Sv: "Dragproblem"
Min drar heller om jag sätter på han stackel han rusar inte mot andra hundar, vet du varför jo för det blir obehagligt, vet du varför din inte gör så i grimma o selen, jo för det blir obehagligt för hunden. Varför larva med en massa tillbehör på en unghund som är mer formbar än modellera. Om man bara är konsekvent med hunden så kommer den inte o dra!
Ja selen hjälpte på våran amstaff ialf!!!!
Och så var han lite dryg när man möttee hundar så då provade vi nosgrimman..och det funka mkt mkt bra!!!för när han har på sig nosgrimman så försöker hans inte änns och dra!vet många många som har nosgrimma på hundar!tex flera här i byn har det på sina amstaffar...så dom gör INTE hunden illa!!!!!
Min drar heller om jag sätter på han stackel han rusar inte mot andra hundar, vet du varför jo för det blir obehagligt, vet du varför din inte gör så i grimma o selen, jo för det blir obehagligt för hunden. Varför larva med en massa tillbehör på en unghund som är mer formbar än modellera. Om man bara är konsekvent med hunden så kommer den inte o dra!