Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Nån som kan rekommendera nån riktigt bra fakta bok om valpar? Alltså tex från 8 veckor ålder och man hämtar den, vad man ska tänka på...
Svar
3
· Visningar
651
Senast: Pangare
·
Övr. Hund tänkte att vi kunde ha en lättsam tråd här på hund vad är det roligaste du har hört från en ikke hundvan människa!
2
Svar
26
· Visningar
2 008
Senast: Generalen
·
F
Övr. Hund Hur viktigt är det egentligen? Och varför ska man göra det? Finns det egentligen någon anledning?
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Häromveckan under ett träningspass var det en hund som attackerade en annan hund. Det var under platsliggningen som en hund sprang...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Åkte ut till havet idag med sambon och hundarna. Dvärgpinschern har lite vilodag från träning idag då hon gått ganska hårt på senare...
2
Svar
25
· Visningar
1 983
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund erkänn nu,vad är det mest pinsamma er hund har utsatt er för? för mig är det nog nu i sommras... var ute på gården och plockade...
Svar
18
· Visningar
1 558
Senast: Elwira
·
Svar
44
· Visningar
3 277
Senast: Koppen
·
Övr. Hund Jag har en cockertik som är väldigt lättlärd :love: Hon kan sitt,ligg, stanna, kom, gå fot, allt det vanliga plus, vacker tass, rulla...
Svar
9
· Visningar
1 909
Senast: Kiickan
·
S
Övr. Hund Om man köper en valp som inte är dolda fel försäkrad och man efter ett tag upptäcker nå fel? Är de vanligt att man köper en hund som...
Svar
12
· Visningar
1 862
Senast: Dravena
·
Övr. Hund Jag funderar på att ge det extra men vad är doseringen?Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Rose
·
M
Övr. Hund Vad har du för blandras på din hund:confused: Är den söööt:confused: Skicka hjärna en bild ;)
2 3
Svar
47
· Visningar
5 807
Senast: malumbub
·
Övr. Hund I dag fick vår ena hund somna in, nio år gammal. Hans njurar slutade att fungera, det gick väldigt fort, så han fick avsluta sitt liv...
Svar
2
· Visningar
1 649
Senast: Charlotta
·
L
Övr. Hund Hej igen alla. Skulle behöva hjáp med att hitta ett bra namn át ett tik valp.Helst inte svensk namn dá jag bor utomlands. Hon blir nág...
Svar
8
· Visningar
1 008
Övr. Hund Son ni vet har jag ju gått o funderat över ras på min nästa valp. Men nu fick jag ett samtal från en kompis som ska flytta utomlands i...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 087
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund .. ja som rubriken lyder, skulle gärna vela lära min hund att hon ska gå fint brevid mig.. inte vara där framme och dra, att om jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 397
Senast: Miss
·
Övr. Hund Min whipet tik har igår och idag nyst hur mycket som helst. Tycker att det har varit värre idag. Det rinner lite genomskinligt i hennes...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: Biscuits
·
Övr. Hund Vad anser ni om detta? Är på bruksklubben med min lilla hund och tränar agility och min hund blir anfallen av lösspringande...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Trött och nyvaken efter en hemsk kväll igår.. Jag hade vart och haft ridlektion med mina elever, och haft med min egen häst. Hämtade...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Hoppas någon kan förklara min hunds beteende lite för mig. I lördags fick jag hem min kattunge, hunden är inte kattvan och katten är...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Jag sökte på forumet men hittade inget som riktigt gav svar på mina frågor. Jag har en 3,5-årig hanhund hemma. Mops bör sägas, mycket...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: Ishtar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Tångbett dåligt?
  • Konsten att välja ett bra hundnamn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp