Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu har de nya championaten kommit! Eller ja... till min vetskap alltså :) Svenskt Rapportprovschampionat - SRpCH Svenskt...
Svar
7
· Visningar
812
Senast: PIRU
·
R
Övr. Hund Jag blev förvånad när Klara åt flera bitar inlagd Dillsill i dag. Vilken är era hundars favorit sill? :D Sedan fortsatte hon att...
Svar
3
· Visningar
2 296
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Om en tik har haft en valpkull, hur gammal kan hon då vara som mest när man tar andra och sista kullen på henne? Kan man göra det...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Greyhound har blivigt mer och mer intresserad av greyhound!! :eek: greyhound är en ras jag trodde att jag ALDRIG skulle kunna tänka...
Svar
16
· Visningar
2 284
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag är hemma med en hemsk förkylning och mina hundar tycker att jag är världens tråkigaste :crazy: Dom anser att morgon promenaden var...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund Ni som har hundar födda i år........hur har dom reagerat på sin första snö? :) Min store tycker det är skitkul... Igår var första...
Svar
13
· Visningar
1 045
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund hur gör man bäst? jag tycker jag smörjer och smörjer, men efter en lång promenad i regnet bli kopplena stela ändå. kan jag använda...
Svar
13
· Visningar
1 330
Senast: Zenith
·
S
Övr. Hund Min lilla sju månaders lagotto valp, fick spel idag när han låg i mitt knä och tuggade på ett ben och hunden han bott ihop med i några...
Svar
16
· Visningar
3 816
Senast: Sofhie
·
P
Övr. Hund I våras fick min schäfertik 7 valpar o igår kom en av tikarna o hälsade på.:) Våran tik tycker inte om andra hundar o brukar vara allt...
Svar
7
· Visningar
6 503
Senast: Pi Pi
·
L
Övr. Hund Skulle behöva lánkar dár de sáljer relativ billigt o bra hundtácke till stora hundar. Tacksam för hjálp snálla bukesfolk :)
Svar
1
· Visningar
589
Senast: MrsScabtree
·
R
Övr. Hund Har en jobbarkompis som har två flat. Vi brukar diskutera olika träningsmetoder och hunduppfostran och jag tycker att han är så...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 545
Senast: Tie
·
Övr. Hund Vad ska jag göra för att min sch inte ska vara så fruktansvärt rädd för ´vetten?? Tips...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag har funderat ett bra tag på vad jag ska har för ras när mina vovva blir gammal..... Nu har jag 3 blandrashundar, en tik BC/jämhund...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Mallory
·
Övr. Hund Här kommer lite nya bilder på Arne, och snön! Tyvärr är de ganska mörka, för snön reflekterar.. Arne sitter lite motvilligt i snön...
2
Svar
22
· Visningar
1 959
Senast: Only_Me
·
I
Övr. Hund ni kommer säkert ihåg träden ja la ut för JÄTTE LÄÄÄNGEEE SEEEN de va typ i februari-06 ja la ut den på mitt lilla älsklings troll...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: Annielee
·
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 143
Senast: Cezzan
·
A
Övr. Hund Det är en stor uställning för hundar här i Stockholm i November, eller December, minns inte vilket. Vår salukitik har enligt uppfödaren...
2
Svar
32
· Visningar
5 231
Senast: IndianaJones
·
H
Övr. Hund Hej hej! Jag tänkte höra om det är någon som vet om det kommer komma några fler utställningar i Stockholmstrakten?! :smirk: Eller i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 696
Senast: Smulis
·
C
Övr. Hund Nu är jag super glad, kanske det börjar vända för mej. Avlivade min älskade springer pojke för ca 2,5 månader sedan och sa att jag...
Svar
3
· Visningar
767
Övr. Hund Fy, vad arg och besviken jag blev på min hund nyss. Jag har skrivit om henne förr (9 månaders busunge) och vissa dagar är det bättre och...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp