Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Alabama är nu 7 månader & jag har mer än väl fått märka av hennes sk trotsålder :crazy: ... Dock har vi fått ordning på det mesta &...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Fiffi1
·
A
Övr. Hund Jag har ställt ut min hund ett par gånger officiellt och även inofficiellt och har fått ganska bra kritik och skulle därför vilja ställa...
Svar
14
· Visningar
4 739
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Såg att Hööks har skaffat hundsaker! Är det nån som hunnit kolla in dom? :)
Svar
12
· Visningar
1 877
Övr. Hund Ni har säkert läst om att jag blivit tvungen att välja att omplacera Boss. Trodde faktiskt att hoppet var ute.... :( MEN! Boss ska...
Svar
4
· Visningar
798
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Eller tänker vissa överhuvudtaget??? I huset bredvid där jag bor så är det en tjej som har en fyraårig rottweilertik. Tiken har fram...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: concierge
·
S
Övr. Hund Jag tror jag blir galen! Nu är det dags igen! Hundarna har fått noskvalster. Som vanligt är det bara en av dom som får symtom, men han...
Svar
7
· Visningar
2 321
Senast: Kira
·
C
Övr. Hund menar nu dom som sprutar nån kall vätska när hunden skäller och som ibland luktar citron. vad tycker ni om dem?
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: Kira
·
W
Övr. Hund Enzo skakar på huvudet hela tiden som om han hade obehag i öronen. Började igår och nu har han börja klia också. Uppenbarligen besvärad...
Svar
5
· Visningar
1 123
Övr. Hund Vilken vy :love: Vår Micko (den rödare av de två) & kompisens Jänta har jobbat bra :)
Svar
17
· Visningar
978
Senast: Snurrfian
·
F
Övr. Hund Några bilder på min GD Han ääälskar stuvade makaroner..mmm:d Förvisad till sin soffis, orättvis mamma...:mad: Kommer du å...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Fazer
·
N
Övr. Hund Skaffade vovve för ca 3veckor sen. Har lurat litegranna på att fixxa en förbandslåda med nödvändigheter till det lilla livet om ngt...
Svar
9
· Visningar
1 614
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hur farligt är det om en hund får i sig mögel, naturligtvis har jag inte tänkt att ge mina hundar något som är mögligt,men vill ändå...
Svar
4
· Visningar
10 088
C
Övr. Hund Har hittat ett jättefint halsband som jag vill köpa till min framtida hund :angel: hihi men jag har bara en undran, vilken storlek på...
Svar
3
· Visningar
856
K
Övr. Hund Fick nyss telefonsamtal om att svärmors hund inte gått igenom besiktningen p.g.a. blåsljud på hjärtat. Uppfödaren vill då inte sälja...
Svar
8
· Visningar
3 262
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Finns det några tuggben som är hållbara? De ben vi har köpt tuggar vår valp/unghund upp på nån timme. Vi har provat de vanliga och...
Svar
8
· Visningar
956
Övr. Hund Nix, det är en: Sådär, nu har vi landat efter en galen helg.:D Jag skulle för första gången i mitt liv följa med på...
Svar
15
· Visningar
1 024
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund Efter lördagens jakt så visade det sig att min vovve började halta :cry: Det är handloven på vänster framben som är problemet. Vi jagade...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: Tie
·
Övr. Hund Jag och min sambo har precis skaffat valp, vår första. Han är en riktig gatukorsning.. ser ut som en golden fast lite raggigare. 11...
2
Svar
22
· Visningar
2 404
Senast: Welsh
·
Övr. Hund Har en hanhund på 3 år hemma nu. Letar efter en hund till, då min nuvarande är blandras och känner att jag mig väldigt begräns med han...
Svar
14
· Visningar
1 010
Senast: Lilleskutt_5
·
Övr. Hund Hundfoder är min svaga sida,med rätt formulering låter det "mesta" bra i mina öron tyvärr. Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig...
Svar
18
· Visningar
1 544
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp