Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund Nu har två små underverk kommit i kennel :love: Kan ni gissa ras? :devil...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund :eek: Den parade och mest troligt Jämttiken har en tunn brun flytning, som jag inte gillar :crazy: Ska avvakta och hålla koll på...
Svar
15
· Visningar
1 174
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Har fått rekommendation av vet./rehab att använda back on tracks hundtäcke, någon som provat det? Kostar ju ändå en hel del (vet inte...
Svar
7
· Visningar
1 392
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Tänkte lära min ointresserade RR att plocka upp saker från golvet och sedan ge till mig. En jättebra idé tyckte jag, men han stirrar...
Svar
5
· Visningar
2 182
Senast: zappohontas
·
Övr. Hund Denna filmsnutt hittade jag på en "humorsajt" Jag tycker den är hemsk och kan inte alls se det roliga i den:cry: Hunden verkar ju...
Svar
13
· Visningar
1 302
Senast: Lazio
·
S
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,911169,00.html :cry: :cry: :cry:
2
Svar
21
· Visningar
1 706
Senast: Showjumping
·
L
Övr. Hund Jag har en blandrashund, hon är 4 år gammal och för ungefär två månader sen fick hon valpar. Nu har hon tappat en massa päls och...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Modig_Korn
·
L
Övr. Hund måste peppas lite.... Hur är era valpar i denna åldern? Hur mkt olyckor händer inne, måste ni ut kissa på natten... tips på vad man...
Svar
16
· Visningar
1 681
Senast: LAPTOP
·
M
Övr. Hund Behöver hitta en seriös fodervärd åt min älskade vän, men är orolig att inte lyckas. Ngn som har några tips på var man ska söka...
Svar
15
· Visningar
3 694
Övr. Hund Vi har varit i hälsingland några dagar då vi äger en kåk där som vi åker till med jämna mellanrum! De här dagarna har vovvi fått...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Nominous
·
Övr. Hund En av hundarna har haft lite problem med ögonen. Det är som att det blir för torrt precis i ögonvrån när det kommer sånt gegg därifrån...
Svar
9
· Visningar
1 048
L
Övr. Hund Var hos vet. som tog bort två små knölar på labben. Jätte små knölar ca 1cm, men såret, stygnen det vart enormt. Nu till problemet...
Svar
3
· Visningar
1 331
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund Tanken slog mig då jag i en anna tråd läste "lydig för att vara en så liten hund"... Ja, varför är små hundar ofta (läs "OFTA" - inte...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Var ute och tränade idag. Eftersom att det var kallt hade jag med en thermos med riktigt varm choklad att dricka i pauserna. Vi talar...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: sucka
·
Övr. Hund Har en arbetskamrat som har med sin rottweilervalp på jobbet ibland. När han får syn på mig och springer fram så ser man att han har...
Svar
5
· Visningar
1 609
Senast: Novelette
·
C
Övr. Hund En kompis till mig har en hund med inåtvänt beteende. Han blir vansinig på andra hundar, o när han inte kan ta dom,ger han sig på...
Svar
14
· Visningar
1 544
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund finns det nån ras som heter så? snackade med en kompis i dag på praktiken som sat att det fanns en hund som hette så,och att den låg på...
Svar
6
· Visningar
6 089
Senast: Only_Me
·
T
Övr. Hund Lillstumpan har fått en nt regnjacka å är så söt i den så jag måste bara visa:love: tyvärr hatar hon den, men hatar likaså...
2
Svar
20
· Visningar
2 480
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Idag när jag gick hem så såg jag tre killar på en moped, inget konstigt i sig, men jag blev upprörd när jag såg att dom hade en valp...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: Only_Me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp