Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Läste det i Hundsport som kom idag! Tydligen så spårar de även med sina whippet. Tyckte det var kul att se att även en icke...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Raven
·
Övr. Hund Mamma har bokat valp!! Den 21 oktober åker jag och mamma och hämtar hem en liten tjej som heter Hilda. Hon är en korsning mellan...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Armani__
·
A
Övr. Hund finns det några bra tips på hur man kan göra det om man har en osäker hund, så att han kan bli tryggare så att säga... speciellt med...
Svar
4
· Visningar
2 253
Senast: akktern
·
Övr. Hund Hoppas jag inte på :eek: I mitt jobb, så träffar jag ju på en hel del hundar och nu senaste åren, så har det dramatiskt ökat med... 2
Svar
23
· Visningar
1 855
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Här kommer ett par bilder på min nakenhund :love: och på min och exets hund när han var valp! Ska försöka ta vuxenkort på honom någon...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Japp,igår så var det dags för lilla Kitti att få leta upp lite kantareller ute i skogen! Vi har tränat o tränat här hemma på gräsmattan...
Svar
5
· Visningar
835
Övr. Hund Jag hör olika saker hela tiden. Får eller får inte valpen hälsa på andra hundar innan den fått den "andra" sprutan vid tolv veckors ålder?
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Medea_1
·
Övr. Hund Någon som har momenten till 1:an? Har slarvat bort. 2
Svar
23
· Visningar
1 579
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Är hemma sjukskriven och av naturliga förklaringar får hundarna inte lika mycket träning som dom är vana vid. Jag orkar inte vara ute...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Har deltagit i och fr a följt tråden "treåring biten av bunden schäferhund" men nu är den plötsligt borta. Vad hände? Jag som spånat...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: martha
·
Ï
Övr. Hund skulle vilja se lite bilder på era fågelhundar, där man kan se hela hunden. skriv även ras 2
Svar
30
· Visningar
3 185
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Min sambo och jag funderar på att skaffa hund. Vi har aldrig haft hund tidigare och har velat hit och dit. Det är inte lätt att försöka...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Armani__
·
P
Övr. Hund min schäfertik fick sin första kull valpar den 23/5. När beräknas hon löpa igen sex månader efter valpningen eller 6 månader efter...
Svar
3
· Visningar
13 233
Senast: pumah
·
K
Övr. Hund Var ute på prommis i höstvädret med Mimmsan, hon är en åtta år gammal golden tik. Som oftast är lugnet själv. Bilderna är...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: Kolsyrad
·
Övr. Hund Kom i samspråk med en annan jakthundsägare idag och vi hade lite olika uppfattning om vad som är "bästa" aveln, framförallt på...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Tie
·
Övr. Hund Träffade en helt underbar jack russel idag, slickade mig i ansiktet hela tiden och följde mig överallt. en sån vill jag ha!! men är dom...
Svar
11
· Visningar
4 413
Senast: panaccea
·
Övr. Hund Kan man vaccinera hundar mot erlichia? /KT
Svar
2
· Visningar
655
Senast: KungTulle
·
W
Övr. Hund Jag ångrar djupt att jag inte var mer noga med att välja föräldrar till min hund. Så sådana komentarer undanbedes... MEN jag var och...
Svar
15
· Visningar
1 213
Senast: Gnist
·
K
Övr. Hund Valpens kexpåse luktade så gott, så jag var ju bara tvungen att smaka lite. ;) Kexet är några centimeter långt, en centimeter brett och...
Svar
18
· Visningar
1 273
Senast: squarepants
·
E
Övr. Hund Går o fundrar på att skaffa en Rottis. Har gått i dessa funderingar länge nu. Men eftersom jag inte är så insatt i just aveln runt...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka