Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaddå smäckrare Detta är en av mina jaktgoldenLABRADOR
Och om ni vill ha lite smäckrare,välj då en jaktlabrador.
LABRADOR
Och om ni vill ha lite smäckrare,välj då en jaktlabrador.
Fantastiska hundar
Inte för att jag har något emot labben, tvärtom . Men det är en ras som kräver en hel del för att inte bli en fet hund med ledproblem, vilket man stöter på alltför ofta, tyvärr.Jag skulle inte rekommendera en labbe till ett hem där hunden bara behöver "klara av skogspromenader" och förväntas vara lättdresserad.
Det är inte för inte som labben ofta underskattas, det är en jakthund (i detta fall apporterande fågelhund) som mår bäst av att hamna i ett hem där den får arbeta ordentligt.
Tack så mycket!!ååh vilka fina bilder! Härligt att se bilder på Goldens som ser ut som en Golden! som inte är vit och överviktig, tycker det har blivit väldigt vanligt med goldens som är nästan helvita, de ska ju vara GOLDEN färgade
Fina var de dina vovvar iallafall.
Elionor: En BRA golden ÄR lättdresserad, särskilt jakttypen... men behöver jobba, precis som tidigare sagts, dock inte alltid med jakt.
Det mesta hänger på rätt mat..man får inte falla för deras tiggande blick..
Å man får ju givetvis köpa labben från en seriös uppfödare med hd/ad fria föräldrar så minskar man riskerna för ledproblem.
Det är världens goaste ras,som givetvis behöver aktivering,men inte överdriven för att bli tillfredsställda,de e ena riktiga soffpotatisar med.
Förutom långhårig föreslår jag lätt sheltie . De fäller dock inte!
Man borstar ju bort pälsen . Klart att dem fäller, men det är hemskt lite.
Jo dom fäller massor.
Alla mina lapphundar har fällt som tusan, men inte varit skälliga