Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund vet att jag skrev det i den andra tråden också, men bara två som svarat :) Nu måste hon ju få ett namn ;) finns bilder om ni går in...
Svar
9
· Visningar
792
Senast: Fii
·
C
Övr. Hund Åhh jag är såå super mallig! Min lilla killa på 10månader har äntligen varit med på sin första officiella utställning. och gissa hur...
Svar
9
· Visningar
908
Senast: aldente
·
C
Övr. Hund Har alltid tillhört den kategorin hundägare som tycker att det är onödigt med en garderob till vovven. Men har nu blivit lycklig ägare...
Svar
19
· Visningar
2 379
Senast: Catitzzi
·
S
Övr. Hund Jag vet att det finns massa sånna här trådar. vad kan era hundar för konster ? ;) Och hur lär man dom? Te.x gå fot ? stanna ...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: fjutten
·
B
Övr. Hund Min pappa är allergisk, men både jag, mamma och pappa vill jättegärna skaffa en hund, jag har varit hundintresserad sen jag var 5 år...
Svar
11
· Visningar
22 020
Senast: Carolus
·
F
Övr. Hund ...vi var tre i stallet och hon var utanför och så kom räven och tog henne rakt över ryggen :cry: vi sprang efter och gapade och skrek...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 113
Övr. Hund Då ska jag och vovvan åka några mil norrut på lördag. Någon annan som ska dit och ställa eller bara kolla?
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund ... & jag sitter här hemma & oroar mig & väntar på besked om när jag får hämta hem henne till hemmets lugna vrå igen. Sitter just nu...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Only_Me
·
N
Hundträning Hämtade valpen i måndags :love: Håller på som bäst med träningen för att få honom rumsren nu. Lagom är att gå ut med 1½ timmes...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Nozer
·
Övr. Hund ...små liv. Hur kan man göra så här? http://www.expressen.se/index.jsp?a=676897 Nån som vet vem man ska kontakta om man funderar...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: EB_
·
S
Övr. Hund snart far mamma, pappa och jag å hämta våran nya hund :bump: ser fram imot det :) Men jag känner mej så dum med våra två katter...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: skogsbo
·
S
Övr. Hund Har en goldentvalp på 4 månader snart.. När kan man låta henne gå i trappor ? :cool:
Svar
5
· Visningar
7 477
Senast: Flinisen
·
N
Övr. Hund har starka skäl till att min nemi är allergisk mot något. hon kilar sej utav bara helvete så hon får skorvar. df ska ja in till...
Svar
13
· Visningar
1 785
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Min dalmatinertik som är 6 mån. har haft små (ca 2 mm i diameter) rosa prickar i pannan sedan ca tre veckor tillbaka. Från början fanns...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: miss_sofy
·
S
Övr. Hund Nu är det så att min stora hund (leonbeger) ska följa med mig upp till skolan imorgon och nu undrar jag om detär nån som vet om det...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Vilka ska dit i år? Själv ska jag fara med min minsta dvärgschanuzer och kommer vara där på söndagen. Kanske kan vi ha en liten träff om...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund Hej! Jag ska vara hundvakt åt mina föräldrars hund (8 åring med ett öronbedövande skall) i ett halvår. Han bor normalt i norrland där...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: tammie
·
Övr. Hund våran hund fick valpar igår, och jag läste i en bok att man kunde veta vilket kön det var.. men jag kom inte ihåg vad man skulle kolla...
Svar
6
· Visningar
4 773
Senast: Dog
·
Övr. Hund Ska vi få till en hundträff nu i september? Nu när jag är arbetslös kan jag ha hunden hemma igen och vi är lite sugna på social- och...
Svar
8
· Visningar
793
Senast: malumbub
·
P
Övr. Hund Vi är intresserade av att skaffa en Lagotto. :banana: Har varit i kontakt med en uppfödare men hon hade ingen möjlighet att ta emot...
Svar
5
· Visningar
3 336
Senast: Cantilda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp