Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Och precis som tidigare tikar, så kommer löpet ca 2 månader för tidigt :mad: Parning blir det, men min omsorgsfulla planering som är...
Svar
10
· Visningar
1 367
Senast: syrran
·
Övr. Hund http://www.pitea-tidningen.se/telegram.aspx?artid=16906&type=ttin :(
Svar
7
· Visningar
934
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund Ja Hej.! Jag har ganska nyligen skaffat mig en hanhund. han har ett litet sår på sin örsnibb som inte riktigt vill läka. jag har ingen...
Svar
9
· Visningar
2 387
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Fick följande kritik igår: 8 månaders tikvalp med femenint välskuret huvud och mörka ögon. Härlig hals och rygg. Välvinklad fram &...
2
Svar
21
· Visningar
1 534
Senast: Brandgul
·
M
Övr. Hund Jag är helt kär i en liten busloppa :love: Hämtade hem min lilla greyhoundtik idag och himmel vilka tempoväxlingar..från att ena stunden...
Svar
1
· Visningar
720
Övr. Hund Min 9-åriga älskling har fått artros i sina armbågar och haltar till och från på vänster fram :cry: Har fått Metacam och Seraquin (ett...
Svar
3
· Visningar
973
Övr. Hund Har väl inte haft några större könsdriftsproblem med min gamla hanhund, men min nuvarande hund (omplacering) är kastrerad och jag måste...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 290
Senast: Sol
·
T
Övr. Hund Vi har en gudomlig schäferflicka (tant) hemma.:love: Hon är 11år (eller ja fyller 11 på söndag) frisk och kry men börjar bli lite...
Svar
1
· Visningar
2 004
Senast: trip
·
Övr. Hund Vart har ni era hundar försäkrade förnågonstans? Vi blev lite ledsna när vi fick avslag från Folksam pga att hon är 25% pitbull. Nu...
2
Svar
22
· Visningar
3 062
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Serien som går på TV4+, någon som sett den? Vad tycker ni om den? Vill minnas att det var rätt heta diskussioner om hundprogrammet som...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Min hund är en liten fryslort och måste nog ha täcke i vinter.Vart kan man köpa snygga och praktiska sådan?Helst på nätet.
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: HeRomer
·
Övr. Hund Men jag har handlat åt mina hundar ett stycke chipavläsare och det känns så :devil: skönt att inte behöva låna av andra, när man ska...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: Gnist
·
Övr. Hund När jag sitter som tidsfördriv och läser lite hundannonser. Massor av vuxna hundar omplaceras. Oftast är det väl mest för hundens...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Då ska vi upp och testa jämthanen på björn :) Han skäller ju björn i skogen, men hur han reagerar när han träffar björn i hägn vet...
Svar
8
· Visningar
838
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nu har Kaiser gjort sin MH-test och resultaten har kommit upp på Hunddata. Gick in och kikade på en "konkurrents" hundar (h*n hade talat...
Svar
7
· Visningar
1 248
Senast: Jozze
·
V
Övr. Hund Jag har nyss fått ta över en hund som jag känner. Det är en gammal boxerkille på 7 år, men vi har ett litet problem, som jag skulle...
Svar
6
· Visningar
2 387
Senast: Visa
·
Övr. Hund Var uppe på bruks idag med mamma, hund och henne kompis med hund. Det skulle vara agilitykurs så vi tänkte att vi skulle åka upp och...
2
Svar
35
· Visningar
2 353
Senast: concierge
·
Övr. Hund Hundar har ju som alla vet svansar :D Det jag kom och tänka på nyss var - använder hundarna sina svansar endast som kommunikationsmedel...
2
Svar
30
· Visningar
1 762
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund nu är det lite drygt 5 mån sen Mulle avlivades och vi börjar lite smått leta efter en ny hund... men vet inte riktigt vilken ras. Raser...
2
Svar
29
· Visningar
1 651
Senast: _camill_a
·
F
Övr. Hund Vad tror ni? Brukar man få vara med på utställning och det skiljer en dag innan valpen blir 4 månader. Utställningen är dagen innan...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Flinisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp