Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! I december ryker Arne´s kulor, och jag antar att man ska ha ganska bra framförhållning med sånt.:) Därför undrar jag nu om...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Just nu känns det som om jag bara har lust och ge upp och inte kämpa något mer. Börja i måndags med att jag åkte hem till pappa för...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: eviliny
·
N
Övr. Hund Ska bli med valp till våren och sitter och kikar runt på hundbutiker... Vilken sorts halsband och koppel skulle ni rekommendera till en...
Svar
13
· Visningar
4 777
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Min sexårige hane har blivit lite stel i bakänden när han legat ner (haltar ett par steg när han kliver upp), nu när hösten satt in...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: bettysmatte
·
Övr. Hund Jag är i desperat behov av att veta vilka tider den utställningen håller på, hittar inte papper eller något just nu! så någon som har...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: horselove
·
Övr. Hund Tusan har matat min hund med anabola steroider :confused: :confused: Någon måste det ju vara, eftersom hon tydligen vuxit dryga 2...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag är dyngsur :eek: Skulle ju duscha Mollan och det gick ju bra fram tills hon var helt ursköljd.. Då passade hon på att smita (...
Svar
10
· Visningar
930
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Läste det i Hundsport som kom idag! Tydligen så spårar de även med sina whippet. Tyckte det var kul att se att även en icke...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Raven
·
Övr. Hund Mamma har bokat valp!! Den 21 oktober åker jag och mamma och hämtar hem en liten tjej som heter Hilda. Hon är en korsning mellan...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Armani__
·
A
Övr. Hund finns det några bra tips på hur man kan göra det om man har en osäker hund, så att han kan bli tryggare så att säga... speciellt med...
Svar
4
· Visningar
2 252
Senast: akktern
·
Övr. Hund Hoppas jag inte på :eek: I mitt jobb, så träffar jag ju på en hel del hundar och nu senaste åren, så har det dramatiskt ökat med...
2
Svar
23
· Visningar
1 853
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Här kommer ett par bilder på min nakenhund :love: och på min och exets hund när han var valp! Ska försöka ta vuxenkort på honom någon...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Japp,igår så var det dags för lilla Kitti att få leta upp lite kantareller ute i skogen! Vi har tränat o tränat här hemma på gräsmattan...
Svar
5
· Visningar
835
Övr. Hund Jag hör olika saker hela tiden. Får eller får inte valpen hälsa på andra hundar innan den fått den "andra" sprutan vid tolv veckors ålder?
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Medea_1
·
Övr. Hund Någon som har momenten till 1:an? Har slarvat bort.
2
Svar
23
· Visningar
1 578
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Är hemma sjukskriven och av naturliga förklaringar får hundarna inte lika mycket träning som dom är vana vid. Jag orkar inte vara ute...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Har deltagit i och fr a följt tråden "treåring biten av bunden schäferhund" men nu är den plötsligt borta. Vad hände? Jag som spånat...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: martha
·
Ï
Övr. Hund skulle vilja se lite bilder på era fågelhundar, där man kan se hela hunden. skriv även ras
2
Svar
30
· Visningar
3 183
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Min sambo och jag funderar på att skaffa hund. Vi har aldrig haft hund tidigare och har velat hit och dit. Det är inte lätt att försöka...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Armani__
·
P
Övr. Hund min schäfertik fick sin första kull valpar den 23/5. När beräknas hon löpa igen sex månader efter valpningen eller 6 månader efter...
Svar
3
· Visningar
13 092
Senast: pumah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp