Hunden i sängen?!

Sv: Hunden i sängen?!

Nej! Hon får varken vara i säng eller soffa...
 
Sv: Hunden i sängen?!

Nej. Absolut inte i sängen och inte i soffan. Enzo har egen "säng" och vi brukar gosa på golvet.
 
Sv: Hunden i sängen?!

absolut! och kommer han inte av sig själv så ropar jag på han:angel:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Jaadå :D
Jag är uppvuxen med att hunden inte ens får gå in i sovrummet men nu när killen har hund som får vara i sängen så njuter jag för fullt. Dock inte direkt efter promenad - och det vet han mycket väl. Han föredrar att ligga på golvet så oftast är det nån av oss som ropar upp honom. Men det händer att han kommer av sig själv också, framförallt när vi myser, då klämmer han gärna in sig imellan oss :smirk: eller när vi inte är där och han får ha sängen för sig själv.
 
Sv: Hunden i sängen?!

Självklart! Jag tycker det är supermysigt att ha vovven i sängen och höra hans små snarkningar. Tyvärr tycker han oftast att det blir för varmt och lägger sej på golvet istället.
 
Sv: Hunden i sängen?!

Jag sa innan att jag inte kunde ha småttingarna i sängen sammtidigt!

Men det har ändrats! :p Hade både Fixa och Rambo i sängen. (Men jag har fått lite extra pussar på näsan i natt) Men mysigt var det, varmt och skönt om fossingarna.:D
 
Sv: Hunden i sängen?!

Förra hunden sov alltid i sängen :love: men vovven jag har idag luktar för äkligt....:rofl: är för stor :eek: och jag har upptäckt att det är rätt så ofräsht :devil:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Absolut!
Han är liten och lagom och ligger och sussar så gott i våra sängar. Det är helt underbart att sova med honom:love:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Vår lille kille somnar alltid under täcket gärna mot min rygg!! Sen hoppar han ner i sin bädd när det blir för varmt!! Underbart :love: och så skitigt blir det inte om man har en ren torr hund;)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Vi har f.n tre schäfrar i sängen, från och till,det blir väl för varmt för dem också.Ibland får jag panik att det blir trångt men för det mesta är det mysigt förutom när mor ligger på makens kudde(när han gått till jobbet) och fiser eller när 6mån tjejen äter vedpinnar
 
Sv: Hunden i sängen?!

Hehe när jag satt hundvakt i en vecka åt en kompis dalmatin så sov vi ihop i sägen å det va jätte gosigt å mysigt men jag tror inte jag skulle vilja ha en hund i sängen varje natt. Jag har katter men dom får inte ens va i sovrummet på natten
 
Sv: Hunden i sängen?!

:p min pappa sa alltid till mig när jag va liten, en familj en försäkring.. jag älskar det ordspråket.. mina djur får va överallt typ.. det e gosigt med djur..:p
 
Sv: Hunden i sängen?!

En katt på 1.40 cm ?! :eek: :eek:
Vill du visa en bild? Jag har aldrig sett en sån stor katt:p
 
Sv: Hunden i sängen?!

ohja cockern sover i sängen schäfern tycker det blir för varmt men får gärna gosa lite hon med:d
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ja när husse inte är hemma.
Legolas vet exakt hur husses nyckel i låset låter på morgonen så han kryper upp direkt när husse gått. ;)
Annars så blir det lite för mycket med en 80-kilos hund och två vuxna i en 160 säng. :)
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 028
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp