Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tänkte starta en liten undersökning där vi får veta vilken ras som är populärast, och om det stämmer med den vanliga 3-i-top listan. När...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
9 279
Senast: Pi Pi
·
Övr. Hund Nu är jag nyfiken på hur ni såg ut i början på er hundkarriär! Nu menar jag inte bara ett kort taget första tävlingen eller så. Utan i...
Svar
15
· Visningar
1 569
Senast: syrran
·
Övr. Hund Nu har de nya championaten kommit! Eller ja... till min vetskap alltså :) Svenskt Rapportprovschampionat - SRpCH Svenskt...
Svar
7
· Visningar
813
Senast: PIRU
·
R
Övr. Hund Jag blev förvånad när Klara åt flera bitar inlagd Dillsill i dag. Vilken är era hundars favorit sill? :D Sedan fortsatte hon att...
Svar
3
· Visningar
2 311
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Om en tik har haft en valpkull, hur gammal kan hon då vara som mest när man tar andra och sista kullen på henne? Kan man göra det...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Greyhound har blivigt mer och mer intresserad av greyhound!! :eek: greyhound är en ras jag trodde att jag ALDRIG skulle kunna tänka...
Svar
16
· Visningar
2 294
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag är hemma med en hemsk förkylning och mina hundar tycker att jag är världens tråkigaste :crazy: Dom anser att morgon promenaden var...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund Ni som har hundar födda i år........hur har dom reagerat på sin första snö? :) Min store tycker det är skitkul... Igår var första...
Svar
13
· Visningar
1 046
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund hur gör man bäst? jag tycker jag smörjer och smörjer, men efter en lång promenad i regnet bli kopplena stela ändå. kan jag använda...
Svar
13
· Visningar
1 330
Senast: Zenith
·
S
Övr. Hund Min lilla sju månaders lagotto valp, fick spel idag när han låg i mitt knä och tuggade på ett ben och hunden han bott ihop med i några...
Svar
16
· Visningar
3 860
Senast: Sofhie
·
P
Övr. Hund I våras fick min schäfertik 7 valpar o igår kom en av tikarna o hälsade på.:) Våran tik tycker inte om andra hundar o brukar vara allt...
Svar
7
· Visningar
6 609
Senast: Pi Pi
·
L
Övr. Hund Skulle behöva lánkar dár de sáljer relativ billigt o bra hundtácke till stora hundar. Tacksam för hjálp snálla bukesfolk :)
Svar
1
· Visningar
594
Senast: MrsScabtree
·
R
Övr. Hund Har en jobbarkompis som har två flat. Vi brukar diskutera olika träningsmetoder och hunduppfostran och jag tycker att han är så...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 561
Senast: Tie
·
Övr. Hund Vad ska jag göra för att min sch inte ska vara så fruktansvärt rädd för ´vetten?? Tips...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag har funderat ett bra tag på vad jag ska har för ras när mina vovva blir gammal..... Nu har jag 3 blandrashundar, en tik BC/jämhund...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Mallory
·
Övr. Hund Här kommer lite nya bilder på Arne, och snön! Tyvärr är de ganska mörka, för snön reflekterar.. Arne sitter lite motvilligt i snön...
2
Svar
22
· Visningar
1 959
Senast: Only_Me
·
I
Övr. Hund ni kommer säkert ihåg träden ja la ut för JÄTTE LÄÄÄNGEEE SEEEN de va typ i februari-06 ja la ut den på mitt lilla älsklings troll...
Svar
15
· Visningar
1 040
Senast: Annielee
·
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: Cezzan
·
A
Övr. Hund Det är en stor uställning för hundar här i Stockholm i November, eller December, minns inte vilket. Vår salukitik har enligt uppfödaren...
2
Svar
32
· Visningar
5 259
Senast: IndianaJones
·
H
Övr. Hund Hej hej! Jag tänkte höra om det är någon som vet om det kommer komma några fler utställningar i Stockholmstrakten?! :smirk: Eller i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 696
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka