Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Min goldenkille fick feber förra veckan och vet. gav antibiotika. Det verkade vara "akut prostatit" (inflammation i prostatan). Han var...
Svar
8
· Visningar
4 801
Senast: miramy
·
Övr. Hund Ja, hur är pålitligheten angående höftledsresultaten egentligen :confused: Jag ställer mig frågande efter att flera gånger sett hundar...
2
Svar
38
· Visningar
3 761
Senast: islands_lover
·
Övr. Hund Vad skall en lagom rottis tik 4,5 mån väga ca vikt.
Svar
2
· Visningar
1 940
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Ja, ni läste.. :angel: Våran valp kommer om en vecka ungefär.. Och vad gör man när man har sex då? Känns ju lite dumt om den ska...
Svar
18
· Visningar
7 090
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Övr. Hund Undrar varför man inte skall ge ipren till hund? Min Basset Hound har hälta emellanåt , vilket är vanligt på rasen och har fått...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
54 265
Senast: vexedvixen
·
  • Låst
Övr. Hund ja vad säger ni,ni som tittat på det? helt plötsligt så förändrades min uppfattning om SKK väldigt mkt...:cool:
Svar
2
· Visningar
801
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Varför slickar hundar människor? Vår bebis (6 mån) är helt tokig i att slicka på oss....det har han varit sedan han var liten. När...
Svar
5
· Visningar
2 070
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Min kennel tyckte jag skulle träna valpen på att söka i ruta. Hur börjar man ,ed sin lilla valp?? Hon sa gör en ruta på 1x1 meter...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Sitter och kollar på lite shoppingsidor för hundar och har hittat hur mycket snyggt och sött som helst. Allt från stasshalsband...
Svar
11
· Visningar
1 491
Övr. Hund För 10 dagar sedan blev hunden sparkad av hästen mitt över ögat. Det svullnade upp som en pingisboll och inuti ögat var det bara blod...
2
Svar
20
· Visningar
2 392
Senast: Duvan
·
Övr. Hund ska ev köpa en liten valp 75% cocker spaniel och 25% jack russel. en tik, men har några frågor! bor i lägenhet på andra våning men...
2
Svar
30
· Visningar
2 136
Senast: Websters girl
·
C
Övr. Hund Finns det några spårintresserade skåningar här? Lilltaxen är nu i total toppform, debuterade i öppenklass med 42p. i måndags, och nu...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: cathepsin
·
Övr. Hund Hittade en sida med spårvittring på flaska! Är detta ngt att ha och om man vill prova på viltspår, kan kaninspår vara ngt då? Blod har...
Svar
2
· Visningar
692
Övr. Hund Här kommer lite bilder från min lilla bebis Unni!!:love: Världens underbaraste voffsing!! Unni, tjohej va de går Unni asgarvar åt...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Minerva
·
Övr. Hund En till frysbox denna månad.. I stället blev det en sådan här :love: :love:
2
Svar
28
· Visningar
2 891
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund ..är så nervös!! Jag och Dolly har tränat agility nu ca: 1,5 år och vi har gått jättemånga kurser och hon har fått mkt priser på...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Reykur
·
Övr. Hund Sitter och tittar på Min hund styr mitt liv på 4+. Blir bara förfärad och gråtfärdig av det:cry: En stor fullvuxen schäfer som stängs...
2
Svar
20
· Visningar
1 698
Senast: lakrits
·
W
Övr. Hund Var ute på den dagliga morgonrundan med Enzo och mötte grannar på gården som jag stannade och pratade med. De tyckte han ver en så...
2
Svar
23
· Visningar
2 183
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jo som ni kanske vet så har jag en underbar Amstaff hane det enda problemet vi har egentligen är att han drar så förbaskat. Ja, vi...
2
Svar
36
· Visningar
2 561
Senast: PIRU
·
Övr. Hund :eek: :mad: :crazy: hur kan man medvetet avla fram sådana valpar??? Hörde i dagarna om en familj som har en border collie hane, och...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: ancan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp