Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Nu är jag super glad, kanske det börjar vända för mej. Avlivade min älskade springer pojke för ca 2,5 månader sedan och sa att jag...
Svar
3
· Visningar
767
Övr. Hund Fy, vad arg och besviken jag blev på min hund nyss. Jag har skrivit om henne förr (9 månaders busunge) och vissa dagar är det bättre och...
Svar
7
· Visningar
871
Senast: Kilauea
·
O
Övr. Hund tänkte bjuda på en vinterbild på min lilla prinsessa :love: http://i6.photobucket.com/albums/y209/oserios/bebisarna/P1010060.jpg...
2
Svar
37
· Visningar
2 902
Senast: LadyBlue
·
S
Övr. Hund Hejsan jag undrar om hundar kan få pest? , Isåfall kan dom smittats av T.E.X en kanin som har pest? Tacksam för svar :confused:
Svar
9
· Visningar
5 861
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad tycker era hundar om att vara ute och gå/busa i snön? Mina pudlar har helt olika uppfattningar om snö, den yngre(2år) älskar att...
2
Svar
20
· Visningar
1 312
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Eller måste man, trots att det bara är oktober, kalla det vinterbilder? :angel: Människan på bilden är nästan 180 lång. ;)...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: iafia
·
Övr. Hund Alltså, nu är gränsen nådd!! Detta är nog det värsta jag sett på änge. Jag kan köpa att man klär hunden om den verkligen fryser, Lady...
2
Svar
27
· Visningar
2 235
Senast: Jozze
·
Övr. Hund visa bilder på era hundar in action! alltså inga ligga i soffan bilder utan med rörelse! här är mina bidrag!
2 3
Svar
44
· Visningar
3 114
·
Övr. Hund Strax efter kl: 14:00 så vet jag helt säkert om det är valpar eller inte. Dock "vet" jag redan nu att tiken är dräktig, men att se...
Svar
19
· Visningar
992
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Bekanta till mig har köpt en ny hund, rottweiler/am. bulldog. Vad kan man förvänta sig av en sådan blandning? Blev riktigt orolig när...
Svar
4
· Visningar
743
Senast: Raven_
·
M
Övr. Hund fått svar från vet. min hund har grad E på sina höfter. vad betyder det här i praktiken ? ska hon motioneras som vanligt ? som det är nu...
2
Svar
37
· Visningar
2 795
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om nån har tips på hur jag ska göra med min hund. Han är supergullig (oftast). När han tjuvat saker som t ex...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: wtf
·
F
Övr. Hund Min familj äger två hundar, en 2årig labradortik som heter Jatzi och en 8 månaders gammal shih-tzu vid namn Mini. Nu är det så att...
2
Svar
20
· Visningar
2 098
Senast: fanie
·
A
Övr. Hund Tog lite bilder på min hund Swinkie idag:)hon är en blandras av Gråhund och Labrador:D Hon fylde ett år för inte så länge sen och är...
2
Svar
38
· Visningar
2 840
Senast: Fiffi1
·
L
Övr. Hund Jag har en goldentik på 6 år, har haft henne i 3 år nu. Nu har vi fått en ny granne som har en gråhund och miin hund och grannens har...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: ika77
·
S
Övr. Hund Hej alla därute... Det är så att min DSG Zid(Leonberget´s xerxes af kabokas) trasade sönder sitt ben i början av sommaren i en häst...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: AnnaMalm_
·
M
Övr. Hund Om jag ska tillsätta i egen tillverkad hundmat vit A, vit E o zink... ska jag då köpa nåt färdigt tillskott eller finns det i tex nån...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: Rose
·
K
Övr. Hund Maken handlade råkade köpa fel torrfoder idag, hela 15 kg. Puppy Large Breed i stället för "vanligt" valpfoder. Är det OK att mata vår...
Svar
10
· Visningar
851
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Har kikat en hel del på omplaceringsannonser (privata och via organisationer) och tycker mig se en tydlig trend. Det är korsningar...
Svar
10
· Visningar
1 426
·
Övr. Hund Läste i tidningen om en ny hundprogramserie som börjar ikväll: "Mannen som talar med hundar" TV4 + kl 20.00-20.30...
Svar
11
· Visningar
957
Senast: CA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30