Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Ska upp tidigt imorgon och iväg på lydnadstävling. Vi ska vara med i klass 1 för andra gången (bröt efter linförigheten förra gången)...
2
Svar
23
· Visningar
1 720
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Matte har väl insett att gamla terriern inte får så mycket motion som hon behöver:angel: Skulle gissa på att hon har iaf 1-2 kg...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: lady_vip
·
T
Övr. Hund Hm, hur ofta behöver man egentligen gå ut med hunden?. Enligt shk,eller vad det heter, så måste dom gå ut var 5 timme? Hur klarar ni...
2
Svar
23
· Visningar
2 388
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Förlorar man något näringsmässigt på att ge hunden torrt foder? Några andra skillnader?
Svar
12
· Visningar
1 295
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Vi var & kollade på valpar igår, dumt:p Hursomhelst, så om allt funkar praktiskt så kommer vi att köpa en av hanarna i kullen. Men...
Svar
9
· Visningar
1 455
Senast: martha
·
Övr. Hund Jag har en hund som fyller 12 om en månad. Efter sommaren har hon blivit orolig på nätterna. Hon går omkring mera och ligger och flåsar...
Svar
1
· Visningar
4 203
Övr. Hund Valpen har en liten vagel i ögat. Hon verkar inte besväras av den, och är pigg och glad som vanligt. Ska man göra något åt vageln...
Svar
1
· Visningar
2 531
Senast: Athos
·
Övr. Hund nu hörs det igen. ofta när användare skriver och ber om råd hur de ska uppfostra en valp får de minst ett svar som innehåller texten...
2
Svar
35
· Visningar
4 859
Senast: Piretto
·
W
Övr. Hund ...gårdagens lydnadsträning gick sådär för oss. Jag börjar återigen fundera på om jag lämpar mig som hundägare eftersom jag verkar ha...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 450
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vår tvååriga blandras har svarta skorpor runt två av hans bröstvårtor? De som sitter längst bak, bredvid snoppen. Vad 17 är det riktigt...
Svar
5
· Visningar
11 436
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag och barnen var ute med vovven en sväng. Möter då på en bekant som hade en bekant på besök med sin hund. Först trodde jag att det var...
2
Svar
21
· Visningar
1 903
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund björnhund! Är det någon som har en sådan? Tex Karelsk björnhund. TYcker det är fina och vi har nu funderat på en sådan till sambon...
2
Svar
22
· Visningar
2 624
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund Här kommer Arne´s nya täcke. Redan nu skakar han som ett asplöv när vinden drar på på kvällen! Länk...
Svar
17
· Visningar
1 192
Senast: giowanna
·
L
Övr. Hund Hejsan! Jag har funderat på att importera en hund från USA och tänkte kolla o det är någon av er som vet vad som gäller. Har hört från...
Svar
19
· Visningar
2 730
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Våran hund har en förmåga att hoppa på ytterdörren när han hör att vi kommer hem. Han gör repor i hela dörren och jag har tänkt ha...
Svar
11
· Visningar
872
Senast: TinkerTant
·
Övr. Hund Ska ut och hjälpa hundovana människor med att hitta deras valp, som tydligen varit ute sedan i går kväll, som de inte får tag på. Inte...
Svar
12
· Visningar
1 089
Senast: martha
·
Övr. Hund Sambon har vid ett svagt tillfälle sagt att vi kanske kan skaffa hund när vi flyttat (om 2 v). Jag har velat ha ny hund sen jag flyttade...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Är det någon här som varit på hans föreläsning? Bra eller dåligt? Är det värt att lägga pengar och tid på?
Svar
11
· Visningar
1 110
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Någon här som kastrerat sin krypta hanhund? Hur mycket gick operationen på och fick de öppna buken?
Svar
1
· Visningar
760
Senast: martha
·
S
Övr. Hund Hej! Ny på det här forumet och jag kikade runt lite bland era inlägg, men hittade inget om det jag funderar på just nu. Och det är vilka...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: sassa808
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp