Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Vi har ett problem med våra hundar, de fiser något förskräckligt. När de fisit så kan man knappt vara i samma rum...:crazy: Vad kan...
2
Svar
26
· Visningar
14 203
Senast: dorisdoris
·
Övr. Hund Idag åkte jag och sambon och kikade på 10 7veckors valpar för att välja EN! vilket va rätt svårt.. Det är korsning schäfer/labrador...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: CA
·
Övr. Hund Vill i så fall veta mer om rasen! Även Puffarna. :banana:
2
Svar
21
· Visningar
16 651
F
Övr. Hund Ni som har "Kineser" kan väl slänga in en bild här :love: Jag börjar med min TinTin
Svar
16
· Visningar
1 736
Övr. Hund Hur vanligt är detta egentligen? Jag är helt ovetandes och skulle vilja ha mer kött på benen. Om en hund "krampar" eller får "anfall"...
Svar
12
· Visningar
23 439
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har funderat på att sy eget täcke till min lilla tik..undrar bara om ni som är så duktiga på att sy era har några ritningar på nått...
Svar
12
· Visningar
1 756
Senast: AngelicaPrytz
·
Övr. Hund Var det någon bukefalist som var vid johannesbergs slott idag, utanför Rimbo och ställde på valputställningen (inoff)?? Jag var där i...
Svar
4
· Visningar
629
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Lär inte folk ut till sina barn att man inte ska gå fram till en okänd bunden hund längre? Jag fick iaf det itutat av mina föräldrar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 814
Senast: Athos
·
Övr. Hund Grymt bra debattartikel om folks syn på sk "mördarhundar" :smirk: Tycker det var bra skrivet och ett bra initiativ! artikel
Svar
19
· Visningar
1 433
Senast: Jadzia
·
Svar
72
· Visningar
6 034
Senast: mango
·
Övr. Hund har någon erfarenhet av detta? då jag går djurvård på svalöfs gymansium och där kan man ta med sig en hund men den måste ha fyllt 12...
Svar
15
· Visningar
4 772
Senast: nyponros
·
Z
Övr. Hund För två veckor sedan hämtade jag min första (egna) hund. En flat tik på 6 månader som är jätte mysig. Men problemet eller vad man ska...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: martha
·
Övr. Hund Wilma blev inlagd i Skara i em efter att ha haft blodblandad diarre (som luktade ruttet) sedan tisdags em, ringde redan då till skara...
Svar
10
· Visningar
1 066
Senast: villi
·
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Black
·
Övr. Hund Tänkte höra lite med er andra som bor i göteborgstrakten om ni har några tips på bra promenadslingor,badställen eller bara natursköna...
Svar
14
· Visningar
1 207
Senast: LillaMy84
·
B
Övr. Hund Hej! Ar just nu i Indien och volontararbetar med gatuhundar. de har valdiga problem med skabb och jag ar ganska saker pa att det ar...
Svar
5
· Visningar
1 856
Senast: berges
·
Övr. Hund Jag måste få gråta av mig lite - min tik har flytningar! :cry: Hade ju inte behövt vara nåt ovanligt med en "normal" tik, men min är...
Svar
11
· Visningar
22 232
Senast: malumbub
·
Övr. Hund En "bekant"s familj köpte en liten yorkievalp för ngra månader sedan. kan tänka mig att den är runt 6 månader nu. Tänkte inte så mkt på...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Gnist
·
Övr. Hund för ett bra tag sen (ca 1-2 år sen) så såg jag en annons om valpar som var chihuahua och schäfer blandisar,och jag kikade 1000 ggr på...
2
Svar
34
· Visningar
8 702
Senast: Grålly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp