Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, det är precis vad Alabama gör *s*. Hon ligger i soffan & "knipsar" på sina klor på baktassarna... extra mycket nu när hon inte får...
Svar
4
· Visningar
2 610
F
Övr. Hund När kommer hundmässan i Älvsjö att vara? Har den kanske redan varit? Har för mig att den brukar vara på hösten men jag hittar ingen info...
Svar
8
· Visningar
2 352
Senast: Javan
·
H
Övr. Hund Nu har det hänt igen. Zelda har flygit på en tik. Sist det hände "på riktigt" var i maj (hon smet ut). Då var det dock hennes värsta...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Han ska börja på barn och ungdomspsykiatrin och hjälpa till genom att bara vara den han just är! :bump:
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Måste bara få skryta lite och visa upp det här täcket jag sydde till ena vovven idag. Tog ett trasigt hästtäcke och lite fleece tyg...
Svar
9
· Visningar
831
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Gissa vilka 2 raser min hund har i sig? Han är i alla fall född 98 och han har hoppat 1.10 (när han var lite yngre) ville bara...
Svar
10
· Visningar
945
Senast: Chima
·
Övr. Hund Jag sitter i en sån jäkla sits.. För tre år sen adopterade jag en spansk vovve..han var rädd o osäker o har blivit mkt slagen..första...
Svar
13
· Visningar
1 137
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ja, ni ser ju frågan i rubriken!!! Mvh Angelina
Svar
1
· Visningar
970
C
Övr. Hund själv så ställer jag ut dem, går lydnads kurser, lär dem tix, agillity,promenader, cycklar. å gosar hur aktiverar ni era vovvar ...
2
Svar
24
· Visningar
1 792
Senast: Minta
·
Övr. Hund Alldeles nyss faktiskt!! 42 poäng och HP, andra raka med de fina poängen. Började dåligt i öppenklass uppe i Dalarna där vi först...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har planer på att skaffa hund till nästa sommar eventuellt, men känner mig helt vilsen i denna djungel av hundraser - det finns ju...
2
Svar
27
· Visningar
2 942
Senast: Helben
·
Övr. Hund Är det någon som vet var jag kan finna forskning och artiklar om problemen och sjukdomar hos engelsk bulldog? :) Jag letar efter...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Zenith
·
Övr. Hund Ibland känner jag bara för att ge upp.. Jag orkar snart inte mer. Jag har kämpat med denna hund så jävla mycket och ändå skiter sig...
2
Svar
22
· Visningar
1 816
Senast: Nona
·
Övr. Hund Min hund Lassie som är en blandning mellan border collie/collie 9 år fick någon gång i början av Juli en anledning till att börja klia...
Svar
4
· Visningar
1 023
K
Övr. Hund Töt vovve: Coolaste hunden någonsin :rofl:
Svar
13
· Visningar
960
Senast: pippi27
·
A
Övr. Hund Där min deltidshäst står har grannen en liten papillon, eller hade. Grannen över dessa grannar har två rottweiler, en tik och en hane...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Jag funderar på att köpa hund men vet inte säkert om jag är helt redo. Så nu vill jag att alla ni hundägare räknar upp alla nackdelar...
2
Svar
20
· Visningar
10 919
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund finns det några regler för det? valpen,en beagle,är ca 3-4 månader gammal o lämnas ensam ihundgårdnemer än 1 timme i taget...
Svar
7
· Visningar
1 780
Senast: Bebben
·
Övr. Hund mina svärföräldrar förlorade sin shäfer nu för ca 14 dagar sen,och eftersom svärmor måste komma ut och röra på sig pga hennes sjukdom...
Svar
10
· Visningar
1 574
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Vad tror ni, ser det ok ut? Rumpan har en tendens att åka ut lite när hon sätter sig, men vi jobbar på det. Sen borde jag bli bättre på...
Svar
7
· Visningar
841
Senast: Javan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka