Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund min mormor och morfar tar hand om en rottis åt en tjej när hon ska iväg över en helg eller så, men tydligen är det någon som inte tycker...
Svar
8
· Visningar
1 026
Senast: flugskit
·
Övr. Hund Igår höll jag på att bli tokig på min 8-månaders golden-tik. När jag gick ut från köket hörde jag hur det började slafsa, springer dit...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: flugskit
·
Övr. Hund Innan man gör något åt det? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,906122,00.html
2
Svar
21
· Visningar
1 590
Senast: Tviggy1081
·
N
Övr. Hund Temperament, egenskaper, användningsområde. Vad har den för negativa sidor? (typ sjukdomar, höftproblem och sånt)
Svar
2
· Visningar
737
Senast: *nuthella*
·
U
Övr. Hund Finns det verkligen några hundar som funar för allergiker? Min sambo vill jättegärna ha hund.. jag har häst som jag tål hyggligt men...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Rouise
·
Q
Övr. Hund Hej jag är ny härinne o har "blivit" med hund för en 10 v... Det är en 5-årig greyhound hane ..super mysig!! Jag har precis knappt...
Svar
14
· Visningar
1 099
Senast: Minerva
·
R
Övr. Hund Det är så att jag har 2 st två veckors valpar som jag tar hand om pga att dom "riktiga" ägarna´s tik inte ville ta hand om dom, och...
Svar
9
· Visningar
1 188
Senast: mårran
·
W
Övr. Hund Enzo (9 mån.) är hur dryg som helst när det kommer folk hem till oss. Igår var en kompis här och kollade på film och han kunde inte låte...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Har hittat en fyraårig greyhound som ska omplaceras. Nu undrar jag hur stor chans det är att få den "lydig" den kan inte gå lös och har...
Svar
6
· Visningar
3 733
Senast: quantico
·
Q
Övr. Hund MIn greyhound Peppe har ju blivit så himla mjällig på magen o uppåt sidorna. Han har ju inte haft det så bra innan vi fick honom för 10...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: quantico
·
Övr. Hund Valpen har upptäckt ett ställa i köket, där vi inte ännu har köksbord och stolar, att kissa på. Många gånger om dagen är där en gul pöl...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: zappohontas
·
9
Övr. Hund våran gamla golden hund gick bort för någrra dagar sen:cry: vi ska kolla på en ny hund..har nån någet förslag på en hund som gillar...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: zappohontas
·
A
Övr. Hund någon som har bra tips på bra/rolig aktivering till hunden, så hjärnan blir lite ansträngd :) Vill ha många tips så man kan variera sig...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Tog lite kort på min rottis Maja häromdagen, och jämförde lite från när hon precis kommit till mig. Vad tycker ni? Vi har kämpat och...
2
Svar
34
· Visningar
2 502
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Ja, vad ska man säga om denna effektiva jakthund som hemmahund :confused: En riktig tuffing eller hur? Ser hon ut som en hund som...
Svar
5
· Visningar
890
Övr. Hund Ger ni valpfoder till era valpar? Om någon inte gör det, varför inte? Måste man göra det? Detta har ingenting med vårt hundköp att...
2
Svar
30
· Visningar
3 791
Senast: Lazio
·
A
Övr. Hund hej ha nån några tips på hur man få hunden att SLUTA BITAS??
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Lazio
·
H
Övr. Hund I vargflocken blir ju "de övriga" tikarna skendräktiga för att kunna hjälpa alfaparet med valparna, och därmed även öka sin egen fitness...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Någon som vet var man kan köpa ett bra reflex täcke till hund till ett vettigt pris?
Svar
16
· Visningar
1 700
Övr. Hund vilka hundraser är allergi fria? tacksam för svar:)
2
Svar
28
· Visningar
24 090
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp