Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Och än så länge går det oförskämt lätt, man börjar nästan undra när bakslaget ska komma.... :smirk: Små korta stunder medan vi...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Dessa två valparna systrar har vi teipat öronen på för att de skall bli fina. Det fungerade mycket bra. Före teipning sittande min...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 397
Övr. Hund Ja, ni ser rubriken... berätta nu för mig hurdan en bra hund och en bra förare ska vara:smirk:
2 3
Svar
49
· Visningar
4 117
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Jag o min sambo har nu till 98% eller så beslutat oss för att utöka vår redan ganska talrika djurfamilj med en liten cockerspanielflicka...
Svar
15
· Visningar
1 073
Senast: cano
·
Övr. Hund Jag har ju som bekant en chihuahua som jag skulle vilja gå lite lydnadskurser med och kanske till och med någon agilitykurs för...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Zenith
·
R
Övr. Hund Finns det någon här som kan upplysa mej om vad som krävs av hund/förare för att bli räddningshund? Är det någon här som har en...
Svar
6
· Visningar
1 155
Senast: Javan
·
Övr. Hund Städade igår och hittade en gammal lapp från jordbruksverket. En ägarregistrering. Mitt ex och jag köpte ju en hund tillsammans och då...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Efter många om och men(bortlottning) lyckades jag komma med på en mentalbeskrivning i Kungsör med tokhunden. Upp tidigt i söndags...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Rötgade min hund i fredags. Fredagen den 13:e!!! Håll tummarna för att resultatet inte har ngt med otur att göra....
Svar
12
· Visningar
857
Senast: martha
·
R
Övr. Hund Min hund opererades i torsdags och verkar vara helt ok o pigg. Tror ni att det är förtidigt att ta med honom till stallet. (brukar vara...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Kira
·
Övr. Hund Den vanliga blandrasproducenten i byggden har tydligen valpar igen för idag var det en annons i vår lokaltidning... Papillon/pudel är...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 902
Senast: martha
·
Övr. Hund Hur ställer ni er till det? Fick nämligen frågan i går. En nära vän till mig har åkt för att para, från Skåne till Uppsala. Väl där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 691
Senast: Piavik
·
Övr. Hund Min sambo var i jobbet till Hundstallet i början av veckan och lämnade en hund. Väl där fick de en guidad tur och han blev sååå förtjust...
Svar
7
· Visningar
1 405
Senast: diny
·
Övr. Hund hur mycket är er hund försäkrad för (vet vård/liv)? hur gammal är hunden, ras och vad används den till? varför har ni valt just den...
2
Svar
22
· Visningar
1 845
Senast: martha
·
S
Övr. Hund Hur mkt kostar en sådan? finns det bra&dåliga märken?
Svar
8
· Visningar
884
Senast: Kaarro
·
I
Övr. Hund Er det noen her som har hatt MH:t på hunden sin? Vi var i Örebro og testet vår hund for et par uker siden, men kjenner ikke så godt til...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund De flesta av oss har förlorat en älskad vän nån gång... http://indigo.org/rainbow/ Den har nog varit uppe här nån gång, men kanske...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: amarillo
·
E
Övr. Hund Våran gamla briardtik är 11år nu, världens vackraste tjej! :love: Men nu så börjar åldern komma ikapp henne.. Hon löper igen, och nu...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Sannis
·
Övr. Hund jag har bara en fråga. vi får hem våran valp snart. den är då 8 v. Första 6 v är de alltid någon hemma me henne. max en timma i slutet...
Svar
5
· Visningar
744
Övr. Hund Är det sant att åldern för veteraner ska ändras vid årskiften till 8 års ålder istället? Jag kan nämligen inte hitta något som styrker...
Svar
17
· Visningar
1 064
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp