Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Fick höra att min hund har B vitamin brist, hur ger jag henne B vitaminer? Vad ger man henne då?
Svar
5
· Visningar
1 429
Övr. Hund Hur övertalar man sin mamma att man ska få köpa en liten, söt, dvärgvovve, med sånna där underbara, stora ögon som bara sitter och...
2
Svar
25
· Visningar
1 587
Senast: Calazirya
·
C
Övr. Hund Jag har en super trevlig gårdshundstik som jag planerar att ta valpar på till nästa vår, har alltid haft Schäfer innan så detta är min...
Svar
17
· Visningar
2 783
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Jag har 3 st hundar. En L.A.V , en golden och en pappilon. När jag vilar i sängen på dagen så brukar pappisen hoppa upp i sängen. Men...
Svar
13
· Visningar
1 091
Senast: åke
·
Övr. Hund Jag ska köpa mat och vattenskålar till min lilla, men det är ju banne mej en riktig djungel!! Jack Russell-terriern har sådana där...
Svar
8
· Visningar
1 919
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Går era hundar efter sommartid och ska gå ut 6 på morgonen eftersom klockan är 7 enligt hunden? Izor gör så just nu nämligen och jag...
Svar
12
· Visningar
912
Övr. Hund Jag ska ev skaffa mig en liten vovve, och letar efter en liten ras(dvärg-storlek) som är ganska snäll mot plånboken. Vet ni kanske...
2
Svar
23
· Visningar
3 487
Senast: Ariel and Nemo
·
Ï
Övr. Hund finns det någon här som har en sådan??
Svar
7
· Visningar
2 342
Senast: sofiie
·
Övr. Hund Det finns en hundägare som låter sin hund drälla runt i bygden och har låtit det göra trots att denne har blivit tillsagd ett antal x...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Carisma72
·
Övr. Hund En uppfödare tar in en tik ifrån England, tiken visar sig ha HD grad 1 men används ändå i avel trots att rasklubbens regler säger att...
2
Svar
23
· Visningar
4 640
Senast: pumah
·
Övr. Hund Vart någon stanns måste man vara medlem för att få ställa ut? I en viss klubb? I SKK? Vill så gärna testa på att ställa min Samojed...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Blir man inte helt stört kär? Jag har velat ha en sån i flera år men nu känns det som att det är rätt tid att skaffa en!
2
Svar
32
· Visningar
2 164
Övr. Hund inga påhopp om blandraser nu tack!! har en blandras valp, mamman är cocker spaniel-jack russell, hon smet och det blev valpar!:crazy...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: Nera
·
Övr. Hund http://hd.se/inrikes/2006/10/28/poliser-tvingades-skjuta-kamphund/
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 706
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Hejsan! Måste bara fråga,ställer ni era/nån tikar efter dom fått sin första kull valpar? Nu menar jag så klart inte inom den...
Svar
3
· Visningar
2 798
Senast: Casper
·
Övr. Hund Ett par har separerat. De köpte tidigare hund tillsammans som nu står i hans namn. Han flyttade ut och skaffade ny lya, hon blev kvar i...
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: mimmipigg
·
P
Övr. Hund Har en cockertik som just nu höglöper o som ska paras med en trevlig hane. Då hon börjat vika svansen o gett signaler på att vara...
2
Svar
38
· Visningar
30 353
Senast: EmblaAsk
·
H
Övr. Hund Bara jag som reagerat över att så många pappisar råkar ut för tråkigheter? :eek...
Svar
9
· Visningar
1 470
Senast: Farrix
·
Övr. Hund någon som varit på ett sådant? jag fick plötsligt en sån lust att åka iväg (till våren). måste man vara på elitnivå för att ha något...
Svar
12
· Visningar
879
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp