Har ni nånsin sett nåt sötare?

Sv: Har ni nånsin sett nåt sötare?

Fast jag tycker deras hysteriska "viffande" är otroligt irriterande :devil:

:rofl: Jag måste nog hålla med dig där. Träffade för någon månad sedan en sån där "hårbolls" valp.....9v var den och enormt liten, men den "viffade på" mer än min hund gjort i hela sin livstid :crazy:

Riktigt kaxig lite sak var det!!!
 
Sv: Har ni nånsin sett nåt sötare?

Ja, jag har sett mycket sötare:D Den där var ju fjollig:idea:
 
Sv: Har ni nånsin sett nåt sötare?

:rofl:
Dammtuss på ben......

Jättesöt.
 
Sv: Har ni nånsin sett nåt sötare?

Helt ärligt så kan jag inte tycka dom är söta:angel: ytterst lite i ansiktet då:D

Och en så liten hund skulle inte jag vilja ha.. inte under knähöjd:) ja hade ju trampat på den säkert..:o
 
Sv: Har ni nånsin sett nåt sötare?

usch...de är som korsningar mellan symaskiner och brandalarm. otrevliga elaka småsaker som låter konstant! Men söta är de ju helt klart, speciellt de helsvarta´!
 
Sv: Har ni nånsin sett nåt sötare?

Alla vi tycker vi olika... du den var såå söt. Själv har jag definitivt motsatsen:rofl: Men ä man ute efter sån "kvalisort" så visst den sååååååååå söt:bump:
 
Sv: Har ni nånsin sett nåt sötare?

Då vill jag se bild innan jag säger nåt! :devil:

Jag har bildbevis:
1074925.jpg


Och hon var också liten:
1027772.jpg



:D :D :D
Taxar är ju också kända för att skälla mkt men det gör inte Nikita...det är sällan man hör henne.
 
Sv: Har ni nånsin sett nåt sötare?

Jag ääääälskar pomeranians!!!

Tränar en liten svart som heter Aramis, han har varit med i U-SM i lydnad. Han skäller inte och kan mer än de flesta genomsnittliga hundarna.

När jag blir tant så ska jag ha en sån.

//E
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 863
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 025
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp