Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min tik på 8 år har fått flera ljuvertumörer.Har hört en del olika bud om det är bra att göra en op. eller helt enkelt låta bli att...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Knut
·
Övr. Hund Imorgon bitti åker vi iväg för att kora vår schäfer! Det känns ganska nervöst måste jag erkänna. Vi ska göra både exteriören och...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: linafina
·
S
Övr. Hund våran 14 år gamla hund ramlade bara ihop i hallen ikväll kissade på sig och skakade. :( vi ska självklart försöka få tag på veterinär...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: SomethingCorporate
·
Övr. Hund Jag håller på att ta körkort, och då har jag tänkt skaffa en hundbur till bilen. Men eftersom att jag antgligen kommer att byta första...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: CA
·
Övr. Hund Min hund tappar väldigt mycket i hull på vintern. Han har aldrig varit tjock eller så men han verkligen RASAR i vikt på vintern och jag...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: Suuz
·
Övr. Hund min vovve har haft en del problem under sitt senaste löp, eller rättare sagt hon slutade aldrig löpa! nu har hon käkat medicin i två...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: goldentjejen
·
Övr. Hund hur länge är dom dräktiga? jag tänker speciellt på mindre hundar, t.ex. japansk spets. Är det som med hästar, att första kullens...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: KickiH
·
Övr. Hund ;) Ge mig tips nu. Jag försöker komma på vad jag ska jobba med där man kan ta hunden med sig på jobbet. :angel: :D Jag är så leds...
2
Svar
21
· Visningar
1 885
Senast: nexxa
·
Övr. Hund Jag vill att ni lägger in lite bilder från något träningspass. Här kommer några från träningen idag på min Jason. Inga superbra...
2
Svar
23
· Visningar
2 413
Senast: PIRU
·
P
Övr. Hund jag skriver denna tråd då en vän til mej har problem med en hund som blivit jättenervös o rädd sedan en vecka tillbaka hon var borta i...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: kima
·
C
Övr. Hund Det var väll ganska längesen vi hade en sån tråd.. Lägg upp några bilder och skriv lite om hunden/hundarna.:d Jag börjar :D Har en...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 978
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Jag har förstått att det är ganska vanligt, och att man inte behöver bli orolig när det händer, men varför spyr hunden galla ibland? Jag...
Svar
4
· Visningar
38 952
Övr. Hund Har plan på att para min tik och letar hane. Jag vill ha en med bra temperament, meriter och hd A och gärna syskon eller avkommor med...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
14 439
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Vi var iväg och kollade upp knölen på hans svans eftersom jag tyckte att den växt mkt på sistonde. Vet var nästan säker på att - håll...
Svar
5
· Visningar
1 561
Senast: villi
·
Övr. Hund Ja,såg att det var några som vill ha buke träff i andra orter,tänkte då se ifall ngn vill ha en buketräff i sthlm?!:) Tanken skulle...
2
Svar
30
· Visningar
1 901
Övr. Hund Har "precis" köpt en valp som nu börjat klia sig mycke mellan/på tassarna, ryggen o vid svansroten... syns ingenting i pälsen, inge...
Svar
8
· Visningar
1 732
Senast: Jempan
·
Övr. Hund För några veckor sedan var vi på vår första utställning och det gick både bra och mindre bra. Bilresan var på två timmar och lilla Kajsa...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Igår morse spydde Izor tre gånger enligt mamma, men sedan var han som vanligt hela dagen, åt som han skulle, och när jag kom hem från...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: sussisus
·
N
Övr. Hund har fått råd at veterinär att behandla mina katter och min hund med frontline spot on. vilken skall jag då köpa och hur mycket ska min...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Lejonelle
·
K
Övr. Hund Vi ska handla till valpen i morgon så jag sitter och gör en inköpslista. Hjälp mig att fylla på, annars glömmer jag bara något helt...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp