Hunden i sängen?!

Sv: Hunden i sängen?!

Ja
(Finns undantag som mitt i sommaren och 35 grader varmt..puh)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Hade inte fungerat med en stor rotteriler i sängen. Han får hålla sig i köket om nätterna för varken han eller jag hade sovit särskilt gott i sängen, det hade blivit alldeles för trångt, haha!

Möjligen om man hade haft en liten hund, men inte denne bjässe, haha :crazy:

/Fanny.
 
Sv: Hunden i sängen?!

Min hund får sova i sängen.Det värmer så gott.
 
Sv: Hunden i sängen?!

Klart!!! :love: Fast min tik vill inte sova hela natten hos mej :( ligger hos mej tills hon tror att jag har somnat..då går hon ner till sin bädd :(

Nu måste jag ju skriva om ^^
Har ju TVÅ hundar nu ;P
Hanen kommer o lägger sig hos mig varenda natt :D tills jag somnat typ ^^ sen lägger han sig ner i bädden han med.:p Blir nog ganska varmt :)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ja!!!!!!!!!

Det finns inget gosigare än när hundarna ligger i sängen. Man får en helt annan närhet på något sätt.

Vi har två stycken dalmatiner. En 6 månaders svartprickig "valp" och en 5 årig brunprickig tik som vi bara har haft i ca två veckor.

Vi fick tiken därifrån vi köpte valpen. Och det bästa hon vet är att ligga och snusa i sängen eller soffan.

Det finns inget sötare än när sambon och tiken ligger rygg mot rygg och snusar så sött bägge två.

Valpen brukar alltid lägga sig hos mig. För det mesta brukar han ha mig som stöd när han ligger på rygg. Det ser så gulligt ut när han ligger där och blottar sin mage.

Dock gäller det att vara snabb när man skall lägga sig på kvällen annars är risken stor att alla plasterna är upptagna.

Vi funderar starkt på att byta till två 120 sängar i stället för de 90 sängar vi har nu.

Precis som någon skrev tidigare " En familj, en föräkring".

Vi letar också efter en större soffa. Svårt att få plats alla fyra i en soffa.

Mvh

Tora
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ingen hund i min säng,det räcker med hennes egna 2 bäddar + att hon lagt beslag på lilltjejens sittvagn med skön fårskinnsfäll i:o :D
(fräcka lilla skiten:p )
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 028
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp