Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Honey är ingen vanlig korsning, hon är en hel rondell (labbe, schäfer, border collie och amstaff) :D Fyller i dagarna ett år och...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund på lördag ska jag för första gången tävla min amris tik på 2 år i Rookie!!! ( som lydnad fast med liite varierande momänt) det är en...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Jag och sambon hämtade i fredags kväll hem vår valp till nya lägenheten, en liten underbar schabrador (ska fixa bilder) :love: Han...
2
Svar
25
· Visningar
3 905
Övr. Hund Vad vissar en hund för tecken om den har fått urinvägs inflamation? Misstänker att min lilla voffsing kanske fått det. Hon löper just...
Svar
1
· Visningar
2 830
Senast: Piavik
·
E
Övr. Hund Tänkte bidra med lite NYA bilder på min bebis.. Calima, visserligen så bärjar hon bli stor nu! Bilderna är tagna hemma hos min mamma o...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Elwira
·
Övr. Hund Kan det vara något fel på min lilla hund? Han har börjat kissa JÄTTE mkt. I dag har han hunnit kissa inne 4 ggr, och då har han inte...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: flugskit
·
Övr. Hund Min sambo o jag har köpt gård, gård = råttor o möss = mindre trevligt tycker jag. Tanken är då att skaffa ett par katter som iaf kan...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Spinoff på katt tråden om hur många katter som finns i buke hemmen. :) Jag börjar då. 1 Dvärg pinscher 2 pitbull så vad...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 036
Senast: Bellatrix
·
S
Övr. Hund Är det någon som vet vad Carriers kyckling o ris kostar? Kvalitet? Har fått en säck av en väninna som vunnit den, och eftersom det är...
Svar
1
· Visningar
1 454
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund :banana: :bump: :banana: :bump: Stromboli: Uhlk Kv1, Kk1, CK, BhKl1, CERT, BIR, CACIB I gruppfinalen blev vi med bland de 8...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 118
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Minns ni den här tråden om den hyperaktiva goldentiken jag funderat på att ge upp om? Här kommer uppdatering och lite nya funderingar...
Svar
15
· Visningar
1 612
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund ...på Hundstallet. (Om det här räknas som reklam så tycker jag att det borde få lämnas kvar ändå eftersom det handlar om en idéell...
Svar
3
· Visningar
2 508
Övr. Hund Vår valp är nu 4-5 månader gammal och har ratat sitt valpfoder från start. Ätit ½ av vad hon ska så nu tröttnade jag och har köpt in...
Svar
8
· Visningar
2 317
Senast: Welsh
·
C
Övr. Hund om min modiga vovve. Min treåriga schäferhane har fått utstå sååå mkt de senaste månaderna. För ca 3 månader sen märkte vi att han...
Svar
16
· Visningar
1 377
Senast: soffiz
·
Övr. Hund Är jag. :D Vofflan har fått en älskare, i form av en hane på 4 år. Han räknas alltså som lammkött, men hon är inte så kräsen.:D :o...
Svar
9
· Visningar
1 276
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hejsan! Har en hund (landseer 18 månader) som vid detta laget väger 51kg men är för tunn och väldigt kräsen med mat!:crazy: Jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 673
Senast: Casper
·
Övr. Hund Hur hittar man andra än BK:s? Vill träna i grupp så att min vovve vänjer sig att det springer andra folk/djur runtikring när vi...
Svar
14
· Visningar
1 337
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Hur många Bukefalister ska fara på den ?? Jag ska dit med min Gammelman och ställa ut honom i veteranklassen :D Han kom hem i går...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: Gnist
·
G
Övr. Hund jag och min pojkvän har bestämmt oss för att köpa hund. skulle vilja har lite förslag på raser. den ska vara "mellanhög" ca 50-60 cm...
2
Svar
38
· Visningar
3 498
Senast: Annastazia
·
Övr. Hund Vad kostar hund dagis hos er per månad?
Svar
13
· Visningar
1 330
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp