Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Hej, mitt namn är Elise och jag håller just nu på med ett projekt i skolan (Hundsport gymn. Forshaga Akademin) med att förbereda ett tal...
Svar
6
· Visningar
2 552
Senast: Daughterofstorms
·
Övr. Hund Hej! Vad tycker ni om att seminera tikar? Jag vet egentligen inget alls om det men det borde ju som på hästfronten vara ett bra...
Svar
8
· Visningar
2 046
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Och som inte ställer ut, klipper ni era hundar eller trimmas de "på riktigt". Om det är så att de klipps; varför gör ni det? Tycker...
2
Svar
33
· Visningar
5 100
Senast: MrsScabtree
·
C
Övr. Hund Det finns två hundraser jag tycker är bland det vackraste man kan ha. Men jag vet inte vad raserna heter här i sverige. Har försökt...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 857
Senast: mina hundar
·
B
Övr. Hund Ja eller Nej? :angel:
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 160
Senast: Gecko
·
Övr. Hund Jag undrar när man teipar rottisens öron. Hur illa skall de se ut. Finns någon länk på hur man teipar öronen. Man skall göra det vid...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 293
Senast: Pigan
·
E
Övr. Hund Jag funderar redan nu på framtida hund. Har nu kommit in på Rottweiler men söker då en hund som inte är så stor och med atletisk...
Svar
7
· Visningar
1 692
Senast: crosswayssimona
·
B
Övr. Hund Har en 7 årig rottistik som jag inte vet vad det är för fel på.. Hon är pigg och glad men är för tillfället högintressant för vår andra...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Ecs
·
Övr. Hund Min lilla pupp, valp, pojke, plutt håller på å bli en man. Han lyfte på benet för första gången när han kissade igår å har så fint...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Nu lägger jag ut en rådtråd;) Jag har ju haft en femårig rottistik i tre månader ungefär nu, och trivs jättebra med henne. Hon är...
Svar
17
· Visningar
1 213
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jahapp, så vaknar man upp denna ljuvliga (?) söndagsmorgon och hör mor min stå och gapa på taxen i trädgården. Jag stiger upp, in kommer...
Svar
12
· Visningar
911
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Idag var jag och Nikita på Finnerödjaprovet, som är ett ordinarie spårprov i öppen klass. Och vi sopade hem alla tre priserna! Det var...
2
Svar
31
· Visningar
1 885
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Ni med hund som har "vanliga jobb" 8-17, hur löser ni det med att gå ut med hunden vid lunch? åker ni tillbaka hem på lunchrasten eller...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund *Till minne av vill jag väl kanske börja med.. vår gamla trofaste vän ceasar avlivades för tio minuter sen.. Vila i frid älskade...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: martha
·
C
Övr. Hund Går du i rottis-köpar tankar?! Läs då det här först!! V A R N I N G !:devil: När du köper oregistrerad rottweiler köper du inte en...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Generalen
·
Övr. Hund I fredags var jag och pojkvännen iväg och hämtade våran goldenvalp. En väldigt söt liten prick. Det är dock en sak jag funderar över...
Svar
11
· Visningar
5 937
Senast: flugskit
·
Övr. Hund Ni ser rubriken. Vår hund (6 månader) hoppar gärna upp på oss när vi kommer hem och när han träffar andra människor. Det är inte...
Svar
17
· Visningar
2 224
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon annan som har en sån underbar hund ?? Fick hem en liten valp av denna rasen
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Josefiine
·
Övr. Hund Innan valpen får följa med på äventyr? Såsom snabbisar till stallet tex? Åka med till affären o sitta kvar med en av oss i bilen? :)
Svar
9
· Visningar
1 576
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund vilka anordnar dem, var och hur mycket kostar det?
2
Svar
22
· Visningar
1 686
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp