Sunt "hundvett"

Sv: Sunt "hundvett"

Det kan vara mycket värre där så länge man vet vart man har alla o lägger alla ribban på samma nivå så är det lungt. Jag jobbar på ett plåtslageri med bara yngre killar på den avdelningen jag är i så schargongen är rätt hård.

Visst kan det finnas en jargong på sådana ställen, men på stora platser där flera samlas (som här) finns det ingen sådan.
 
Sv: Sunt "hundvett"

Visst kan det finnas en jargong på sådana ställen, men på stora platser där flera samlas (som här) finns det ingen sådan.

Nej men har inte användt uttryck eller dom orden här heller.

orden jag har användt kommer jag fortsätta med, jag bryr mig inte va folk tycker om mig. Det jag säger står jag för även IRL
 
Sv: Sunt "hundvett"

Är korkad ett bättre ord istället för pucko?

(om jag inte minns fel kallade du rökare för korkade)
 
Sv: Sunt "hundvett"

Är korkad ett bättre ord istället för pucko?

(om jag inte minns fel kallade du rökare för korkade)

Åh nu kommer det fram det kallar jag mer lika ord än idiot
Pucko och korkad tycker jag är mer lika än Idiot och pucko må jag säga.
Ja kasta sten i glashus har man ju hört .
 
Sv: Sunt "hundvett"

Är korkad ett bättre ord istället för pucko?

(om jag inte minns fel kallade du rökare för korkade)


Jag kallade det dem gjorde för korkat, inte att dem var korkade.
Det skrev jag klart och tydligt i tråden.
Tycker att det är en stor skillnad att kalla folk för korkade eller att skriva att de agerade korkat.
Då dömer man ju bara ut handlingen, inte hela personen.
 
Sv: Sunt "hundvett"

Nej men har inte användt uttryck eller dom orden här heller.

orden jag har användt kommer jag fortsätta med, jag bryr mig inte va folk tycker om mig. Det jag säger står jag för även IRL

Du får fortsätta med det då..
Kasta sten i glashus gör jag INTE om du ser mitt inlägg ovan.
 
Sv: Sunt "hundvett"

Jag tycker inte du ska ta illa upp om någon kallar dig pucko. Pucko är ju en chokladdryck....söt och god:love: ;) :D
 
Sv: Sunt "hundvett"

Jag kallade det dem gjorde för korkat, inte att dem var korkade.
Det skrev jag klart och tydligt i tråden.
Tycker att det är en stor skillnad att kalla folk för korkade eller att skriva att de agerade korkat.
Då dömer man ju bara ut handlingen, inte hela personen.

då tar jag tillbax mitt inlägg 98
 
Sv: Sunt "hundvett"

Jag kallade det dem gjorde för korkat, inte att dem var korkade.
Det skrev jag klart och tydligt i tråden.
Tycker att det är en stor skillnad att kalla folk för korkade eller att skriva att de agerade korkat.
Då dömer man ju bara ut handlingen, inte hela personen.

Det kan tolkas på fler sätt;) Jag röker oftast en cigg i timmen, alltså gör jag en sån korkad grej så ofta att jag borde anses som korkad..eftersom jag då tydligen agerar korkat en gång i timmen
 
Sv: Sunt "hundvett"

Det kan tolkas på fler sätt;) Jag röker oftast en cigg i timmen, alltså gör jag en sån korkad grej så ofta att jag borde anses som korkad..eftersom jag då tydligen agerar korkat en gång i timmen

Tja, när man väl har börjat så är det ju j-kligt svårt att sluta har jag förstått. Men jag förstår faktiskt ärligt talat inte varför man börjar?
 
Sv: Sunt "hundvett"

Tja, när man väl har börjat så är det ju j-kligt svårt att sluta har jag förstått. Men jag förstår faktiskt ärligt talat inte varför man börjar?

Egentligen är det ju inte svårare än vad man gör det själv. Jag personligen saknar viljan att sluta röka.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 200
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 731
Senast: Fruentimber
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 071
Senast: Migo
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 188
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp