Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Hej allihopa! Är det någon som vet var man kan köpa ID-brickor (såna där man sätter i halsbandet)?:confused: Har letat med ljus och...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: martha
·
F
Övr. Hund Hej... Har en liten shetland sheepdog tik på 8 år som vill ha en kompis & vi vill gärna ha en sheltie till,men priserna har gått upp så...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Frazilo
·
Övr. Hund Hej Jag har en hund som blir 12 i november. Har nu under sensommaren/hösten märkt att hon förmodligen börjar bli lite senil. Hon hör...
Svar
15
· Visningar
2 898
Övr. Hund så kommeneta gärna och fråga ..!!! han är 14 veckor på bilderna.... :D :D :banana: :bump:
Svar
5
· Visningar
839
Senast: sofia77
·
Övr. Hund ... min hund har börjat vingla väldigt. Märkte det nu precis för fösta gången. Det är som om han inte har någon kontroll över bakdelen...
Svar
2
· Visningar
2 513
Senast: trazel
·
Övr. Hund Ibland blir man bara för trött. Vad säjs om denna annons t.ex? Nu längtar våran fina hund efter att bli pappa. Han är renrasig med...
2
Svar
27
· Visningar
2 245
A
Övr. Hund Hejsan.. Vanligen hör jag hemma på hästsidan men min syster kom hem till oss med sin Belgare (Groenen 9 år) igår. Han har i ngra mnd...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: AnLa
·
F
Övr. Hund vET NÅGON MÖJLIGT VISS ca vad det kostar att imp hund från irland. Jga har hittat en super fin uppfödare som inte går att klassas med...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: Hyacinth
·
C
Övr. Hund Vad tycker ni om att ha hunden sovandes i sängen. Själv tycker jag att det är rätt mysigt att dela med sig ibland, men inte alltid:p...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 008
Senast: Svenson
·
S
Övr. Hund Upptäckte precis att gamlingens Rimadyl tagit slut och "min" veterinär går inte att få tag på idag. Är det magnecyl som är bästa...
Svar
6
· Visningar
4 987
Senast: caos
·
H
Övr. Hund det ser ut som ett sår. eller kan det kanske va ringorm.. Hon fick det nån dag efter att ja tvättat henne inomhus.. hon är en tik på...
Svar
13
· Visningar
1 238
Senast: HeRomer
·
W
Övr. Hund Hörde en katt jama under dagen igår men trodde att det var vildkatterna på gården. Idag har jag hört den igen och inte förren nu på...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på vilka sidor ni brukar använda er av när ni ska sälja eller köpa hund. Det är så att vi har en valp kvar att...
Svar
8
· Visningar
1 793
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Byta från lonestar valpfoder till ????? Hon äter dåligt. Har ätit 3 gånger per dag. kenneln säger att jag skall minska till 2 gånger...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Efter en hel månads väntan har protokollet för viltspårprovet kommit :banana: Så nu fick man ju äntligen se bedömningen av hunden :)
Svar
18
· Visningar
922
Senast: Tie
·
Övr. Hund Idag var jag och sambon och la handpenning på en valp, och imorrn kommer hon! Får jag presentera Vanilla Sky "Nilla" :love:
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: Cezzan
·
S
Övr. Hund Ja.. hur lär ni era hundar att gå fot ? :confused: sedan att stanna och komma då man ropar ? :confused: när började ni gå kurser...
Svar
14
· Visningar
985
Senast: skogsbo
·
Övr. Hund :mad: Han skäller hela jäkla dagarna! Från morogn till kväll (eller skäller, han kan f*n inte skälla låter mer som en säl:crazy: )...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Mirre
·
C
Övr. Hund Blir sååå trött på min tax flicka! För några dagar sen var hon bara borta, letade o letade, gick omkring o skrek mig hes precis när jag...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: Catitzzi
·
Övr. Hund Jag startade en tråd om hunden jag är extramatte åt för ett tag sedan, men kan för allt i världen inte hitta den. Nåväl. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 738
Senast: FjantaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp