Lilla enöga?

Sv: Lilla enöga?

Vi hade tidigare en tysk jaktterrier som tuggade på en katt - vilket inte uppskattdes av katten... Följdaktligen fick han ett svårt rivsår på ena ögat och blev blind på det. Han hade kvar ögat under flera år, men till sist sjönk trycket i ögat så pass mycket att ögonlocket började rulla in. Det medförde att han fick upprepade infektioner, så ögat togs bort. Ögonlocket syddes över ögonhålan, och man vande sig snabbt vid hans nya utseende. Inte äckligt alls.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Viva
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 198
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 583
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 200
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp