Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Övr. Hund ...gårdagens lydnadsträning gick sådär för oss. Jag börjar återigen fundera på om jag lämpar mig som hundägare eftersom jag verkar ha... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 462
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vår tvååriga blandras har svarta skorpor runt två av hans bröstvårtor? De som sitter längst bak, bredvid snoppen. Vad 17 är det riktigt...
Svar
5
· Visningar
11 720
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag och barnen var ute med vovven en sväng. Möter då på en bekant som hade en bekant på besök med sin hund. Först trodde jag att det var... 2
Svar
21
· Visningar
1 909
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund björnhund! Är det någon som har en sådan? Tex Karelsk björnhund. TYcker det är fina och vi har nu funderat på en sådan till sambon... 2
Svar
22
· Visningar
2 638
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund Här kommer Arne´s nya täcke. Redan nu skakar han som ett asplöv när vinden drar på på kvällen! Länk...
Svar
17
· Visningar
1 193
Senast: giowanna
·
L
Övr. Hund Hejsan! Jag har funderat på att importera en hund från USA och tänkte kolla o det är någon av er som vet vad som gäller. Har hört från...
Svar
19
· Visningar
2 737
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Våran hund har en förmåga att hoppa på ytterdörren när han hör att vi kommer hem. Han gör repor i hela dörren och jag har tänkt ha...
Svar
11
· Visningar
874
Senast: TinkerTant
·
Övr. Hund Ska ut och hjälpa hundovana människor med att hitta deras valp, som tydligen varit ute sedan i går kväll, som de inte får tag på. Inte...
Svar
12
· Visningar
1 090
Senast: martha
·
Övr. Hund Sambon har vid ett svagt tillfälle sagt att vi kanske kan skaffa hund när vi flyttat (om 2 v). Jag har velat ha ny hund sen jag flyttade...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Är det någon här som varit på hans föreläsning? Bra eller dåligt? Är det värt att lägga pengar och tid på?
Svar
11
· Visningar
1 111
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Någon här som kastrerat sin krypta hanhund? Hur mycket gick operationen på och fick de öppna buken?
Svar
1
· Visningar
764
Senast: martha
·
S
Övr. Hund Hej! Ny på det här forumet och jag kikade runt lite bland era inlägg, men hittade inget om det jag funderar på just nu. Och det är vilka...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: sassa808
·
I
Övr. Hund Nu har två små underverk kommit i kennel :love: Kan ni gissa ras? :devil...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund :eek: Den parade och mest troligt Jämttiken har en tunn brun flytning, som jag inte gillar :crazy: Ska avvakta och hålla koll på...
Svar
15
· Visningar
1 176
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Har fått rekommendation av vet./rehab att använda back on tracks hundtäcke, någon som provat det? Kostar ju ändå en hel del (vet inte...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Tänkte lära min ointresserade RR att plocka upp saker från golvet och sedan ge till mig. En jättebra idé tyckte jag, men han stirrar...
Svar
5
· Visningar
2 199
Senast: zappohontas
·
Övr. Hund Denna filmsnutt hittade jag på en "humorsajt" Jag tycker den är hemsk och kan inte alls se det roliga i den:cry: Hunden verkar ju...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Lazio
·
S
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,911169,00.html :cry: :cry: :cry: 2
Svar
21
· Visningar
1 708
Senast: Showjumping
·
L
Övr. Hund Jag har en blandrashund, hon är 4 år gammal och för ungefär två månader sen fick hon valpar. Nu har hon tappat en massa päls och...
Svar
6
· Visningar
882
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka