Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Hur definierar ni "rumsren"?
Svar
8
· Visningar
857
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Regn. Ständigt detta regn. Min hund avskyr verkligen att gå ut då. Hon slokar, trycker längs husväggarna och försöker krypa under min...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Nu har vi snart haft Nilla i tre veckor! Imorrn blir hon 11 veckor gammal. Hon är otroligt människokär, och älskar framförallt barn...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Jag vill se lite bilder på era nybadade vovsingar! 6 stora badlakan,ett dränkt badrum,vatten över hela väggarna och 45min senare...
Svar
15
· Visningar
1 151
Övr. Hund I helgen åkte kameran fram och dunder som inte alls brukar vilja vara med på kort fastnade denna gång :bow: :D Är han inte alldeles...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: FT_ryttare
·
G
Övr. Hund Hur lätt går glas igenom en trampdyna egentligen? När jag tar med min egna voffsa, en shih tzutik modell mindre, till stan då vågar... 2
Svar
20
· Visningar
2 680
Senast: squarepants
·
K
Övr. Hund Hur seriös som uppfödare är man om man säljer en dobbermanvalp till människor som ska ge bort den i 60-års present till en dam som...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Blev lite fundersam när jag läste en tråd, som handlade om huruvida det är mer "synd" om hunden att ha den i lägenhet, än om den har en... 2
Svar
28
· Visningar
2 427
Senast: mårran
·
Ï
Övr. Hund har du en gordon setter?? berätta hur är den??
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Hej! satt och tittade på ett tv program på en kanal som hette one (tror jag) om ngt som dom kallade det för kennel..Jag grät stundvis...
Svar
6
· Visningar
1 181
Senast: Casper
·
Övr. Hund Så, vilka härifrån ska dit? Tänkte att det kunde vara roligt att eventuellt träffas, eller åtminstone veta vilka man kan spana efter. ;)... 2
Svar
22
· Visningar
1 473
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Var eran hund/hundar i någon trotsålder? Vid vilken ålder? Vad gjorde dom? Vad gjorde ni? Tik, hane?
Svar
8
· Visningar
2 687
Senast: Bansan
·
Övr. Hund mina vänner som nyss köpt gård har även köpt får, och fler ska det bli så de kommer behöva en vallhund eller två. de har lite erfarenhet...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hittade en annons i tidningen om blandrasvalpar, ringde för skojs skull och hörde vad det var för något, mamman var Schäfer/Rottis och...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund ja vad säger ni,ni som tittat/tittar på det? helt plötsligt så förändrades min uppfattning om SKK väldigt mkt...:cool: 6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 723
Senast: Lycanthrope
·
F
Övr. Hund Jag har ett lyxproblem :D . Den 12 nov är det ju Malmö valp. Men så hittade jag att Uppsala skulle ha en inoff. i Enköping samma dag...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Flicka
·
Övr. Hund vad har ni för tankar, både posetivt och negativ om valpar som är upp födda i hundgård? vad kan det finnas för nackdelar och fördelar?
Svar
8
· Visningar
1 346
Senast: saffran
·
R
Övr. Hund Min blandras hane på drygt ett år är helt coco... INGEN på brukshundklubben kan hjälpa mig... ALLA GER MIG OLIKA FÖRSLAG... så jag...
Svar
2
· Visningar
929
Övr. Hund Vi har fått hemläxa på valpkursen, vi ska lära vår valp ett trick till nästa gång och jag vill gärna ha något kul, inte så vanligt som... 2
Svar
22
· Visningar
19 576
Övr. Hund hur ska en hund vara för att räknas som lätt eller svår?
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka