Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

O
Övr. Hund tänkte bjuda på en vinterbild på min lilla prinsessa :love: http://i6.photobucket.com/albums/y209/oserios/bebisarna/P1010060.jpg...
2
Svar
37
· Visningar
2 901
Senast: LadyBlue
·
S
Övr. Hund Hejsan jag undrar om hundar kan få pest? , Isåfall kan dom smittats av T.E.X en kanin som har pest? Tacksam för svar :confused:
Svar
9
· Visningar
5 853
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad tycker era hundar om att vara ute och gå/busa i snön? Mina pudlar har helt olika uppfattningar om snö, den yngre(2år) älskar att...
2
Svar
20
· Visningar
1 306
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Eller måste man, trots att det bara är oktober, kalla det vinterbilder? :angel: Människan på bilden är nästan 180 lång. ;)...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: iafia
·
Övr. Hund Alltså, nu är gränsen nådd!! Detta är nog det värsta jag sett på änge. Jag kan köpa att man klär hunden om den verkligen fryser, Lady...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Jozze
·
Övr. Hund visa bilder på era hundar in action! alltså inga ligga i soffan bilder utan med rörelse! här är mina bidrag!
2 3
Svar
44
· Visningar
3 113
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Strax efter kl: 14:00 så vet jag helt säkert om det är valpar eller inte. Dock "vet" jag redan nu att tiken är dräktig, men att se...
Svar
19
· Visningar
992
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Bekanta till mig har köpt en ny hund, rottweiler/am. bulldog. Vad kan man förvänta sig av en sådan blandning? Blev riktigt orolig när...
Svar
4
· Visningar
743
Senast: Raven_
·
M
Övr. Hund fått svar från vet. min hund har grad E på sina höfter. vad betyder det här i praktiken ? ska hon motioneras som vanligt ? som det är nu...
2
Svar
37
· Visningar
2 787
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om nån har tips på hur jag ska göra med min hund. Han är supergullig (oftast). När han tjuvat saker som t ex...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: wtf
·
F
Övr. Hund Min familj äger två hundar, en 2årig labradortik som heter Jatzi och en 8 månaders gammal shih-tzu vid namn Mini. Nu är det så att...
2
Svar
20
· Visningar
2 094
Senast: fanie
·
A
Övr. Hund Tog lite bilder på min hund Swinkie idag:)hon är en blandras av Gråhund och Labrador:D Hon fylde ett år för inte så länge sen och är...
2
Svar
38
· Visningar
2 840
Senast: Fiffi1
·
L
Övr. Hund Jag har en goldentik på 6 år, har haft henne i 3 år nu. Nu har vi fått en ny granne som har en gråhund och miin hund och grannens har...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: ika77
·
S
Övr. Hund Hej alla därute... Det är så att min DSG Zid(Leonberget´s xerxes af kabokas) trasade sönder sitt ben i början av sommaren i en häst...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: AnnaMalm_
·
M
Övr. Hund Om jag ska tillsätta i egen tillverkad hundmat vit A, vit E o zink... ska jag då köpa nåt färdigt tillskott eller finns det i tex nån...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: Rose
·
K
Övr. Hund Maken handlade råkade köpa fel torrfoder idag, hela 15 kg. Puppy Large Breed i stället för "vanligt" valpfoder. Är det OK att mata vår...
Svar
10
· Visningar
849
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Har kikat en hel del på omplaceringsannonser (privata och via organisationer) och tycker mig se en tydlig trend. Det är korsningar...
Svar
10
· Visningar
1 426
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Läste i tidningen om en ny hundprogramserie som börjar ikväll: "Mannen som talar med hundar" TV4 + kl 20.00-20.30...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: CA
·
Övr. Hund Hejsan! Fick papper nu om växjö utställningen och på den ena hunden står det att hon kan delta i både avel samt uppfödargrupp och min...
Svar
16
· Visningar
2 779
Senast: Brandgul
·
R
Övr. Hund Men nu blir jag brydd och besviken:( Ingen och då menar jag ingen verkar ha den mest underbaraste hundrasen på gjorden! Jag vill se...
2
Svar
21
· Visningar
5 107
Senast: RealRelation
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp