Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag skulle behöva lite tips från vana hundvalpsägare. Vi har en snart 14 veckors valp och har lite problem med kiss på nätterna. På...
Svar
11
· Visningar
794
Senast: Cezzan
·
B
Övr. Hund Äntligen har brukshundsklubben här fixat i hop en nybörjar kurs. Den första novermner börjar det, ska bli jätte roligt!:) Någon här...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Aningsfull
·
E
Övr. Hund Jag vet inte hur ja ska förklara detta ,men iaf... Min sambo har en lite blandras som är med mig varje dag i stallet. Och hon älskar...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 054
Senast: Athos
·
Övr. Hund Någon som vet vad detta är för färg? :angel: Våran nyinköpra schabrador valp, 10 veckor :love: Kolla svansen, skarp linje...
Svar
9
· Visningar
977
Övr. Hund Jag har en JRT kille på 7 månader som vägrar att gå i närheten av en borste. Vi har provat alla varianter som vi kan komma på,men han...
Svar
5
· Visningar
3 029
Senast: Websters girl
·
M
Övr. Hund Min svägerska köpte sig en border terriervalp förra veckan och idag ringde hon och frågade om jag ville ha en till valp..en timme senare...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: McKikki
·
Övr. Hund har dåligt samvete.. hundarna har nu senaste tiden fått bligvigt prio nummer 2 eller 3 pga otaliga familjekriser som sjukdommar...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: pippilotta
·
  • Låst
Övr. Hund För eller emot?
7 8 9
Svar
167
· Visningar
10 111
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag hade tänkt ta mod till mig och skämma ut mig på skidor i vinter ett par rundor i veckan. Men jag har tänkt på att det vore ett...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: CA
·
Övr. Hund Så här såg det ut i dag i Örebro! är våren här? Kalas väder o strålande sol, bra hundar på träningen och alla gick kanon. Ge fan...
Svar
16
· Visningar
1 153
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Vår hund är knäpp. Knappt att vi behöver köpa hundmat till henne ju :p Hon äter - Äpplen Morötter Hallon Jordgubbar Blåbär...
2
Svar
24
· Visningar
1 565
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Någon som känner till rasen Barbet? Berätta allt !!:bow:
Svar
1
· Visningar
868
Senast: KickiH
·
  • Låst
Övr. Hund Igår sydde jag en vinteroverall till hunden. Yttertyg är bävernylon och innerfodret är nån pälsaktig slags teddy :love: Tyvärr blev...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 232
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Hela huset badar i hundhår :eek: Det hjälper inte att damsuga 20 gånger om dagen, det är hår överallt i alla fall. Hur mycket hår kan...
Svar
7
· Visningar
780
Senast: Vimsan
·
Övr. Hund nån som har testat detta?? blev nyfiken på hur bra dom är :) Tkr dom är ganska tuffa :)
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Minerva
·
Övr. Hund alltså tävlingslydnad.. har tävlat i min första rookie-lydnads klass idag och har lite frågor.. exempel på bra hundraser som över...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: Milosari
·
Hundträning Har börjat promenera endel med valpen nu. Dock har vi ett litet problem- han drar. Inte överdrivet mycket så man håller på att trilla...
Svar
7
· Visningar
1 385
Senast: Milosari
·
K
Övr. Hund Hej!! Hej jag ska köpa en gråhund till våren:) Men jag har en kompis som är allergisk, så jag bara undrar om ngn vet om gråhundar...
Svar
5
· Visningar
2 239
Senast: elmelts
·
Hundträning alltså, hört många säga valpen kan inte tränas på en gång när man fått hem den alltså sitt, ligg och komma på kommando.. och andra...
2
Svar
32
· Visningar
3 339
Senast: PIRU
·
R
Övr. Hund är det någon som vet vad det innebär om valpens ena testikelkula inte har ramlat ner?är det farligt vad gör man åt det???:banana:
Svar
2
· Visningar
625
Senast: fritidsryttaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp