F
Flinisen
Sv: Sunt "hundvett"
Hejdå *vinkar*
Ska åka nu skrev ja så jag hinner inte just nu.
Hejdå *vinkar*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska åka nu skrev ja så jag hinner inte just nu.
Du o jag gnist har ju disskuterat vilt men kommer ofta överens också
Jo, vi ryker ju ihop ibland, men reder ju alltid ut det och gillar ju varandra ändå
Vi båda är bra helt enkelt
Menade inte så
Menade att vi är bra på att reda ut våra meningsskiljaktigheter och vara nätkompisar ändå
Har aldrig uttryckt mig så lågt iaf :smirk:
Hårda ord? för man sägker pucko tycker det är ett milt ord skillnad är väl om man säger idiot eller nåt i den stilen.
Jag är alltid rak o ärlig mot alla o använder inga elaka ord men om folk tar åt sig så hårt av ordet pucko , då har dom inte upplevt mycket.
Det var inte ett riktigt svar på frågan, och ja.. Pucko är ett hårt ord att använda tycker jag.
Idiot är synonymt med pucko också.
Kallar du dina kollegor puckon eller kritiserar dem på ett mer "civiliserat" sätt?
Alltid roligt när folk ska måla djävuel på väggen för att någon är ärlig och står för det man tycker.
Jag har träffat Piru IRL, och ja. Han är likadan då som här. Kan uttrycka sig något burdust, men är ärlig och uppriktigt. Ingen människa som många andra här verkar vara som kan spotta ur sig det ena och andra på nätet men kryper under stolen IRL. Och även om Piru skrivit "finare" så är han ändå redan dömt av 80% av forumets medlemmar. Hade ni inte gnällt på hans uttryck i denna tråden så hade det varit något annat.
Det var inte ett riktigt svar på frågan, och ja.. Pucko är ett hårt ord att använda tycker jag.
Idiot är synonymt med pucko också.
Kallar du dina kollegor puckon eller kritiserar dem på ett mer "civiliserat" sätt?
Tycker det är stor skillad mellan dom två, skulle nog inte säga idiot till nån som jag verkligen inte tyckte bettede sig uppåt väggarna Men men Pucko det kan folk vara lite då o då inkluderar mig själv också för jag är långt i från perfekt ja heller.