Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Rötgade min hund i fredags. Fredagen den 13:e!!! Håll tummarna för att resultatet inte har ngt med otur att göra....
Svar
12
· Visningar
871
Senast: martha
·
R
Övr. Hund Min hund opererades i torsdags och verkar vara helt ok o pigg. Tror ni att det är förtidigt att ta med honom till stallet. (brukar vara...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: Kira
·
Övr. Hund Den vanliga blandrasproducenten i byggden har tydligen valpar igen för idag var det en annons i vår lokaltidning... Papillon/pudel är... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 908
·
Övr. Hund Hur ställer ni er till det? Fick nämligen frågan i går. En nära vän till mig har åkt för att para, från Skåne till Uppsala. Väl där... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 725
Senast: Piavik
·
Övr. Hund Min sambo var i jobbet till Hundstallet i början av veckan och lämnade en hund. Väl där fick de en guidad tur och han blev sååå förtjust...
Svar
7
· Visningar
1 407
Senast: diny
·
Övr. Hund hur mycket är er hund försäkrad för (vet vård/liv)? hur gammal är hunden, ras och vad används den till? varför har ni valt just den... 2
Svar
22
· Visningar
1 850
·
S
Övr. Hund Hur mkt kostar en sådan? finns det bra&dåliga märken?
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Kaarro
·
I
Övr. Hund Er det noen her som har hatt MH:t på hunden sin? Vi var i Örebro og testet vår hund for et par uker siden, men kjenner ikke så godt til...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund De flesta av oss har förlorat en älskad vän nån gång... http://indigo.org/rainbow/ Den har nog varit uppe här nån gång, men kanske...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: amarillo
·
E
Övr. Hund Våran gamla briardtik är 11år nu, världens vackraste tjej! :love: Men nu så börjar åldern komma ikapp henne.. Hon löper igen, och nu...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Sannis
·
Övr. Hund jag har bara en fråga. vi får hem våran valp snart. den är då 8 v. Första 6 v är de alltid någon hemma me henne. max en timma i slutet...
Svar
5
· Visningar
745
Övr. Hund Är det sant att åldern för veteraner ska ändras vid årskiften till 8 års ålder istället? Jag kan nämligen inte hitta något som styrker...
Svar
17
· Visningar
1 065
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Och fy fan vad det luktar :eek: Hoppas hundskrällena uppskattar vad jag står ut med för deras skull :cool: 2
Svar
34
· Visningar
2 220
Senast: Mysgrisen
·
M
Övr. Hund Min vovve opererade sitt knä i onsdags :( Nu har hon ett morfinplåster på ryggen, purogesic fentanyl står det på det. Någon som vet...
Svar
3
· Visningar
6 035
Senast: Stoppard
·
V
Övr. Hund Jag har fått ta över en boxerhane på 7 år ganska nyligen. Jag vet att han innan hade lite problem med höfterna, om man var ute länge å...
Svar
4
· Visningar
1 533
Senast: Visa
·
E
Övr. Hund Tittar lite på kennlar oså. Men så svårt att se på kort hur hunden ser ut och hur den är :D Letar efter: En vacker rottis som är...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund Ja, jag har ju skrivit om det här förut men nu har jag funderat lite längre. När jag går fot med Nikita(tax) så vill hon inte gärna... 2
Svar
35
· Visningar
2 023
Övr. Hund Är nyss inkommen från en längre promenad med min unghund på 8 månader. När vi kom in i trädgården så busade vi lite..eller rättare sagt...
Svar
1
· Visningar
3 326
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund För visst ska det väl sättas så att när man släpper efter kopplet ska halsbandet bli större.
Svar
7
· Visningar
2 317
Senast: Gnist
·
F
Övr. Hund Har köpt en långbent släthårig tik som ska hämtas på söndag och nu sitter jag och dregglar på halsband på internet :D . Mina andra...
Svar
2
· Visningar
2 499
Senast: Jaahl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka