Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Alltsa inte precis nar de rullar sej utan nar du upptacker det? Man kan ju inte bada dem i tid och otid.... kla in dem i cellofan kanns...
Svar
10
· Visningar
988
Senast: nyponros
·
K
Övr. Hund Amber och Pricken , ni kan gissa vem som är vem...5,5 månader
Svar
8
· Visningar
1 977
Senast: Sofie_g
·
U
Övr. Hund Hejsan. Jag har då en blandis som har c.a 80% schäfer i sig (ser ut som schäfer) och han är en glad och sprallig hund. Han är nu 1år... 2
Svar
28
· Visningar
6 115
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Det har gått jättebra med vovven, fram tills i natt. Hon bajsade inne. Hon är jätteduktig för övrigt. Det började bra, hon är busig och...
Svar
2
· Visningar
723
T
Övr. Hund Det blir nog en liten bearded collie, men de är svåra att hitta. Just nu passar det bra att ha en liten valp, så håll tummarna i mitt... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 444
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Vet att det finns ett spray till tikar som löper för att hanen inte skall bli intresserad av henne, är det någon här som provat detta...
Svar
1
· Visningar
1 804
Senast: Minja
·
A
Övr. Hund Ja, hon är uppväxt med att rymma, rymma hela tiden. Men hon sticker inte långt utan håller sig i behörigt avstånd från oss. Hon hoppar...
Svar
10
· Visningar
2 252
Senast: nidron
·
S
Övr. Hund Ja, som rubriken.. Vad kostar det för dig som har hund per månad att ha den, och vad kostar hur mycket? Vet att det är individuellt...
Svar
10
· Visningar
5 641
Senast: Ambra
·
M
Övr. Hund vet någon vad det är för ras på hunden som sofia har i bonde söker fru? Hon som bor med marcus? så grymt fin. En sån vill jag ha. Och...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Copydrew
·
Övr. Hund Jag undrar hur man går till väga om man vill träna sin hund för att kunna medverka vid t.ex. eftersök och assistera t.ex. hevärnet. Jag...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: LillMumlan
·
Övr. Hund Valpen på snart 16 veckor har börjat visat oönskade tendenser. Det är förehållandevis få gånger vi behöver tillrättavisa henne... 2 3
Svar
53
· Visningar
9 458
Senast: skrocken
·
P
Övr. Hund Här är det tyst, lugnt och tomt:( Jesper reagerar precis som när Frilla försvann, han matvägrar. Inte bra för hans mage som genast...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Kamomilla
·
N
Övr. Hund Min lille vovve protesterar ibland när vi lämnar dom ensamna ibland genom att skvätta på bordsben osv. stänger av lägenheten med...
Svar
6
· Visningar
2 187
Senast: Naggur
·
M
Övr. Hund Hejsan. Jag är på jakt efter en bra hetssele till min vovve. Jag har gätteproblem med att hitta en "vanlig" sele som sitter bra då dom... 2
Svar
27
· Visningar
4 347
Senast: Minja
·
Övr. Hund Hej, håller nu på med ett skolarbete som handlar om hundraser och dess egenskaper. Jag försöker få reda på om hundar på landet är...
Svar
9
· Visningar
1 617
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Hej Måste bara få skriva av mig lite nu när ajg sitter här och inte kan koncentrera mig. Har nämligen en jätte sjuk hund. Jag ska...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: aiquen
·
T
Övr. Hund Vi har en högt älskad gammal schäferflicka, 11år. Hon har det sista året tacklat av ganska mycket. Innan ville hon alltid vara med och...
Svar
8
· Visningar
3 078
Senast: Pi Pi
·
A
Övr. Hund Hej Måste bara få skriva av mig lite nu när ajg sitter här och inte kan koncentrera mig. Har nämligen en jätte sjuk hund. Jag ska...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: nidron
·
P
Övr. Hund Letar efter lämplig första hund och har kommit fram till att jag nog ska rikta in mig på grupp 9. Dock tycker jag inte alls om utseendet...
Svar
19
· Visningar
2 418
Senast: Pi Pi
·
R
Övr. Hund Har köpt en ny fodersäck; Sportsmans Pride. Jag har lite svårt att veta hur mycket jag ska ge min hund om dagen. Hon väger 20 kg och då...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Rigoletto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka