Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hemma hos mamma så finns det en vända som vi brukar gå med hundarna på,vanlig väg alltså där vem som helst kan gå,det kommer bilar m.m...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Ja,,ni ser rubriken.... De rundsydda smala halsbanden....... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
10 947
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur kan jag veta om min hund hör dåligt? Han är 13 år och har alltid varit lite nonchalant. Han har inte alltid kommit direkt på...
Svar
3
· Visningar
2 663
Senast: Duvan
·
Svar
4
· Visningar
971
Senast: attempt
·
N
Övr. Hund Hur är de i psyket? Hur är själva rasstandarden på de hundarna? Tycker att de är otroligt fina hundar! Vilka olika färger är tillåtna...
Svar
8
· Visningar
2 076
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Trollen ur hundgården, så att de skulle få busa av sig lite. De hade rätt kul tror jag. Mitt i alltihop kom Molly och talade om vem det... 2
Svar
24
· Visningar
1 582
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Igår lekte min Sirius och *Tilda*s Unni och jag tog några roliga bilder på dem. Ni som inte vet, kan ju roa er med att gissa raserna på...
Svar
7
· Visningar
815
Senast: Alfakrulls
·
E
Övr. Hund Såg en sådan underbart söt valp häromdagen Rottweiler/Amstaff Liten guldbrun sak med ett helt otroligt sött ansikte :love: Såg lite...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Extasia_ox
·
H
Övr. Hund Jag har en Dansk-Svensk gårdshund, som är i toppform. men han har blivit så himla prickig i huden, han har alltid varit lite prickig...
Svar
4
· Visningar
1 687
Senast: Fragile
·
G
Övr. Hund var ute o körde hästen häromdagen o fick ett sånt klockrent kort på kinesen(gry) det ser ut som hon kör hästen..:) /Anso
Svar
6
· Visningar
995
Senast: Fibusen
·
P
Övr. Hund Vår hund är för tillfället väldigt mager, vad gör man åt det? Hon är en bordercollie (altså massor av energi och går på högvarv hela... 2
Svar
25
· Visningar
6 419
Övr. Hund Var inne på SKK´s hemsida och såg att man kunde söka efter hundar på deras ID-nummer eller chipnummer, går det att söka även utan denna...
Svar
6
· Visningar
3 113
Senast: Sholeh
·
Övr. Hund ett litet utdrag ur familjealbumet från Lilleman. Pappa ligger o inväntar kommando. Pappa i rofas. Pappa angriper tungt. Pappa i...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Ännu mer valptjat från mig... Om fyra veckor får vi troligtvis hem en liten cockerspanielflicka på åtta veckor, som ska bli vår nya...
Svar
2
· Visningar
2 288
Senast: ako
·
Övr. Hund Bokstavligt talat. Var precis ute på balkongen och hör att det smäller, kikar ut och ser att det smälls raketer för fullt. Blir så jävla...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Sholeh
·
Övr. Hund Var till veterinären för en vecka sedan för att tappa ut min tiks blodöra. Efteråt spruta de in cortison i örat på henne. Efter ett...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund Tydligen är det inte bara matte som blir tjock och lat av att ligga hemma sjuk. Kolla in henne. Hon ser inte bara fet ut, utan riktigt...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: Kakis
·
H
Övr. Hund Hittade denna annons ikväll. En "seriös" blandis uppfödare. Intressant läsning ialla fall.:angel: http://hundensskold.dinstudio.se/ 2
Svar
23
· Visningar
1 875
Senast: martha
·
Övr. Hund NI som håller på med både hästar och hundar, vilken sport och vilka djur ligger er närmast om hjärtat? Om ni var tvungna att välja... 2
Svar
27
· Visningar
1 727
Senast: Angelina
·
Övr. Hund Jag är ruskigt sugen på skaffa en liiten hund. ;) Men nu är mitt problem att min pojkvän är ruskigt allergisk. Finns det någon...
Svar
9
· Visningar
940
Senast: Sony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka