Två filmer på dvärgpinschern

Sv: Två filmer på dvärgpinschern

om du upptäcker att din lill sprätt är borta nån dag så kolla iaf inte hemma hos mej :angel:

så otroligt söt och rolig att se på :) :D
 
Sv: Två filmer på dvärgpinschern

Greyhounden har blivit riktigt fin! Och den lilla är lika söt som vanligt!
 
Sv: Två filmer på dvärgpinschern

Det är tur att hon nog inte skulle vara den lättaste att få med sig. :angel: :D
Hon är ju min älskling! :love:
 
Sv: Två filmer på dvärgpinschern

Vilken duktig liten hund - och matte!! Så kul att se någon som jobbar med en DP:banana:
 
Sv: Två filmer på dvärgpinschern

Vilken härlig vovvs!:)
Tyvärr blir det nog svårt att hitta anlagsprov nu men det finns ju några län som håller rörligt ända till sista dec.
Örebro har iaf slutat för i år:crazy:
Vad är det för skog ni går i? När vi fick gå anlag och senare öppen så var det ganska svår terräng. Så träna på det...om inte för hundens skull så för din...jag blev iaf ganska svettig:angel: :angel:

Vad fin din stora har blivit:bow: :bow:
Jag har ju "gnällt" på honom men han är jättefin nu.:D
 
Sv: Två filmer på dvärgpinschern

Jo, och nu när snön kommit också så får jag nog vänta till våren. Hon är ju inte sådär överdrivet förtjust att gå i snö. :angel:
Terrängen har hon gått personspår i väldigt svår terräng med mycket ris, högt gräs osv och det har gått bra. Så jag tror inte att det ska bli nåt problem, men ska testa lägga även viltspår i sån terräng som träning. Så man inte får en obehaglig överraskning. :D

Vad gäller greyhounden är det skönt att äntligen ha hittat ett foder som funkar. Han är ju inte den lättaste att hålla i hull när han dels magrar av fort, och sen är riktigt kräsen och liten i maten. Men han ska ev få börja gå på magsårsmedicin för att se om aptiten blir bättre. Vi är lite lur på att det är nåt i hans mage som inte är som det ska. För i halsen sitter det inte. Så då får man kolla magen. :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Det blir tyvärr lite diffust :o Både jag och sambon märker lite skillnad på äldsta hunden, schäfer/labrador, 7,5år. Han har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund Jag är jätteallergisk just nu så jag försöker hitta nya sätt att roa hundarna inomhus. Det känns lite fel att be dem att städa efter...
Svar
7
· Visningar
1 094
Senast: buschiq
·
Fälttävlan En juniorunge som jag slavat upp *hehe* Nä skämt å sido. Terrängträning i går för Gunilla Fredriksson, Hille undrade vad hindren tagit...
Svar
13
· Visningar
1 816
Senast: Tina Lundin
·
Hästvård film Kan det vara en låsning i bogen tro? Hon var stel idag när jag tog in henne men mjuknade när hon fått massage. Hon hade inget...
2
Svar
26
· Visningar
1 880
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp