E
Övr. Hund Hejsan! Är själv ägare av en svart labrador sen ett år tillbaka. Superfin och fantastiskt go... Satt och pratade med en väninna och...
2
Svar
28
· Visningar
14 567
Senast: Brandgul
·
P
Övr. Hund Hej! Vi har två hundar, en äldre 9 år och en unghund på drygt 1,5 år. Nu undrar jag, ni med två hundar. Hur har ni fått dem att...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: _paniiik_
·
Y
Övr. Hund Gå in på denna sida och skriv sen vad du tycker Enligt min mening är det helt sjukt att det får gå till så här!!!! :mad: :mad...
Svar
15
· Visningar
1 364
Senast: Nikkis
·
C
Övr. Hund Man brukar ju ge råa ägg till avelshingstar, gör man det med hundar också?? Knasig fråga, kanske:angel:
Svar
12
· Visningar
1 515
Senast: G-uldlock
·
N
Övr. Hund Nu har jag skallrat ur en del hundraser som jag vill ha och nu är det 3 stycken kvar. Är 20 år, bor på landet, jobbar i stall på...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: pumah
·
M
Övr. Hund Ludwig har fått svamp mellan tårna (tyckte först att det var blod men kollade upp och det var svamp). Det är inte så illa men man vill...
Svar
8
· Visningar
4 106
Senast: Websters girl
·
G
Övr. Hund som har något kul trick man kan lära sin hund.. tänkte få sambons kines o göra lite roliga saker:rofl:
Svar
3
· Visningar
718
Senast: amarillo
·
F
Övr. Hund Jag har en rottis på 6 mån som brukar följa med när jag kör pullert med hästarna och han får bitvis hoppa ner och gå/springa bredvid...
Svar
12
· Visningar
3 163
Senast: lakrits
·
Övr. Hund hemma hos mamma så finns det en vända som vi brukar gå med hundarna på,vanlig väg alltså där vem som helst kan gå,det kommer bilar m.m...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Ja,,ni ser rubriken.... De rundsydda smala halsbanden.......
6 7 8
Svar
143
· Visningar
10 918
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur kan jag veta om min hund hör dåligt? Han är 13 år och har alltid varit lite nonchalant. Han har inte alltid kommit direkt på...
Svar
3
· Visningar
2 655
Senast: Duvan
·
Svar
4
· Visningar
969
Senast: attempt
·
N
Övr. Hund Hur är de i psyket? Hur är själva rasstandarden på de hundarna? Tycker att de är otroligt fina hundar! Vilka olika färger är tillåtna...
Svar
8
· Visningar
2 069
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Trollen ur hundgården, så att de skulle få busa av sig lite. De hade rätt kul tror jag. Mitt i alltihop kom Molly och talade om vem det...
2
Svar
24
· Visningar
1 580
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Igår lekte min Sirius och *Tilda*s Unni och jag tog några roliga bilder på dem. Ni som inte vet, kan ju roa er med att gissa raserna på...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: Alfakrulls
·
E
Övr. Hund Såg en sådan underbart söt valp häromdagen Rottweiler/Amstaff Liten guldbrun sak med ett helt otroligt sött ansikte :love: Såg lite...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: Extasia_ox
·
H
Övr. Hund Jag har en Dansk-Svensk gårdshund, som är i toppform. men han har blivit så himla prickig i huden, han har alltid varit lite prickig...
Svar
4
· Visningar
1 682
Senast: Fragile
·
G
Övr. Hund var ute o körde hästen häromdagen o fick ett sånt klockrent kort på kinesen(gry) det ser ut som hon kör hästen..:) /Anso
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Fibusen
·
P
Övr. Hund Vår hund är för tillfället väldigt mager, vad gör man åt det? Hon är en bordercollie (altså massor av energi och går på högvarv hela...
2
Svar
25
· Visningar
6 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp