Släppte ut *filmer*

Sv: Släppte ut *filmer*

Är det ingen fler som har någon liten filmsnutt på sin hund/ar, när den/de bara är hund :confused:


Bara hund är hon jämt, men jag har en liten ljudlös film av dålig kvalite på Lowa när hon är sisodär fem månader gammal:)

Vi gjorde lite "övningar" bara för att det skulle hända ngt på filmen, det är typ i ordningen:
Snurra, ligg, tass (hon ville inte lägga tassen på handen med godis, det är därför hon blänger så på mig:p )
sen ngra stanna-kom och hopp och lek följt av ngn sekunds ögonkontakt och följ:)

Ha överseende med att hon är väldigt studsig, hon är lite vuxnare nu;)

Sötaste Lowisen:
http://s53.photobucket.com/albums/g69/nyponros_2006/?action=view&current=SSA50507.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch1
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Alltså den där hunden!! :love: Jag förstår att du blir trött på henne ibland, men... I längden så ;)

Säg tur att hon inte är i storlek med en greyhound :bump:
 
Sv: Släppte ut *filmer*

Jo, hon är ju ganska intensiv. :angel: Vissa dagar vill man bara lägga sig under täcket och hoppas på att hon är borta när man vaknar igen. :o
Men roligt har man, hela tiden. Även om man ibland önskar att det kunde hända lite mindre saker runt henne för när man är sådär hela sin vakna tid så sker det ganska lätt små missöden. :o :angel: :D
 
Sv: Släppte ut *filmer*

oj va mycket snö ni har! här är det 10 plus och grönt överallt.

de ser roliga ut de små, speciellt när de springer åt olika håll allihop :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 799
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 336
Senast: mackan
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 914
Senast: Lazio
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 353
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp