Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det kanske är jag som är fjantig men jag blev så jävla förbannad idag, och det har fortfarande inte släppt... :devil: :mad: Vi satt...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: Websters girl
·
L
Övr. Hund hej ja har funderingar på att skaffa mig en hund valp e de nån som vet vilken ras e bäst för första hunden? tacksam för svar :p
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: ii-ssa
·
D
Övr. Hund Vill ha lite special på handtaget då jag ibland kan vara svag och skulle vara skönt att inte behöva göra om dom själv. Hittade några...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Var ute på vår dagliga skogspromenad när hunden hittar älghår med små blodiga slamsor på vägen och sedan spårar in i skogen såfort att...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: CA
·
Övr. Hund Ja som det låter. Mina hundar har de senaste 3-fyra dagarna varit riktigt risiga i magen till och från. Det är bara diarreér och någon...
Svar
3
· Visningar
1 999
Övr. Hund Jag har länge velat ha en egen liten vovve, familjen har en hund som jag så klart tycker väldigt mycket om, men han är en blandras och...
Svar
13
· Visningar
1 259
Senast: Annielee
·
H
Övr. Hund Står inför ett jättesvårt val.... det är nämligen så att för 1½ år sedan fick våran tik valpar(hon fick p-spruta som slutade verka 1...
Svar
15
· Visningar
1 679
Övr. Hund Hej igen kära bukefalister! Får ju om några veckor hem en liten cockertjej som ska bli vår nya familjemedlem o, förhoppningsvis...
Svar
7
· Visningar
1 880
Senast: ako
·
Övr. Hund Igår tog en kompis kort på Lilla Unni, och fick till några bra kort....och så detta kortet: Alltså, hur ser hon ut igentligen?!:o...
Svar
2
· Visningar
902
Övr. Hund Min lilla madam, dvärgschnauzer har börjat blöda endast 5½ månad gammal. Är det inte lite väl tidigt? Jag antar det är förlöp för vi...
Svar
5
· Visningar
5 448
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,929580,00.html Är alltid svårt att säga om det verkligen är sant. Men det skulle...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Athos
·
Övr. Hund Usch!!! Jag har legat och hostat hela natten, så jag är helt slut och sov därför lite extra efter morgonrundan med valpen vid femtiden...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: buschiq
·
F
Övr. Hund Har plockat lite fästingar på vovven den här veckan. Är det inte lite onormalt sent? :confused: Han har haft 3 stycken den här...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: pumah
·
Övr. Hund Min west highland ska ta bort tandsten om en månad och ska tydligen sövas för det. Han är snart 11 år gammal och blev sövd senast för...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Hej! Har en blandrastik på 12 år som haft 3 kullar i sitt liv. För snart 2 år sedan tjuvparade hon sig och fick livmoderinflammation...
Svar
3
· Visningar
1 701
Senast: Stoppard
·
H
Övr. Hund Har en blandras hund på "foder", egentligen bara tillåns eftersom ägaren skulle börja plugga. Skulle ha honom i ett år och ev. längre...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Hastenforresten
·
Övr. Hund Finns det inga koppel eller spårlinor som är längre än 15 meter? Man kan ju göra själv, men vart köper man linor/rep på metervara (typ...
Svar
7
· Visningar
1 781
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nu är det igång igen, Harley har ett sånt himla kurr i magen. Det låter alltså riktigt HÖGT! Han är inte intresserad av maten precis...
Svar
6
· Visningar
8 879
Senast: tuttan
·
Övr. Hund Rubriken säger väl allt? Jag måste be er om hjälp om en sak som håller på att driva en i familjen till vansinne. För ett tag sedan... 2
Svar
22
· Visningar
1 912
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Ja, vad tror ni detta är för typ? Lite svårt kanske, då sötingen i fråga bara är 10 veckor på bilden :devil: 2
Svar
29
· Visningar
1 975
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka