Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Hade tänkt gå på en hundutställning nästa helg, där båda mamma & pappa hund ska närvara. Dock verkar det finnas regler för hurvida en...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Generalen
·
D
Övr. Hund Vad tycker ni? Jag tyckte de var jättestora, men nu tycker jag att de var ju hur små som helst då....
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Kom precis hem ifrån vår debutstart i Lydnadsklass 2. Och det är sällan jag känner mig så här arg. Vi märkte redan i början att...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Aliide
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/193dre2 Hon växer så det knkar. Lite långa bakben just nu. Vikten ökar för...
2
Svar
21
· Visningar
4 556
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Hej nu behöver jag hjälp! jag blir knäpp av att höra så många olika saker hela tiden så snälla för min skull, ni som verkligen vet...
Svar
5
· Visningar
1 229
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Är det någon här som har dvärgspets? :)
Svar
2
· Visningar
714
S
Övr. Hund Vad ser ni för för- och nackdelar med att köpa en lite äldre valp (16 veckor)? Fördelarna jag ser är att den redan är rumsren och...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Vi ska kanske köpa en valp till sommaren, vi har 2 mellanstora hundar nu och vi vill ha en liten hund. raserna vi funderar på är...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Generalen
·
Övr. Hund min fina JRT-kille på 2 år och 8 månader! *tiden går* Liten o söt: Lite större men söt endå: Tagen i våras, Nytrimmad: Tagen nu i...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: panaccea
·
Övr. Hund har någon hunnit prova hundtäckena? tänker främst på det prickiga täcket, hur är det i storleken? stort/litet? står i valet och...
Svar
18
· Visningar
2 739
Övr. Hund Ska finnas sådant för både hund och katt.Läste om det tidigare i nån tråd på ryttarhälsa tror jag men nu har tråden försvunnit.Nån som vet?
Svar
7
· Visningar
2 174
Senast: goldentjejen
·
Övr. Hund ..mitt senaste tillskott. Hämtade honom i Sthlm i Onsdags och jag säger bara "-Vilken underbart härlig individ":love: Den lilla andra...
Svar
5
· Visningar
1 008
Övr. Hund gillar hundar mens hos människor? glömmer någon stänga toalettdörren så ligger det använda bindor i hela huset söndertuggade.. och det...
2
Svar
20
· Visningar
3 495
Senast: VN17
·
Övr. Hund En långhårig schäfer ska det bli! Nån som har det? kan tipsa om någon bra kennel? och lägg gärna in bilder på dom :love:
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 879
Senast: escodobe
·
Övr. Hund vad ni tycker om en sak. Jag var på en utställning igår med min hund. En bit från oss satt två tjejer med varsin vovve. Den ena var...
2
Svar
34
· Visningar
2 817
I
Övr. Hund Nå, vilka var det som skulle komma, och när skulle vi träffas, och var? Jag själv ställer söndag, och åker hundbuss... så efter...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: islands_lover
·
Övr. Hund Och snitsat till skogens färger :D Ja, hundens färg blev ju lite mer markant även den ;) Tycker resultatet blev rätt schysst :cool...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: Novelette
·
P
Övr. Hund Såg en så otroligt söt hund igen. Ganska liten, med teckning som en schäfer. Pälsen var ganska kort och den hade en ganska kort nos samt...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Rebecka83
·
Övr. Hund När ska man börja vänja valparna med vanlig mat? och vad tycker ni man ska börja med? en kille som har hundar, haft väldigt länge...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: MinIan
·
Övr. Hund Nästa helg åker jag upp till sthlm för att kika på den lille,som egentligen inte alls är speciellt liten,hehe!!:D Om allt skulle gå...
Svar
15
· Visningar
1 123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp