Hunden i sängen?!

Sv: Hunden i sängen?!

Mount Never Rest skrev:
JA!!!!! Men hundkräket föredrar sin j*kla fåtölj:mad:
05-11-22bella%20(4).jpg

Där sover hon medan jag får ligga ensammen i min stora tomma säng:cry:

Vilken snygg vovve :love:
Briard? Anamma Nord hund?
 
Sv: Hunden i sängen?!

Det blir ett nja på den frågan.
Izor kan bara hoppa upp i min säng om han inte tänker på vad han gör, för det mesta får jag lyfta upp honom. Speciellt när jag ska gå upp 5.30 - då brukar jag lyfta upp honom så att han får sova i sängen medan jag äter frukost.:)
Upp i mammas säng hoppar han själv så det händer någon gång ibland att han sover där hela natten. Pappa sover i annat rum (mamma vill ha ljud, pappa vill ha knäpptyst när de sover) så där kommer Izor inte ens in.
 
Sv: Hunden i sängen?!

NEJ..även om jag vill så skulle det inte funka i längden men alla blöta tassar och alla blöta pussar så man inte fåpr sova...sedan hade han nog tagit upp hela sängen :rofl:
 
Sv: Hunden i sängen?!

JAAA ;) ! Min gosevovve är stor, men mycket försynt. Hon ber om lov (piper lite tyst) när hon vill upp i sängen. När man säger att hon får, hoppar hon upp och rullar ihop sig allra längst ner, mellan oss. Hon tar så liten plats och sover så gott att hon faktiskt inte är till något besvär alls.
 
Sv: Hunden i sängen?!

Klart de får sova i sängen!! Sen har de ju egen soffa oxå... Men jag får ju iaf sitta på golvet.
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ja Zingo ligger i sängen. Var egentligen inte tänkt att det skulle bli så men jag hade inte hjärta att putta ner honom när han kom upp första natten och kände sig ensam. Nu får jag leva med det.
 
Sv: Hunden i sängen?!

vi lärde vår hund att han inte fick lov att vara i varken soffor eller sängar redan när han var valp, och var väldigt konsekventa med det.

nu när han är 1,5 år så händer det att jag har honom uppe i sängen ibland, men han ligger sällan kvar längre än 2 min, han vet ju att han egentligen inte får, men med tillåtelse så får han ju men vill inte själv heller. :smirk:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Jovisst har jag mina hundar i sängen...
Brukar skämta med att karln fick flytta ut för han inte fick plats i sängen..:rofl:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Självklart ska dom få vara i sängen.
Hunden ska känna sig som en medlem i flocken och ska vi sova i sängen ska dom klart göra det med. Man kommer såklart närmare varandra om man sover ihop.
Min BC tik gjorde alltid det när hon var liten men har slutat med det nu. Hon kan komma o krypa ner under täcket när vi ska sova (eller när jag ber om det) men fem min eller så räcker. Det blir för trångt o varmt. Då kryper hon ner till sin sovplats eller lägger sig under sängen :)
 
Sv: Hunden i sängen?!

JAAA:love:
Visserligen har jag 2 90 sängar bredvid varandra.. så vi har en varsin säng. men ibland sover han medmej ..
trångt ? JA men ack så mysigt.

Är en GD:)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ja! Är så himmla mysigt! Fast jag kan inte ha alla hundarna i sängen. Kan bara ha de minsta där. Men de får inte sova hos mig båda två! Så det brukar bli ena natten sover Rambo där och andra natten Fixa. :P

Men brukar inte kunna sova så mycket om Fixa är hos mig. :crazy: Hon ligger helst under täcket, men efter någon halvtimme brukar det bli för varmt. Då lägger hon sig på täcket, men efter 5 minuter vill hon under igen! Och om jag inte lyfter på täcket så står hon och kraffsar på mig, gnyr och slickar mig i ansiktet!:crazy: (Försök att inte vakna då! :p )
Rambo ligger antingen under täcket eller på. Han kraffsar då inte klockan 3 på natten, han fiser istället (!).. :D
 
Sv: Hunden i sängen?!

När jag säger till henne så är det okej. :love: :love: :love:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ja det tycker jag absolut ! Har ingen hund själv men nära och kära som har.. tycker det är bland det mysigaste som finns :love: :)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Min valp på 12 veckor somnar alltid på filten brevid sängen, men på morgonen när hon har varit uppe & kissat på tidningarna så vill hon upp i sängen & sova med oss :angel:
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 028
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp