Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund hej vad behöver man tänka på när man ska gå på valp kurs??ska man ha krav på hunden innan man går dit??
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Gjorde en tråd på "gnägg" gällande för hästar men tyckte den var intressant och gör därför en här på hund också...:) Vad har din...
2
Svar
20
· Visningar
2 089
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Hur "borde" en sån här blandning bli? Vad kan man förvänta sig,eller inte förvänta sig? Postivt och negativt om...
2
Svar
21
· Visningar
5 868
Övr. Hund Vi skulle åka och titta på en omplaceringshund(14 mån) på lördag(20 mil bort):love: Anledningen till att han lagt ut annons var att de...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: Minilott
·
Övr. Hund till ganska långhårig hund. Vart hittar man det? Det enda jag hittat är ett sånt där plaströrhalsband med röda lampor i. Det försvinner...
Svar
11
· Visningar
1 654
Senast: tott
·
Övr. Hund Han är fortfarande lite omtöcknad så han ligger utslagen i våran säng och sover. Det värker ju i mammahjärtat att se honom så groggy så...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: Aningsfull
·
K
Övr. Hund Nu är jag liiite sur på SKK! Det verkar vara hur lätt som helst att ägarregistrera en hund, jag kan hur enkelt som helst beställa ny...
Svar
16
· Visningar
1 831
Senast: eviliny
·
R
Övr. Hund Vaccinerade min hund i måndags vid 15 tiden. Efter tre timmar var hon helt stel i hela kroppen, sköt rygg och ville helst inte röra sig...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Tänkte vi kunde lägga in bilder hur våra vovvar har växt :) Det här är Barras, Fjällfarmens Barras. En finsk lapphund idag ca 6 mån...
2
Svar
29
· Visningar
2 369
Senast: RealRelation
·
B
Övr. Hund "If tears could build a stairway, And memories were a lane, I would walk right up to Heaven To bring you home again." Just nu är...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Zizzy
·
M
Övr. Hund Hur mycket fett och protein ska det vara i ett torrfoder till en cockerspanielhane på 1½ år? Normal motion kan man väll säga och lite...
Svar
6
· Visningar
1 251
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Börjar bli dax för mig att skaffa hund, har planerat det en tid nu och kommit fram till att i vår har jag möjlighet! Nu undrar jag...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: MAJSAN55
·
C
Övr. Hund okej, såhär är det, jag är helt förälskad i en ras, eller två egentligen.. men vet inte om de passar in på mig mest för att jag vill det...
2
Svar
39
· Visningar
3 585
Senast: Hyacinth
·
I
Övr. Hund Har blivit erbjuden om att få ta hand om en schäfer/rottweiler hane på 1 år i några veckor tills jag får hem min valp. Anledningen till...
Svar
12
· Visningar
906
Senast: Isis
·
S
Övr. Hund Jag skulle behöva hjälp med att komma på vilka bilmärken det finns som börjar på M. 3 tiknamn och 3 hannamn.
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: Websters girl
·
K
Övr. Hund Är det bara jag som får torka kräk och diarre från hundarna? :mad: :crazy: Några fler i sthlm´s trakten som drabbats. Ringde bagis...
Svar
14
· Visningar
1 563
Senast: cano
·
P
Övr. Hund ni som parat o velat göra om samma sak hur många löpningar har ni väntatemellan eller har ni parat redan första gången tiken löper efter...
Svar
4
· Visningar
1 429
Senast: Piavik
·
Övr. Hund Hej alla!!! Efter en del funderingar o ny info, bestämde vi oss för att röntga Arne´s svans. Den har ju som ni kanske minns, en liten...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
14 119
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Hejsan hoppsan! Vilka ska till växjö o ställa? Jag ställer mina två på söndagen:) ska bli roligt!
Svar
8
· Visningar
902
Senast: Grana
·
Övr. Hund Har en 4 månaders rottweilertik som vi har ett lite märkligt problem med. Hon kissar nämligen nästan var tioende minut på golvet när vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 142
Senast: Vili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp