Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Spinoff på katt tråden om hur många katter som finns i buke hemmen. :) Jag börjar då. 1 Dvärg pinscher 2 pitbull så vad... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 039
Senast: Bellatrix
·
S
Övr. Hund Är det någon som vet vad Carriers kyckling o ris kostar? Kvalitet? Har fått en säck av en väninna som vunnit den, och eftersom det är...
Svar
1
· Visningar
1 457
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund :banana: :bump: :banana: :bump: Stromboli: Uhlk Kv1, Kk1, CK, BhKl1, CERT, BIR, CACIB I gruppfinalen blev vi med bland de 8... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 120
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Minns ni den här tråden om den hyperaktiva goldentiken jag funderat på att ge upp om? Här kommer uppdatering och lite nya funderingar...
Svar
15
· Visningar
1 614
·
Övr. Hund ...på Hundstallet. (Om det här räknas som reklam så tycker jag att det borde få lämnas kvar ändå eftersom det handlar om en idéell...
Svar
3
· Visningar
2 510
Övr. Hund Vår valp är nu 4-5 månader gammal och har ratat sitt valpfoder från start. Ätit ½ av vad hon ska så nu tröttnade jag och har köpt in...
Svar
8
· Visningar
2 320
Senast: Welsh
·
C
Övr. Hund om min modiga vovve. Min treåriga schäferhane har fått utstå sååå mkt de senaste månaderna. För ca 3 månader sen märkte vi att han...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: soffiz
·
Övr. Hund Är jag. :D Vofflan har fått en älskare, i form av en hane på 4 år. Han räknas alltså som lammkött, men hon är inte så kräsen.:D :o...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hejsan! Har en hund (landseer 18 månader) som vid detta laget väger 51kg men är för tunn och väldigt kräsen med mat!:crazy: Jag... 2
Svar
27
· Visningar
2 677
Senast: Casper
·
Övr. Hund Hur hittar man andra än BK:s? Vill träna i grupp så att min vovve vänjer sig att det springer andra folk/djur runtikring när vi...
Svar
14
· Visningar
1 339
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Hur många Bukefalister ska fara på den ?? Jag ska dit med min Gammelman och ställa ut honom i veteranklassen :D Han kom hem i går...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: Gnist
·
G
Övr. Hund jag och min pojkvän har bestämmt oss för att köpa hund. skulle vilja har lite förslag på raser. den ska vara "mellanhög" ca 50-60 cm... 2
Svar
38
· Visningar
3 500
Senast: Annastazia
·
Övr. Hund Vad kostar hund dagis hos er per månad?
Svar
13
· Visningar
1 332
Senast: Mynta2
·
D
Övr. Hund Hej, mitt namn är Elise och jag håller just nu på med ett projekt i skolan (Hundsport gymn. Forshaga Akademin) med att förbereda ett tal...
Svar
6
· Visningar
2 554
Senast: Daughterofstorms
·
Övr. Hund Hej! Vad tycker ni om att seminera tikar? Jag vet egentligen inget alls om det men det borde ju som på hästfronten vara ett bra...
Svar
8
· Visningar
2 049
·
Övr. Hund Och som inte ställer ut, klipper ni era hundar eller trimmas de "på riktigt". Om det är så att de klipps; varför gör ni det? Tycker... 2
Svar
33
· Visningar
5 115
Senast: MrsScabtree
·
C
Övr. Hund Det finns två hundraser jag tycker är bland det vackraste man kan ha. Men jag vet inte vad raserna heter här i sverige. Har försökt... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 872
Senast: mina hundar
·
B
Övr. Hund Ja eller Nej? :angel: 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 179
Senast: Gecko
·
Övr. Hund Jag undrar när man teipar rottisens öron. Hur illa skall de se ut. Finns någon länk på hur man teipar öronen. Man skall göra det vid... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 330
Senast: Pigan
·
E
Övr. Hund Jag funderar redan nu på framtida hund. Har nu kommit in på Rottweiler men söker då en hund som inte är så stor och med atletisk...
Svar
7
· Visningar
1 701
Senast: crosswayssimona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka