Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund kolla färgerna :love: sånna skulla man haft i sverige, tycker bara synd om dom att dom är helkuperade :cry...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Hund Hej alla. Såhär ligger det till: Numera har vi 2 S-hundar, Siri och Snösparv. (Sparven) Men nu kommer det en till snart, en liten...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Naggur
·
Övr. Hund har kontakt med en chihuahua uppfödare och hon tar 18 000 för sina valpar. rekomenderat pris från chihahua cirkeln är 12-15 000. men...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 312
Senast: cassina
·
Övr. Hund Stora bilder! Här har ni 3st nya bilder på min underbara valp! Hon heter Agnes och är 13veckor. Skulle vara kul o höra vad ni tycker...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Nu blir det troligen så att en hund till flyttar in till mig:) denna är av modell stor, och då ökar ju foderkonstnaderna. För...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
14 658
Senast: kissentrulsa
·
L
Övr. Hund vad tycker ni om vinthundar 8attt dom ser beniga och äckliga ut lr jätte vackra)? innan jag skaffa whippets tyckte jag att dom jävligt...
2
Svar
27
· Visningar
4 390
Senast: thea
·
K
Övr. Hund ska köpa mat till min valp på 9 veckor som ja fick hem i söndags :love: Men ja kan inte ritkigt bestämma mig vilket jag ska ha... vad...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 325
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund är i tankarna om att skaffa hund men jag kan inte bestämma mig för vilken ras. vi bor i hus ute på landet med stor gård och nära till...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 914
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Kan ni berätta om era afganer? Vad har ni för erfarenheter av rasen? Jag har planer på att själv köpa en valp. Det blir först nästa år...
Svar
1
· Visningar
2 019
Senast: Razor
·
Övr. Hund haha,jag är verkligen det *asg* ..:angel: :rofl: (lite onödig tråd kanske..) var ute m killen å hundarna på en kvällspromenix...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 153
Senast: Sariz
·
Övr. Hund Nya vovven testar mig varje dag. Han kan vara så kanonduktig - skogspromenaderna är underbara, inkallning går som en dans, han går...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Luff
·
Övr. Hund Vore intressant om det är fler än jag och mina hundar som är där, från buke..
2
Svar
25
· Visningar
1 669
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Min första hund är här. Jag känner mig bortkommen men förhoppningsvis kommer jag in i detta underbara liv snart:) Här är han...
Svar
11
· Visningar
1 162
Senast: luspudel
·
A
Övr. Hund era hundar vita:confused: speciellt runt munnen:crazy: Har ni något bra tips:idea:
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Min sambos hund (hmmm.... just idag i alla fall) verkar ha kommit in i trotsperiod nr arton i sitt snart tvååriga liv. Han hör mycket...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 826
Senast: heylan
·
Övr. Hund behöver tik namn ..!!! men kommer inte på något bra .. det e en vit schäfer som e livlig och busig som alla valpar är .... namnet ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 230
Senast: simba_112
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/fe7dre2 I går fick min lilla rottis tik 9 veckor hälsa på 2 st schäfrar. Min...
Svar
7
· Visningar
706
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Fy faen va stolt jag är över mitt kräk! Var på spårkurs igår och min mamma ville absolut med och titta på "barnbarnet". Jag fick då...
Svar
10
· Visningar
1 283
Senast: Miaaa
·
K
Övr. Hund Jag skrev lite i tråden om sår & eksem, min gamla tik har fått något som jag misstänkte var våteksem. Åkte in med henne till...
Svar
2
· Visningar
2 074
Senast: Kia
·
Övr. Hund Jag har varit och träffat lille taxen idag som ska bli min kompis. Dock så har han inte levt ett bra liv hittils (oplaceringshund). Han...
Svar
8
· Visningar
878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp