Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Övr. Hund Enzo (9 mån.) är hur dryg som helst när det kommer folk hem till oss. Igår var en kompis här och kollade på film och han kunde inte låte...
Svar
8
· Visningar
1 160
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Har hittat en fyraårig greyhound som ska omplaceras. Nu undrar jag hur stor chans det är att få den "lydig" den kan inte gå lös och har...
Svar
6
· Visningar
3 734
Senast: quantico
·
Q
Övr. Hund MIn greyhound Peppe har ju blivit så himla mjällig på magen o uppåt sidorna. Han har ju inte haft det så bra innan vi fick honom för 10...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: quantico
·
Övr. Hund Valpen har upptäckt ett ställa i köket, där vi inte ännu har köksbord och stolar, att kissa på. Många gånger om dagen är där en gul pöl...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: zappohontas
·
9
Övr. Hund våran gamla golden hund gick bort för någrra dagar sen:cry: vi ska kolla på en ny hund..har nån någet förslag på en hund som gillar...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: zappohontas
·
A
Övr. Hund någon som har bra tips på bra/rolig aktivering till hunden, så hjärnan blir lite ansträngd :) Vill ha många tips så man kan variera sig...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Tog lite kort på min rottis Maja häromdagen, och jämförde lite från när hon precis kommit till mig. Vad tycker ni? Vi har kämpat och... 2
Svar
34
· Visningar
2 502
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Ja, vad ska man säga om denna effektiva jakthund som hemmahund :confused: En riktig tuffing eller hur? Ser hon ut som en hund som...
Svar
5
· Visningar
890
Övr. Hund Ger ni valpfoder till era valpar? Om någon inte gör det, varför inte? Måste man göra det? Detta har ingenting med vårt hundköp att... 2
Svar
30
· Visningar
3 794
Senast: Lazio
·
A
Övr. Hund hej ha nån några tips på hur man få hunden att SLUTA BITAS??
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Lazio
·
H
Övr. Hund I vargflocken blir ju "de övriga" tikarna skendräktiga för att kunna hjälpa alfaparet med valparna, och därmed även öka sin egen fitness...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Någon som vet var man kan köpa ett bra reflex täcke till hund till ett vettigt pris?
Svar
16
· Visningar
1 700
Övr. Hund vilka hundraser är allergi fria? tacksam för svar:) 2
Svar
28
· Visningar
24 111
Senast: linnsan
·
A
Övr. Hund hej vad behöver man tänka på när man ska gå på valp kurs??ska man ha krav på hunden innan man går dit??
Svar
9
· Visningar
1 141
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Gjorde en tråd på "gnägg" gällande för hästar men tyckte den var intressant och gör därför en här på hund också...:) Vad har din... 2
Svar
20
· Visningar
2 096
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Hur "borde" en sån här blandning bli? Vad kan man förvänta sig,eller inte förvänta sig? Postivt och negativt om... 2
Svar
21
· Visningar
5 873
Övr. Hund Vi skulle åka och titta på en omplaceringshund(14 mån) på lördag(20 mil bort):love: Anledningen till att han lagt ut annons var att de...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: Minilott
·
Övr. Hund till ganska långhårig hund. Vart hittar man det? Det enda jag hittat är ett sånt där plaströrhalsband med röda lampor i. Det försvinner...
Svar
11
· Visningar
1 654
Senast: tott
·
Övr. Hund Han är fortfarande lite omtöcknad så han ligger utslagen i våran säng och sover. Det värker ju i mammahjärtat att se honom så groggy så...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: Aningsfull
·
K
Övr. Hund Nu är jag liiite sur på SKK! Det verkar vara hur lätt som helst att ägarregistrera en hund, jag kan hur enkelt som helst beställa ny...
Svar
16
· Visningar
1 839
Senast: eviliny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka