Hunden i sängen?!

Sv: Hunden i sängen?!

Ja, sjalvklart ska de sova i sangen!! :)
Vi ar 2 st vuxna, tva hundar av mindre ras och en stor katt pa 1.40 cm. Det ar lagomt trangt. ;)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Både ja och nej....

Ja när jag inte ligger där... och således nej när det är upptaget av mig..
 
Sv: Hunden i sängen?!

ramonarunds skrev:
Ja, sjalvklart ska de sova i sangen!! :)
Vi ar 2 st vuxna, tva hundar av mindre ras och en stor katt pa 1.40 cm. Det ar lagomt trangt. ;)

Det är väl ingen stor katt :eek: ;) den måste vara minst i världen. :angel:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Både och... Visst är det mysigt men... *hmm* Mina hundar har fått egna sängar istället :D
 
Sv: Hunden i sängen?!

Jo(fast det inte alls var meningen från början :angel: ). Bruce är dessutom en frusen dalmatiner,och kommer ofta och buffar och vill sova under täcket.Tur man är singel. Eller kanske därför man ÄR singel :rofl: .
 
Sv: Hunden i sängen?!

vår förra hund fick sova i sängen, men våran nuvarnde lossar så mycket hår att det blir lite äckligt att sova bland alla hårbollar. Dessutom så väger han 40kg och vill gärna ligga och sova ovan på matte :eek: :p
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ser att det är många som säger ja! Själv säger jag nej, inga hundar i sängen, inte katten heller.
Har 2 hundar en pappis och en cavalier och en katt, men inga djur i vår säng. Inte i soffan heller faktiskt... hmm.. jo, katten.
Nä, jag gillar inte det...
 
Sv: Hunden i sängen?!

Alltid. Spliffen blir ledsen i ögonen om han inte får sova bredvid mig på huvudkudden.
 
Sv: Hunden i sängen?!

Jaa :love:

Förut i allafall när jag hade hund ;)
Fast det blev lite hårigt med en långhårig BC i sängen,
hade hit nå fönstermontörer som var tvugna att flytta
sängen för att komma åt fönstrerna & de sa:
- Visst är det här hundens säng?
Jag: - Nä, det är min och hundens :D

De såg smått chockade ut....

När jag hade PP:n på prov så sov han alltid i sängen,
han "smög" upp i sängen sen jag hade gått & lagt mig &
rullade ihop sig vid huvudkudden :love:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Min hund får alltid ligga i sängen. Han och katterna får dela på ena delen av dubbelsängen så får jag och husse trängas på den andra delen :D
 
Sv: Hunden i sängen?!

JA!!!!! Men hundkräket föredrar sin j*kla fåtölj:mad:
05-11-22bella%20(4).jpg

Där sover hon medan jag får ligga ensammen i min stora tomma säng:cry:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Klart hunden ska få sova sängen.. Hihi.. Men det är liiiite jobbigt när hon framåt 3 tiden börjar frysa och krafsar en i huvudet för att hon vill ligga på armen under täcket. Vaknar jag inte så lägger hon sig som en orm runt huvudet..
 
Sv: Hunden i sängen?!

Absolut!!!!!!!
SÅÅÅ mysigt så med min stora kluns i sängen... :)
Men han brukar hoppa ner efter ett tag då det börjar bli för varmt, iaf om somrarna.. om vintern ligger han utfläkt över hela sängen, och jag får ligga som en liten räka.. hihi.. :rofl:
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 028
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp