Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Jag har ett lyxproblem :D . Den 12 nov är det ju Malmö valp. Men så hittade jag att Uppsala skulle ha en inoff. i Enköping samma dag...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Flicka
·
Övr. Hund vad har ni för tankar, både posetivt och negativ om valpar som är upp födda i hundgård? vad kan det finnas för nackdelar och fördelar?
Svar
8
· Visningar
1 345
Senast: saffran
·
R
Övr. Hund Min blandras hane på drygt ett år är helt coco... INGEN på brukshundklubben kan hjälpa mig... ALLA GER MIG OLIKA FÖRSLAG... så jag...
Svar
2
· Visningar
925
Övr. Hund Vi har fått hemläxa på valpkursen, vi ska lära vår valp ett trick till nästa gång och jag vill gärna ha något kul, inte så vanligt som...
2
Svar
22
· Visningar
19 505
Övr. Hund hur ska en hund vara för att räknas som lätt eller svår?
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: wtf
·
Övr. Hund En lyckad parning med lång hägning efteråt gör att jag hoppas få se resultatet under den första delen av v 49 :banana: :bump: Sitter...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Tie
·
A
Övr. Hund Lägger in en ny tråd eftersom att den gamla försvann i serverhaveriet! Kom ni ihåg att jag fick en skadad RR? Hunden blev kliven på...
Svar
5
· Visningar
1 735
Senast: allroundhästarna
·
Z
Övr. Hund Ni som är i typ 20årsåldern och studerande+hundägare hur funkar det? Jag har velat ha hund så länge jag kan minnas, och nu vill jag nog...
Svar
12
· Visningar
1 213
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Såg precis avsnittet i Tv4+ Jösses, säger jag bara. Tre labradorer, varav två unga, och inga promenader på 8 veckor....:eek: Visst...
Svar
5
· Visningar
870
Övr. Hund Är detta en protest från min hund tro? Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag hittade henne så där, HUR har hon lyckats...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund jag och sambon ska köpa valp! :) har hittat en intressant, korsning irländsk/gordonsetter å så ska vi ha en grabb :) om allt går som...
2
Svar
38
· Visningar
2 120
Senast: Minta
·
Övr. Hund hjälp mig å hitta på namn til dom här två små honhundarna :banana: valp 1...
2
Svar
31
· Visningar
2 327
Senast: MinIan
·
Övr. Hund Se upp md xylitol och liknandepreparat till hunden,dödsfall har inträffat! http://news.yahoo.com/s/nm/20060929/us_nm/life_dogs_dc
Svar
3
· Visningar
956
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era Boxer hundar!!! Här är min godbit. Född 20 mars 2006.
Svar
4
· Visningar
965
Senast: mijan
·
M
Övr. Hund Har en rottishane på fem år som vi gick till vet med pga.att det då och då kom blod från snoppen.Vi lämnade in urinprov men det visade...
2
Svar
23
· Visningar
7 508
Senast: trasdokka
·
K
Övr. Hund Idag vid 19-tiden hämtade vi vår lilla ruskprick! :D Han har snabbt funnit sig till rätta här hemma och fram tills nyss sov han sött i...
2
Svar
27
· Visningar
1 967
Övr. Hund Har en liten undran här.. det är så att vi precis flyttat från villa till lägenhet med våran hund, och det blir en hel del gående i...
Svar
4
· Visningar
1 346
Senast: Reykur
·
R
Övr. Hund Min tik som är tio månader äter väldigt mycket gräs. Jag har alltid hört att dom äter gräs för att kräkas, men jag ser henne aldrig göra...
Svar
11
· Visningar
7 074
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Izor är inte speciellt road av att promenera i skogen, gör vi det på t.ex. svampplockning så försöker han smita ut på stigar, eller så...
Svar
17
· Visningar
969
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Man måste ju ha något som hunden triggas igång på och i mitt fall så föll valet på den här...
Svar
5
· Visningar
1 616
Senast: Pocahontas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp