Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Var ute på prommis i höstvädret med Mimmsan, hon är en åtta år gammal golden tik. Som oftast är lugnet själv. Bilderna är...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: Kolsyrad
·
Övr. Hund Kom i samspråk med en annan jakthundsägare idag och vi hade lite olika uppfattning om vad som är "bästa" aveln, framförallt på...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Tie
·
Övr. Hund Träffade en helt underbar jack russel idag, slickade mig i ansiktet hela tiden och följde mig överallt. en sån vill jag ha!! men är dom...
Svar
11
· Visningar
4 402
Senast: panaccea
·
Övr. Hund Kan man vaccinera hundar mot erlichia? /KT
Svar
2
· Visningar
640
Senast: KungTulle
·
W
Övr. Hund Jag ångrar djupt att jag inte var mer noga med att välja föräldrar till min hund. Så sådana komentarer undanbedes... MEN jag var och...
Svar
15
· Visningar
1 213
Senast: Gnist
·
K
Övr. Hund Valpens kexpåse luktade så gott, så jag var ju bara tvungen att smaka lite. ;) Kexet är några centimeter långt, en centimeter brett och...
Svar
18
· Visningar
1 273
Senast: squarepants
·
E
Övr. Hund Går o fundrar på att skaffa en Rottis. Har gått i dessa funderingar länge nu. Men eftersom jag inte är så insatt i just aveln runt...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Imorgon blir jag hundägare! :banana: :banana: det blidde totaländring i planen med att skaffa valp, min hunds helbror vart utan ägare...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Vill ha lite kommentarer om dessa två Basset, den första bilden visar en viltspårchampion som ständigt åker ut med tvåor på...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 907
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund vi har stött på ett litet problem i apporteringen och det är att han håller för löst i vittringsapporten, vilket leder till att det dels...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Var MÅSTE man vara medlem i för att få utföra mentaltest/korning ? Susz
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Jadzia
·
E
Övr. Hund Jag sitter o tänker på detta med avel. ta boxrar som ett ex. får man en vit valp i kullen så går ägaren o avlivar den för att det är...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 574
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Ja, finns det några ställen i stockholm som erbjuder hundsim till ett vettigt pris`? De jag har kollat upp har kostat minst 180 kr per...
Svar
6
· Visningar
3 946
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Fick ett mail igår om en dvärg hunds tik som ska säljas (letar chihuahua åt mina föräldrar). Där stod bara Tik,brun/vit. Lämna nummer...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: wtf
·
Övr. Hund Jag har bestämmt mig för att skaffa en till hund. Visserligen om ett år, men jag vill ändå kolla mig runt lite i god tid. Raserna jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 642
Senast: Dorro
·
Övr. Hund I dag var ju den stora dagen, som vi sett fram mot i några veckors tid. Idag var ju dagen, när vi skulle testa Jämthanen på björn uppe i...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: Gnist
·
Övr. Hund har en liten tjej på skolan som har en fin golden hane. Han har blivit halt, Man ska vell inte hålla på å gå ut å gå långt med dom...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Jag undrar hur gammal en hund bör vara när man börjar träna agillty med den? Alltså, inte seriösa träningspass på klubben utan mer ett...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: ejn
·
R
Övr. Hund Vår lille valp är så förskyld, han kräks hela tiden fast att det inte kommer upp något, det är liksom slem i halsen, lille vän.. ibland...
Svar
15
· Visningar
1 276
Senast: RealRelation
·
Övr. Hund Satt nyss & läste på aftonbladet & fann denna länk: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,897437,00.html Det är...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 545
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp