Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Vaccinerade min hund i måndags vid 15 tiden. Efter tre timmar var hon helt stel i hela kroppen, sköt rygg och ville helst inte röra sig...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Tänkte vi kunde lägga in bilder hur våra vovvar har växt :) Det här är Barras, Fjällfarmens Barras. En finsk lapphund idag ca 6 mån... 2
Svar
29
· Visningar
2 380
Senast: RealRelation
·
B
Övr. Hund "If tears could build a stairway, And memories were a lane, I would walk right up to Heaven To bring you home again." Just nu är...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Zizzy
·
M
Övr. Hund Hur mycket fett och protein ska det vara i ett torrfoder till en cockerspanielhane på 1½ år? Normal motion kan man väll säga och lite...
Svar
6
· Visningar
1 251
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Börjar bli dax för mig att skaffa hund, har planerat det en tid nu och kommit fram till att i vår har jag möjlighet! Nu undrar jag...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: MAJSAN55
·
C
Övr. Hund okej, såhär är det, jag är helt förälskad i en ras, eller två egentligen.. men vet inte om de passar in på mig mest för att jag vill det... 2
Svar
39
· Visningar
3 587
Senast: Hyacinth
·
I
Övr. Hund Har blivit erbjuden om att få ta hand om en schäfer/rottweiler hane på 1 år i några veckor tills jag får hem min valp. Anledningen till...
Svar
12
· Visningar
906
Senast: Isis
·
S
Övr. Hund Jag skulle behöva hjälp med att komma på vilka bilmärken det finns som börjar på M. 3 tiknamn och 3 hannamn.
Svar
9
· Visningar
1 632
Senast: Websters girl
·
K
Övr. Hund Är det bara jag som får torka kräk och diarre från hundarna? :mad: :crazy: Några fler i sthlm´s trakten som drabbats. Ringde bagis...
Svar
14
· Visningar
1 566
Senast: cano
·
P
Övr. Hund ni som parat o velat göra om samma sak hur många löpningar har ni väntatemellan eller har ni parat redan första gången tiken löper efter...
Svar
4
· Visningar
1 439
Senast: Piavik
·
Övr. Hund Hej alla!!! Efter en del funderingar o ny info, bestämde vi oss för att röntga Arne´s svans. Den har ju som ni kanske minns, en liten... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
14 217
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Hejsan hoppsan! Vilka ska till växjö o ställa? Jag ställer mina två på söndagen:) ska bli roligt!
Svar
8
· Visningar
909
Senast: Grana
·
Övr. Hund Har en 4 månaders rottweilertik som vi har ett lite märkligt problem med. Hon kissar nämligen nästan var tioende minut på golvet när vi... 2
Svar
23
· Visningar
3 144
Senast: Vili
·
Övr. Hund Honey är ingen vanlig korsning, hon är en hel rondell (labbe, schäfer, border collie och amstaff) :D Fyller i dagarna ett år och...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund på lördag ska jag för första gången tävla min amris tik på 2 år i Rookie!!! ( som lydnad fast med liite varierande momänt) det är en...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Jag och sambon hämtade i fredags kväll hem vår valp till nya lägenheten, en liten underbar schabrador (ska fixa bilder) :love: Han... 2
Svar
25
· Visningar
3 935
Övr. Hund Vad vissar en hund för tecken om den har fått urinvägs inflamation? Misstänker att min lilla voffsing kanske fått det. Hon löper just...
Svar
1
· Visningar
2 830
Senast: Piavik
·
E
Övr. Hund Tänkte bidra med lite NYA bilder på min bebis.. Calima, visserligen så bärjar hon bli stor nu! Bilderna är tagna hemma hos min mamma o...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Elwira
·
Övr. Hund Kan det vara något fel på min lilla hund? Han har börjat kissa JÄTTE mkt. I dag har han hunnit kissa inne 4 ggr, och då har han inte...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: flugskit
·
Övr. Hund Min sambo o jag har köpt gård, gård = råttor o möss = mindre trevligt tycker jag. Tanken är då att skaffa ett par katter som iaf kan...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka