Sv: Lp 1

Det låter som att man ska släppa den:

Momentet börjar då tävlingsledaren beordrar föraren att hålla apportbocken på lämpligt avstånd framför hundens nos, och är slut då hunden avlämnat föremålet.
 
Sv: Lp 1

tycker också det, men man blir ju lite osäker när det inte står att föraren ska släppa föremålet.
 
Sv: Lp 1

Det är redan testat i ca tre månaders tid och hjälpte så pass att hon inte längre stänger av helt eller flyr av planen i ren panik då något läskitgt händer. Bättre än så blev det inte och lär inte bli heller..

Hennes problem i situationer som innefattar någon form av socialt gör att hon inte är tävlingsbar med dagens regler och antagligen inte annars heller.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 178
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 175
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 679
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp