Hunden i sängen?!

Sv: Hunden i sängen?!

JA! älskar att kramas med min pudel när jag ska somna.. :love:
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Får jag väl svara själv. Var det gulligt att ha dem som valpar uppe i sängen så får man räkna med att de ligger där när de blir äldre också med sunkig andedräkt och hemska fisar :banana:

*viskar* Säg inte det här till någon: men vi ska köpa 2 st 120 cm breda sängar nu och sätta ihop för att alla ska få plats :bump: . Som det är nu så får vi ligga på golvet efter att ha blivit nerknuffade. :rofl:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Självklart! Hon har egen kudde så hon inte ska knö på min.

Men en gång i tiden var vi två personer och tre hundar (varav två schäfrar) på 160 cm. Då vart det en smula trångt kan jag säga...
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ja!:love: men vår förra hund tyckte det blev för varmt, låg istället under min säng, men kom gärna upp en stund i sängen på morgonen för gos. Vår valp som vi hämtar på fredag kommer få sova i sängen med mig om han vill:rofl:
Marija
 
Sv: Hunden i sängen?!

Vill man inte ha sin hund i sängen så ska man inte skaffa en Italiensk vinthund. Eftersom jag har en italienare så är svaret på frågan alltså "ja".
 
Sv: Hunden i sängen?!

Absolut inte!

Var ofta hundvakt åt en rottistik förut.
Satt man och klappade/kelade med henne i soffan en hel kväll så var ju handen svart och fet.
Törs inte tänka på hur ohygieniskt det ska vara med en hund i sängen 8 timmar per dygn...
 
Sv: Hunden i sängen?!

svaret är självklart JAAAAAAAA, fast lite trångt blev det när jag och två bassar delade en säng som var 110.:angel:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Vår säng är på 210x200 så vi får plats alla 4 i sängen. Men min sambo säger nej. Matte o 2 rottisar säger ja. så JAAAAAAAAAAA:love: han har ingen talan.
 
Sv: Hunden i sängen?!

då är det juh hunden som är skitig.. kanske dags att bada den?
 
Sv: Hunden i sängen?!

Pooh skrev:
Absolut JA!
Det står i rasbeskrivningen på min ras: Höjd 120 cm ,vikt 100 kg, mår bäst under täcket i mattes säng på nätterna.

Ras? Jack Russell och vovvsingarna har själva skrivit rasbeskrivningen som de tycker passar in på dem! ;)

Ha ha!:bow: :bow:
Min sover också i sängen under mitt duntäcke :)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Blir handen svart så är hunden smutsig och behöver bada. Jag blir aldrig vare sig svart eller fet om händerna när jag kelar med min rottis. Hon skitar inte ner sig speciellt mycket.

Förra hunden brukade däremot ägna sig åt att rulla och gnugga sig mot marken i tid och otid så han var smutsig jämt, men så fick han inte vara i sängen heller.
 
Sv: Hunden i sängen?!

Jag har den här hunden i sängen, men det blir nog den första och sista. Visst är det mysigt och varmt med henne bredvid sig, men det blir också hårigt (speciellt då hon fäller) och trångt. Evita är ett undantag eftersom jag vet hur viktigt det är för henne att få ligga nära matte och sova. Hon får en helt annan trygghet och kan inte slappna av helt om hon måste sova i soffan.

Nästa hund ska däremot få en egen bädd på golvet eller så får den väl trängas med Evita i soffan om dagarna.
 
Sv: Hunden i sängen?!

Självklart ligger våran lilla taxvalp i sängen. Hon vill ligga med huvudet på kudden och ha täcke på sig. De andra sover ute (gråhund) och i köket (dv schnauzer) för hon snarkar så illa..
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 028
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp