Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Drever,Gråhund,Stövare i samma hundförpackning:D Vad har ni för negativt o postivt o säga då? Jag vet nästan ingenting om dom...
Svar
17
· Visningar
1 618
Senast: Stisse
·
Övr. Hund Har blivit erbjuden en hund, som fodervärd åt försvaret :eek: De har fått tillbaka en 8 månaders hund, totalt ouppfostrad, som de...
Svar
8
· Visningar
902
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Jag har märkt att alltför många hundägare sätter sig i den främre delen av bussen. Trodde det var allmänt känt att man sätter sig i den...
Svar
11
· Visningar
955
Övr. Hund Jag ska flytta, och det blir in i ett litet kyffe, dsv "studentlägenhet":crazy: Ska så klart bli väldigt skönt att få ett eget...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Jepp jag gick ju och "impulsköpte" mig en liten Phaléne för ett par veckor sen. Har funderat på en valp ett tag och då var jag helt...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund hur går det till igentligen.. Om nu min hund skulle behöva gå till vet hur blir det då med betalningen..?? Måste man betala direkt...
2
Svar
25
· Visningar
1 842
Senast: villi
·
Övr. Hund Nu har jag anmält Milla till första utställningen (Gröngölingen i Hässleholm) och jag har massor med saker jag undrar över. Vad ska man...
2
Svar
20
· Visningar
2 014
Senast: Kakis
·
Övr. Hund När kan man börja ha öronrens i öronen på en valp? Vilket sådant medel är bäst!! M vH A_Z
Svar
9
· Visningar
1 938
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag har två hundar och det blir ju ganska smutsigt här hemma. Nu har jag börjat reta mig på allt det smutsiga hela tiden:eek: Jag vill...
Svar
15
· Visningar
2 071
Senast: lady_vip
·
I
Övr. Hund Jag var helt säker på att allt var klart. Hade bestämt mig för ras (vit herdehund), bokat uppfödare och snart valp. Men sen så stormar...
2
Svar
23
· Visningar
1 984
Senast: Krims
·
T
Övr. Hund Många har väldigt förutfattade meningar om dessa hundar och ser dem som "jobbiga bjäbbiga jaktidioter". Och visst kan dom vara speciella...
Svar
7
· Visningar
1 982
Senast: Gnist
·
N
Övr. Hund Men jag har en tik på ett år, schäfer/tervueren/jämthund. Hon är i väldigt bra form, har bra psyke, bra kondition, bra hull osv osv.'...
Svar
12
· Visningar
1 032
Övr. Hund Ja, det är precis vad Alabama gör *s*. Hon ligger i soffan & "knipsar" på sina klor på baktassarna... extra mycket nu när hon inte får...
Svar
4
· Visningar
2 601
F
Övr. Hund När kommer hundmässan i Älvsjö att vara? Har den kanske redan varit? Har för mig att den brukar vara på hösten men jag hittar ingen info...
Svar
8
· Visningar
2 344
Senast: Javan
·
H
Övr. Hund Nu har det hänt igen. Zelda har flygit på en tik. Sist det hände "på riktigt" var i maj (hon smet ut). Då var det dock hennes värsta...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Han ska börja på barn och ungdomspsykiatrin och hjälpa till genom att bara vara den han just är! :bump:
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Måste bara få skryta lite och visa upp det här täcket jag sydde till ena vovven idag. Tog ett trasigt hästtäcke och lite fleece tyg...
Svar
9
· Visningar
831
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Gissa vilka 2 raser min hund har i sig? Han är i alla fall född 98 och han har hoppat 1.10 (när han var lite yngre) ville bara...
Svar
10
· Visningar
945
Senast: Chima
·
Övr. Hund Jag sitter i en sån jäkla sits.. För tre år sen adopterade jag en spansk vovve..han var rädd o osäker o har blivit mkt slagen..första...
Svar
13
· Visningar
1 137
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ja, ni ser ju frågan i rubriken!!! Mvh Angelina
Svar
1
· Visningar
964

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp