Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Kommer att jobba som volontär på ett katt/hundhem nu i höst/vinter, det är alltåst hemlösa hundar och katter som jag kommer att ha att...
Svar
6
· Visningar
1 440
Senast: lie
·
S
Övr. Hund Jag har en hovawart 16mån som jag tycker är lite väl låg i hull och kanske inte i bästa päls. Nu är han ju rätt hög så jag är ju fullt...
Svar
2
· Visningar
633
Senast: Sissan
·
Övr. Hund Är det någon som har en whippet här? Berätta gärna om den! Min nästa hund kanske blir en sådan, är väldigt intresserad av rasen och har...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: NathalieBorgman
·
K
Övr. Hund Efter mycket dividerande och diskuterande fram och tillbaka har vi nu bestämt oss för att det blir en Jack Russell... Mycket hund i...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: J3O
·
Övr. Hund Har en gammal (11 år) hund som jag tycker börjat höra dåligt. Tycker hörseln försämrats ganska fort nu under sommaren. Finns det...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: J3O
·
Övr. Hund Kan man det? Det kan man väl? Men vad ska man använda till slalompinnar som är lagom böjligt? Tänkte jag skulle sysselsätta hunden med...
Svar
1
· Visningar
1 760
Senast: Duvan
·
W
Övr. Hund Har blivit rekomenderad detta av många... Däremot så ifrågasatte en föreläsare (fr. Royal canin iof) konsekvenserna av att det löser...
Svar
16
· Visningar
1 347
Senast: Sony
·
D
Övr. Hund jag har en Dvärg Pinscher som jag vill testa och ställa ut. hon är i dagsläget bara 3½ mån så än är det inte aktuellt men för framtida...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Diva_Bella
·
Övr. Hund som bor i Tierps kommun eller i närheten. Bind inte era hundar utanför affären eller ha dem lösa ute på gården utan uppsikt. Det är...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: Aaricia
·
Övr. Hund Nä fy f*n! Nu har jag hittat löss på jyckarna igen. :eek: :( Bara att behandla en gång till. (Dom hade i mars förra gången) Måste man...
Svar
10
· Visningar
969
Senast: Gnist
·
Övr. Hund jag och pojken ska flytta ihop efter sommaren och vi ska bli med vovve vi kommer vara hemma mycket, särskilt i början, så en valp vore...
2
Svar
36
· Visningar
2 802
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Vår ena hund är det ngt allvarligt fel på, (vet ville att vi skulle avvakta ngn dag innan ev. undersökning) Det här kommer att låta...
Svar
13
· Visningar
11 368
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund finns dom i sverige? någon som vet någon uppfödare samt vad valparna kostar? finns ju ingen rasklubb till dom :crazy: någon som vet om...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Jag och min familj flyttar till hösten/vintern till ett hästställe. Där ska vi ha min häst och så ska vi hyra ut alla andra boxar. Och...
2
Svar
39
· Visningar
2 124
Senast: Milosari
·
J
Övr. Hund Läste runt i lite trådar och upptäkte något som enligt mig var rätt så chockerande att se. Det var väldigt många som skrev att de gått...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 794
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,855048,00.html.buke Knäpp tävling, men ändå, lite kul...
Svar
6
· Visningar
960
Övr. Hund Jag är jätte kluven just nu. Hittade en helt underbar hane i valpkullen som jag besökte igår. En stor, kraftig, cool-lugn hane, precis...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Bellatrix
·
J
Övr. Hund Upptäckte i morse att hunden var alldeles röd i hela högra örat..:confused: Han skakade på huvudet lite grann efter jag tittade lite...
Svar
8
· Visningar
7 362
Senast: Fiffi1
·
E
Övr. Hund Hur ofta måste hunden vara vaccinerad för att få komma in på utställningsområde? Ska till Tvååker i morgon och titta på nationella, vi...
2
Svar
29
· Visningar
3 031
Senast: Flinisen
·
H
Övr. Hund Min tik blir väldigt skendräktig efter varje löp (löper 2 ggr/år) och det är en jobbig period för oss båda - hon är superstressad och...
2
Svar
32
· Visningar
3 506
Senast: Suuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp